Precies maar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies maar ookBerlu's hapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Absoluut. Ook echt een van de weinige films van de afgelopen jaren die van begint tot eind weet te boeien en waar je van op het puntje van je stoel gaat zitten.quote:
Superhelden zijn per definitie onzin, mn beste. Grootste aanfluiting vind ik overigens nog steeds Superman wiens vermomming niets meer behelst dan een fucking bril.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb Batman nooit interessant gevonden, niet als karakter, niet in de films, en niet als "superheld".
Heb het altijd maar onzin gevonden.
Revenge of the Nerds?quote:
Ik zit nu naar die kop van Verhagen te kijken. Films kijk in niet meer op commerciële zendersquote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kijken jullie the Dark Knight? Terwijl de finale van So You Think You Can Dance op is?
95% van wat er om je heen gebeurt is onzin...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb Batman nooit interessant gevonden, niet als karakter, niet in de films, en niet als "superheld".
Verstandig.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die kop van Verhagen te kijken. Films kijk in niet meer op commerciële zenders
Ja maar sommige onzin is interessanter dan andere.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
95% van wat er om je heen gebeurt is onzin...
Story of my life schijnt volgens FOK!kersquote:
Ik heb die film nog nooit gezien. Dat type films heeft me nooit gepakt, net zoals de star wars-films. Lord of the Rings vond ik ook niet speciaal. Maar voor de rest kan ik me wel vinden in de top 250 van IMDb.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. Ook echt een van de weinige films van de afgelopen jaren die van begint tot eind weet te boeien en waar je van op het puntje van je stoel gaat zitten.
Vind je Christopher Bale ook niks?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
Inception op negen vind ik ietwat overgewaardeerdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien. Dat type films heeft me nooit gepakt, net zoals de star wars-films. Lord of the Rings vond ik ook niet speciaal. Maar voor de rest kan ik me wel vinden in de top 250 van IMDb.
Dat is erg. Elke keer als die man zijn mond opendoet komt er een leugen uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die kop van Verhagen te kijken. Films kijk in niet meer op commerciële zenders
Betere held:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Superhelden zijn per definitie onzin, mn beste. Grootste aanfluiting vind ik overigens nog steeds Superman wiens vermomming niets meer behelst dan een fucking bril.
Nope.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vind je Christopher Bale ook niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |