Te laat. Kan het niet meer aanpassen.quote:
Ik moet mij eens een bril aanschaffen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Een uitspraak, qua verwerpelijkheid gelijke voet houdende met een insinuatie dat TitusPullo jurist zou zijn.
thnxquote:
En goed scherpquote:Op zondag 29 mei 2011 17:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
thnx![]()
Die currywurst is ook heerlijk. Vooral als de saus lekker dun is.
Noem man en paard.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
Lees een interview met een antropoloog over immigratie. Schijnt dat de economie om zeep helpen de beste manier is om de immigratie een halt toe te roepen. Als we ons land maar genoeg naar de klote helpen, dan komt niemand hier meer heen.
Moet je bij de pomp effe een Volkskrant scoren.quote:
En vise versa natuurlijk, daarom is immigratie goed. Binnen bepaalde kaders uiteraard.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
Lees een interview met een antropoloog over immigratie. Schijnt dat de economie om zeep helpen de beste manier is om de immigratie een halt toe te roepen. Als we ons land maar genoeg naar de klote helpen, dan komt niemand hier meer heen.
Classic. Maar inderdaad, welvaart trekt aan. De prikkel om hierheen te komen gaat nimmer weg, zo lang wij deze onbezorgde levensstijl kunnen behouden. Neemt niet weg dat er wel maatregelen te nemen zijn om het in goede banen te laten lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
Dat stelt de beste man ookquote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Classic. Maar inderdaad, welvaart trekt aan. De prikkel om hierheen te komen gaat nimmer weg, zo lang wij deze onbezorgde levensstijl kunnen behouden. Neemt niet weg dat er wel maatregelen te nemen zijn om het in goede banen te laten lopen.
De welvaart lijkt me inderdaad belangrijker.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat stelt de beste man ookMaar hij vertelde bijvoorbeeld dat de immigratie in Spanje enorm is gedaald omdat er niets valt te halen voor arbeidsmigranten. Immers, banen zijn schaars in Spanje. Op zich heel logisch allemaal trouwens
Hij ontkent trouwens dat de verzorgingsstaat immigranten aantrekt.
Word.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En vise versa natuurlijk, daarom is immigratie goed. Binnen bepaalde kaders uiteraard.
Want wat gaat dat concreet toevoegen en met welk doel?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word.
Daarom is het voorgenomen beleid van dit kabinet ook vrij verstandig.
Het helpt alleen niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word.
Ik twijfel sowieso aan de bekendheid van Europese sociale stelsels onder de gemiddelde immigrant. De meesten willen gewoon werk. Waar ze vandaan komen is het waarschijnlijk nog normaler dan hier dat je werkt om iets te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat stelt de beste man ookMaar hij vertelde bijvoorbeeld dat de immigratie in Spanje enorm is gedaald omdat er niets valt te halen voor arbeidsmigranten. Immers, banen zijn schaars in Spanje. Op zich heel logisch allemaal trouwens
Hij ontkent trouwens dat de verzorgingsstaat immigranten aantrekt.
Men wil in ieder geval 'neef-nicht huwelijken' gaan verbieden en dat lijkt mij zeer wenselijk. En ging de leeftijdsgrens, en inkomensgrens, voor zogeheten 'importbruiden' niet omhoog?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want wat gaat dat concreet toevoegen en met welk doel?
Het is ook één van de weinige zaken waar ik het eens ben met het kabinet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word.
Hoezo? Het is symboolpolitiek.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige zaken waar ik het eens ben met het kabinet.
Oh, niet veel meer dan wat gerommel in de marge dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Men wil in ieder geval 'neef-nicht huwelijken' gaan verbieden en dat lijkt mij zeer wenselijk. En ging de leeftijdsgrens, en inkomensgrens, voor zogeheten 'importbruiden' niet omhoog?
Och, op zoveel mogelijk manieren dwarsbomen is alleen maar goed me dunkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, niet veel meer dan wat gerommel in de marge dus.
Tja, in principe ben ik voor zo goed als vrije migratiequote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, op zoveel mogelijk manieren dwarsbomen is alleen maar goed me dunkt.
Utopischer dan de grootste anarcho-libertarier dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, in principe ben ik voor zo goed als vrije migratie
En dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Echter, volgens onderzoekers sorteren dergelijke maatregelen nauwelijks effect. Eigenlijk kost het alleen maar geld.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed gevoel is onbetaalbaar. Voor de rest: mastercardquote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echter, volgens onderzoekers sorteren dergelijke maatregelen nauwelijks effect. Eigenlijk kost het alleen maar geld.
Ouch, slap in the face.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:15 schreef eriksd het volgende:
Commentaar op mijn mooie essay:
Het mag wel wat wetenschappelijker.
En ik maar denken dat rechts enkel en alleen denkt aan rendabiliteit.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed gevoel is onbetaalbaar. Voor de rest: mastercard
Dit stond ik dat krantje wat ook sprak over martelen door Nederlandse soldaten?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echter, volgens onderzoekers sorteren dergelijke maatregelen nauwelijks effect. Eigenlijk kost het alleen maar geld.
En werd gezegd door een of andere immigratie-expert die is verbonden aan Oxford.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit stond ik dat krantje wat ook sprak over martelen door Nederlandse soldaten?
Onvergeeflijk is dat.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit stond ik dat krantje wat ook sprak over martelen door Nederlandse soldaten?
Ah, kijk. Wat weet die man nou van de Nederlandse situatie.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En werd gezegd door een of andere immigratie-expert die is verbonden aan Oxford.
Hij is Nederlander.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ah, kijk. Wat weet die man nou van de Nederlandse situatie.
Het is nu niet haalbaar maar ik heb weinig problemen met een vrije arbeidsmarkt op dat gebied.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Utopischer dan de grootste anarcho-libertarier dus.
Tja die hele rechtenfaculteit hoort eigenlijk thuis op HBO.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Fiscalisten zijn eigenlijk HBO'ers, zegt vrijwel iedereen hier aan de rechtenfaculteit.
Oke, maar dan wil je dus naar een soort Greencard-systeem?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is nu niet haalbaar maar ik heb weinig problemen met een vrije arbeidsmarkt op dat gebied.
Als je werk hebt ben je meer dan welkom wat mij betreft.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, maar dan wil je dus naar een soort Greencard-systeem?
Aldus een of andere algemene civilistquote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Fiscalisten zijn eigenlijk HBO'ers, zegt vrijwel iedereen hier aan de rechtenfaculteit.
Helemaal mee eens. Daarom ligt het startsalaris van fiscalisten ook beduidend hoger dan dat van civilisten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Rechtsgeschiedenis he, dat is de shit. Hebben ze aan de Zuidas ook enorme behoefte aan.quote:
Oh, van dat gemijmer over conflictbeslechtingen en modellen die ze in Japan hanteren vergelijken enzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis he, dat is de shit. Hebben ze aan de Zuidas ook enorme behoefte aan.
Net iets te wetenschappelijk?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, van dat gemijmer over conflictbeslechtingen en modellen die ze in Japan hanteren vergelijken enzo.
Nee, daar heb ik niets mee.
Denk het. Ach, ik ben ook niet een van de slimsten.quote:
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed, in beginsel althans.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het. Ach, ik ben ook niet een van de slimsten.
Daarom houd ik ook meer van het goederenrecht dan het verbintenissenrecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef Nautilus. het volgende:
Probeer nog maar eens een rechtenstudent te vinden die niet te pas en te onpas de woorden ‘in beginsel’ voor een zin zet.
Ik meen dat oprecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed, in beginsel althans.
Dat is nou een typisch HBO vak.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook meer van het goederenrecht dan het verbintenissenrecht.
Die bewering laat ik voor jouw rekening. Het is bij ons het vak met het laagste slagingspercentage, voornamelijk omdat je toch wel abstract moet kunnen redeneren.quote:
Je bent te oud.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik walg van mijn medestudenten. En dat meen ik oprecht.
Kom naar de UvA zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik walg van mijn medestudenten. En dat meen ik oprecht.
Nou en? Fiscaal recht is helemaal abstract redeneren. Waar past dat dan in je plaatje?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die bewering laat ik voor jouw rekening. Het is bij ons het vak met het laagste slagingspercentage, voornamelijk omdat je toch wel abstract moet kunnen redeneren.
En je weet wat hoogmoed voor gevolg heeft.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed, in beginsel althans.
Slingert een beetje tussen MBO en HBO in.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en? Fiscaal recht is helemaal abstract redeneren. Waar past dat dan in je plaatje?
De mate waarin het een zeker analytisch inzicht vereist. Dat wordt groter naarmate het meer ficties bevat.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe definieert zich dan het verschil tussen HBO en WO vakken? Hoe moeilijk men het zelf vind? De mate waarin het het simpel stampen van feiten is?
In beginsel word je met een universitaire studie opgeleid voor uitoefening van de wetenschap; het HBO richt zich veel sterker op het uitoefenen van een praktisch beroep.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe definieert zich dan het verschil tussen HBO en WO vakken? Hoe moeilijk men het zelf vind? De mate waarin het het simpel stampen van feiten is?
Belastingformuliertjes invullen voor seniele bejaarden en zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In beginsel word je met een universitaire studie opgeleid voor uitoefening van de wetenschap; het HBO richt zich veel sterker op het uitoefenen van een praktisch beroep.
Is de transportakte ingeschreven? [1 punt]quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Belastingformuliertjes invullen voor seniele bejaarden en zo.
In beginsel, ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Belastingformuliertjes invullen voor seniele bejaarden en zo.
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is de transportakte ingeschreven? [1 punt]
Goederenrecht, laat me niet lachen.
Wij van wc eend....quote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.
Welke lijstjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.
De Heer zendt je een boodschapquote:
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?quote:
Morendo is ook een RU'er?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?
Leave communisme alone!quote:
Ach, het is allemaal niksquote:
Nee, maar je kunt wel een master 'fiscaal recht' doen, wat me dan vrij kansloos lijkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?
Om de een of andere duistere reden denkt de markt daar anders over.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een master 'fiscaal recht' doen, wat me dan vrij kansloos lijkt.
Nou Saar, ik heb heel veel types als jou gevingerd!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Maar goed, amice Morendo piept wel anders wanneer hij geconfronteerd wordt met een vrouwelijke recruiter, type Saar Koningsberger, die geen enkele interesse toont in zijn 'lijstjes', en hem vraagt wat hij naast zijn studie heeft gedaan.
Een vertelling die zal leiden tot uw doorbraak als enfant terrible van 's lands literaire wereld.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Maar goed, amice Morendo piept wel anders wanneer hij geconfronteerd wordt met een vrouwelijke recruiter, type Saar Koningsberger, die geen enkele interesse toont in zijn 'lijstjes', en hem vraagt wat hij naast zijn studie heeft gedaan. Schuimbekkend zal hij het steriele glazen kantoorgebouw ontvluchten, schreeuwend: "Die lijstjes: het mocht wat!"
Het is net zoals de Amerikaanse Politiek, of het Israël-Palestina conflict, men haat de ander, meer weet men niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Cerbie het volgende:
KLB![]()
Die voorstanders vergeten voor het gemak even de andere kant van communisme. Als de staat aan de andere kant van het land 10.000 landarbeiders nodig heeft en jij bent toevallig de uitverkorene dan had je gewoon te gaan, ongeacht familie.
Kan soms best verfrissend zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is net zoals de Amerikaanse Politiek, of het Israël-Palestina conflict, men haat de ander, meer weet men niet.
Ik heb de voorlichting zelf bijgewoond. De coordinator zei ook dat je dan een enorme achterstand hebt op afgestudeerden die een bachelor Fiscaal Recht hadden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere duistere reden denkt de markt daar anders over.
Dat wel. Even als een kip zonder kop de bekende dogma's herhalenquote:
Dat lijkt mij wel. Ik doe voor mijn bachelor vakken die voor algemene studenten onderdeel van de master zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb de voorlichting zelf bijgewoond. De coordinator zei ook dat je dan een enorme achterstand hebt op afgestudeerden die een bachelor Fiscaal Recht hadden.
Inderdaad ja, letterlijk en figuurlijk afgesneden van de academische gemeenschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Niet dat ik je dan snel tegen zal komen, we zijn de allochtonen van de RU aan de medische faculteit.
Ja, uitgezet. Mijn tenen begonnen pijn te doen van het kromtrekkenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn jullie het met mij eens dat Michael Keaton er belachelijk uitziet als Batman?
Gelukkig begint The Dark Knight zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, uitgezet. Mijn tenen begonnen pijn te doen van het kromtrekken
Bij ons (Nederlands Recht) heb je dus een keuzevak 'belastingrecht' in het tweede jaar, voor vijf ects, dat is de voorwaarde om aan de master Fiscaal Recht, een master die overigens nog maar twee jaar bestaat, deel te mogen nemen. Maar goed, dan loop je als afgestudeerd 'fiscalist' van de RU enorm achter op alumni van Tilburg, Amsterdam en zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel. Ik doe voor mijn bachelor vakken die voor algemene studenten onderdeel van de master zijn.
Ik ook. Maar heb het gisteren nog best gezellig gehad met mijn bloedverwanten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet op de meet was Morendo
Je had er wel tussen gepast schat ik zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar heb het gisteren nog best gezellig gehad met mijn bloedverwanten.
Zeg, ga me geen geneeskunde-student noemen hequote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, letterlijk en figuurlijk afgesneden van de academische gemeenschap.
Ook zo'n HBO-studie; geneeskunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Die houdt niet van worteltjestaart?quote:
Nee,ik had daar een opmerkelijk gesprek:quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, ga me geen geneeskunde-student noemen he
Je m'excuse. Jullie zijn natuurlijk de types die weten aan welke paddestoelen je moet likken om high te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je m'excuse. Jullie zijn natuurlijk de types die weten aan welke paddestoelen je moet likken om high te worden.
Verkoopt ze onder de toonbank nog opiumderivaten of zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee,ik had daar een opmerkelijk gesprek:
Ik: éen Bruin graag
Verkoopster: Wat 'bruin'?
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verkoopt ze onder de toonbank nog opiumderivaten of zo?
Laat dit achterwege, dat versterkt het geheimzinnige en vage karakter van de meetquote:
Er waren 17 fokkers. En bier. PHP is best okay. Remlof een zuipschuit.quote:
[1] Moet verder uitgediept worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er waren 17 fokkers. En bier. PHP is best okay [1]. Remlof een zuipschuit [2].
Groetjes, Erik.
Ik voel em al aankomen. Komt niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
Mja, mijn verslag is een beetje eenzijdig denk ik, want pas op later op de avond kwam men echt bij elkaar staan
*teletijdmachine leent van professor Barabas*quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Mensen in de SFRJ hadden het toen beter dan een aanzienlijk deel van de Nederlanders het nu heeft.
Oh, jawel hoor. Maar ik heb geen zin om hem in GC te posten.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*teletijdmachine leent van professor Barabas*
Dat kan ik mij voorstellen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Maar ik heb geen zin om hem in GC te posten.
Wie zij we?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn we al uitgekeken op elkaar?
Ah jij bent er.quote:
Nog ff twee bakken koffie en dan zo naar bed.quote:
Scifi- en suske en wiske fan. Ik mag jou wel geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cerbie op 29-05-2011 21:00:44 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Helaas heb ik mijn taks aan uitgekauwde opmerkingen bereikt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn we al uitgekeken op elkaar?
Van caffeine ga je keihard slapen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog ff twee bakken koffie en dan zo naar bed.
Een weinig geslaagde persiflage van mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ach, bezat ik maar een fractie van de sociale intelligentie van Rock_de_Braziliaan, dan zou ik tenminste geliefd zijn, al was het maar op dit internetforum.
Zelfs cafeïne houdt me niet meer op de been ben ik bang.quote:
Interessant doen, denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanwaar het archaische taalgebruik eigenlijk?
Heb je kinderen gekregen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs cafeïne houdt me niet meer op de been ben ik bang.
Ik haat kinderen. Ik heb gewoon een uur of 4 geslapen vannacht en veel te veel gezopen gister.quote:
Hij doet geweldig zijn best in ieder geval. Ik mag alleen hopen dat hij irl normaal doet. Niet voor hemzelf, maar voor zijn omgeving.quote:
Sociale intelligentie schijnt in het medische vakgebied geen voorwaarde te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ach, bezat ik maar een fractie van de sociale intelligentie van Rock_de_Braziliaan, dan zou ik tenminste geliefd zijn, al was het maar op dit internetforum.
Voorwaarde voor wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sociale intelligentie schijnt in het medische vakgebied geen voorwaarde te zijn.
Helaas, ik pleeg mijn leefomgeving lastig vallen met Couperiaanse grollen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij doet geweldig zijn best in ieder geval. Ik mag alleen hopen dat hij irl normaal doet. Niet voor hemzelf, maar voor zijn omgeving.
Dat geeft iig hoop om door te blijven leven.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is het enige doel dat ik nog na kan streven.
Deze zin loopt niet helemaal zoals het moet volgens mij ..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, ik pleeg mijn leefomgeving lastig vallen met Couperiaanse grollen.
Yep.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef Monolith het volgende:
Er ontbreekt een 'te' tussen lastig en vallen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef Monolith het volgende:
Vertel.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie moesten eens weten wat er aan mij allemaal ontbreekt.
Als compensatie zal ik tien weesgegroetjes ter berde brengen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef Monolith het volgende:
Niet te lijfelijk graag.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie moesten eens weten wat er aan mij allemaal ontbreekt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Als compensatie zal ik tien weesgegroetjes ter berde brengen.
Weesgegroetje is met een hoofdletter.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederigheid en zondebesef is een deugd.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel als je uitgaat van een heilzame werking, waar in mijn situatie natuurlijk geen sprake van kan zijn.quote:
quote:
Dat is een feitelijk onjuiste veronderstelling. Het gaat in deze om de actie en niet om het resultaat.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel als je uitgaat van een heilzame werking, waar in mijn situatie natuurlijk geen sprake van kan zijn.
Wiens intercedent zei dit vandaag?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een feitelijk onjuiste veronderstelling. Het gaat in deze om de actie en niet om het resultaat.
En natuurlijk weer zo'n lambal in het topic:quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Cerbie het volgende:
Opa zegt seksbommetje tegen kleindochter
Wat een rare mensen lopen er toch rond
quote:
Troll alert.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En natuurlijk weer zo'n lambal in het topic:
[..]
quote:
Dacht even dat je het over jezelf hadquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is toch triest zo'n reactie.![]()
Aan de andere kant, media helpt hier geweldig mee.
Je denkt teveel.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over jezelf had
Succes?quote:
WTF. Nare man.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Cerbie het volgende:
In de geriatrie barst het van de oude mensen die hun zelfbeheersing zijn verloren.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Cerbie het volgende:
quote:
Precies maar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies maar ookBerlu's hapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Absoluut. Ook echt een van de weinige films van de afgelopen jaren die van begint tot eind weet te boeien en waar je van op het puntje van je stoel gaat zitten.quote:
Superhelden zijn per definitie onzin, mn beste. Grootste aanfluiting vind ik overigens nog steeds Superman wiens vermomming niets meer behelst dan een fucking bril.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb Batman nooit interessant gevonden, niet als karakter, niet in de films, en niet als "superheld".
Heb het altijd maar onzin gevonden.
Revenge of the Nerds?quote:
Ik zit nu naar die kop van Verhagen te kijken. Films kijk in niet meer op commerciële zendersquote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kijken jullie the Dark Knight? Terwijl de finale van So You Think You Can Dance op is?
95% van wat er om je heen gebeurt is onzin...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb Batman nooit interessant gevonden, niet als karakter, niet in de films, en niet als "superheld".
Verstandig.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die kop van Verhagen te kijken. Films kijk in niet meer op commerciële zenders
Ja maar sommige onzin is interessanter dan andere.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
95% van wat er om je heen gebeurt is onzin...
Story of my life schijnt volgens FOK!kersquote:
Ik heb die film nog nooit gezien. Dat type films heeft me nooit gepakt, net zoals de star wars-films. Lord of the Rings vond ik ook niet speciaal. Maar voor de rest kan ik me wel vinden in de top 250 van IMDb.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. Ook echt een van de weinige films van de afgelopen jaren die van begint tot eind weet te boeien en waar je van op het puntje van je stoel gaat zitten.
Vind je Christopher Bale ook niks?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Inception op negen vind ik ietwat overgewaardeerdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien. Dat type films heeft me nooit gepakt, net zoals de star wars-films. Lord of the Rings vond ik ook niet speciaal. Maar voor de rest kan ik me wel vinden in de top 250 van IMDb.
Dat is erg. Elke keer als die man zijn mond opendoet komt er een leugen uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die kop van Verhagen te kijken. Films kijk in niet meer op commerciële zenders
Betere held:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Superhelden zijn per definitie onzin, mn beste. Grootste aanfluiting vind ik overigens nog steeds Superman wiens vermomming niets meer behelst dan een fucking bril.
Nope.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vind je Christopher Bale ook niks?
Mooi! Die plugins zijn inderdaad alleen bij installatie te doenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Robin, als je dit leest.
Ubuntu test gedaan. Ziet er leuk uit. Live CD doet, maar zeikte wel om allerlei plugins. En dat is dan weer jammer. Om een echt beeld te vormen moet je de CD dus helaas installeren.
Gelukkig bleef Windowsarmageddon uit.
Inception vond ik ook weinig aan. Heb na de eerste paar minuten afgehaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Inception op negen vind ik ietwat overgewaardeerd
I salute you good sir!quote:
quote:
Sowieso een discutabele lijst aangezien het aantal votes per film nogal uiteen lopen. Maar de toppers staan er inderdaad wel in.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Inception vond ik ook weinig aan. Heb na de eerste paar minuten afgehaakt.
Je kunt een film niet op een paar minuten beoordelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Vroeger las ik vaak die stripboekjes. Wolverine was mijn favoriet.quote:
Was sowieso een mooie avond. Wat een discussie met GS ook zeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I salute you good sir!
Erg genoten van ons gesprek hehe.
Waarover?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Was sowieso een mooie avond. Wat een discussie met GS ook zeg.
niet twink genoeg voor je zeker?quote:
Nee o.k., maar ik ben dan ook geen filmcriticus. Als de setting van de film me niet bevalt ben ik weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je kunt een film niet op een paar minuten beoordelen.
quote:
Over mensenrechten hadden we het op een gegeven moment. Dat ik dat als minimale conditie zag waaraan elke staat moest voldoen. Vervolgens ging het ongeveer zo:quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Over mensenrechten hadden we het op een gegeven moment. Dat ik dat als minimale conditie zag waaraan elke staat moest voldoen. Vervolgens ging het ongeveer zo:
GSbrdr: "Ah, dan DWING jij dus om bepaalde mensen deze rechten te erkennen?"
Friek_: "Nou ja, dwingen, zo zou ik het ook weer niet willen noemen."
GSbrdr: "Wel!
Friek_: "Nee, kijk het z-"
GSbrdr: "WEL!"
Friek_ "NEE."
Die dingen schijnen gefrituurd best te smaken.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Over mensenrechten hadden we het op een gegeven moment. Dat ik dat als minimale conditie zag waaraan elke staat moest voldoen. Vervolgens ging het ongeveer zo:
Friek_ "NEE."
Of met baconquote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die dingen schijnen gefrituurd best te smaken.
Was eriksd wel aangenaam gezelschap?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Friek_ "NEE."
Nu vraag je er gewoon om:quote:
[cue echte beta die rechten belachelijk maakt]quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij zat me de hele tijd belachelijk te maken met m'n opleiding en kapsel.
Is friek_ een beta??quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[cue echte beta die rechten belachelijk maakt]
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Nu vraag je er gewoon om:
Allemaal kijken als je ze nog niet kent.
Nah een echte beta ben ik niet, daarvoor moet je meer bij natuur-/schei-/wiskunde zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is friek_ een beta??![]()
Owh, wacht je hebt het over jezelf
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nah een echte beta ben ik niet, daarvoor moet je meer bij natuur-/schei-/wiskunde zijn.
Friek_ doet filosofie toch?
U moet u schamen. Iedereen hoort Star Wars te hebben gezien.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien. Dat type films heeft me nooit gepakt, net zoals de star wars-films. Lord of the Rings vond ik ook niet speciaal. Maar voor de rest kan ik me wel vinden in de top 250 van IMDb.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid had je wel een briljante quote:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Friek_ "NEE."
Hoe ging het gisteren?? Hoop dat het een beetje ging..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U moet u schamen. Iedereen hoort Star Wars te hebben gezien.
Als ik één van de star wars zou kijken welke moet ik dan kiezen?quote:
Nog niet. Wel veel goede dingen over gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Heb je Battlestar Galactica gezien Koos? (reimagined)
Ik wel vroegerquote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Wellicht, gewoon niet m'n type.quote:
Battlestar Galacticaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Cerbie het volgende:
De mensen die zich specialiseren in wetenschapfilosofie zijn wel beta's te noemen. Of die weirdo's die zich met logica bezighouden.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nah een echte beta ben ik niet, daarvoor moet je meer bij natuur-/schei-/wiskunde zijn.
Friek_ doet filosofie toch?
Empire Strikes Back. Duidelijk. Zonder twijfel een van de beste films ooit gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik één van de star wars zou kijken welke moet ik dan kiezen?
Het is inmiddels wel duidelijk dat de twee grootste klootzakken van POL in Amsterdam wonen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid had je wel een briljante quote:
Ik geloof wel dat er superieure denkbeelden zijn, anders had ik ze niet.
Dat was een goede.
De 2003 versie is heel erg goed.quote:
Wie is die andere dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat de twee grootste klootzakken van POL in Amsterdam wonen.
Jahwel hoor. Was tot op zekere hoogte nog gezellig ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe ging het gisteren?? Hoop dat het een beetje ging..
Niet het origineel, de remake.quote:
Gelukkig...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel hoor. Was tot op zekere hoogte nog gezellig ook.
Dat is wel de bedoeling.quote:
Beetje repetitief maar wel goed.quote:
Dan wordt dat hem. Die soundtrack kon ik toch al waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Empire Strikes Back. Duidelijk. Zonder twijfel een van de beste films ooit gemaakt.
Ik heb maar 2 of 3 grappen gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij zat me de hele tijd belachelijk te maken met m'n opleiding en kapsel.
Die ontsnapping van Hoth was echt te treurig voor woorden hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Empire Strikes Back. Duidelijk. Zonder twijfel een van de beste films ooit gemaakt.
Ach, logica is sowieso ver te zoeken in de Star Wars-serie. Hoe kun je een gigantisch ruimtestation nou opblazen met een lullige torpedo? Het is gewoon de sfeer, de karakters, Darth Vader. In een woord geweldig.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die ontsnapping van Hoth was echt te treurig voor woorden hoor.
Wat meer overwinningen voor het Rijk moet er inzitten. Nu is het wel erg klef bij tijd en wijlen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, logica is sowieso ver te zoeken in de Star Wars-serie. Hoe kun je een gigantisch ruimtestation nou opblazen met een lullige torpedo? Het is gewoon de sfeer, de karakters, Darth Vader. In een woord geweldig.
De picnic-scene in deel 2quote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat meer overwinningen voor het Rijk moet er inzitten. Nu is het wel erg klef bij tijd en wijlen.
Episode 3 was dan weer wel geweldig, eindelijk een keer geen happy end.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat meer overwinningen voor het Rijk moet er inzitten. Nu is het wel erg klef bij tijd en wijlen.
In Empire Strikes Back krijgen de rebels toch aardig op hun broek.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
What about Padme?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Episode 3 was dan weer wel geweldig, eindelijk een keer geen happy end.
Dat was dan ook de beste inderdaad. Daar zag je trouwens ook heel kort een hologram van de Death Star. Ik hou wel van dat soort illustere scenes.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Episode 3 was dan weer wel geweldig, eindelijk een keer geen happy end.
Wat haat ik die ventquote:
Inderdaad, elke keer als ik een scene met hem er in zie heb ik de neiging door te spoelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was dan ook de beste inderdaad. Daar zag je trouwens ook heel kort een hologram van de Death Star. Ik hou wel van dat soort illustere scenes.
En die gast die Luke Skywalker speelde in ep 4, 5 en 6. Wat een wijffie was dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |