Te laat. Kan het niet meer aanpassen.quote:
Ik moet mij eens een bril aanschaffen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Een uitspraak, qua verwerpelijkheid gelijke voet houdende met een insinuatie dat TitusPullo jurist zou zijn.
thnxquote:
En goed scherpquote:Op zondag 29 mei 2011 17:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
thnx![]()
Die currywurst is ook heerlijk. Vooral als de saus lekker dun is.
Noem man en paard.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
Lees een interview met een antropoloog over immigratie. Schijnt dat de economie om zeep helpen de beste manier is om de immigratie een halt toe te roepen. Als we ons land maar genoeg naar de klote helpen, dan komt niemand hier meer heen.
Moet je bij de pomp effe een Volkskrant scoren.quote:
En vise versa natuurlijk, daarom is immigratie goed. Binnen bepaalde kaders uiteraard.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
Lees een interview met een antropoloog over immigratie. Schijnt dat de economie om zeep helpen de beste manier is om de immigratie een halt toe te roepen. Als we ons land maar genoeg naar de klote helpen, dan komt niemand hier meer heen.
Classic. Maar inderdaad, welvaart trekt aan. De prikkel om hierheen te komen gaat nimmer weg, zo lang wij deze onbezorgde levensstijl kunnen behouden. Neemt niet weg dat er wel maatregelen te nemen zijn om het in goede banen te laten lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
Dat stelt de beste man ookquote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Classic. Maar inderdaad, welvaart trekt aan. De prikkel om hierheen te komen gaat nimmer weg, zo lang wij deze onbezorgde levensstijl kunnen behouden. Neemt niet weg dat er wel maatregelen te nemen zijn om het in goede banen te laten lopen.
De welvaart lijkt me inderdaad belangrijker.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat stelt de beste man ookMaar hij vertelde bijvoorbeeld dat de immigratie in Spanje enorm is gedaald omdat er niets valt te halen voor arbeidsmigranten. Immers, banen zijn schaars in Spanje. Op zich heel logisch allemaal trouwens
Hij ontkent trouwens dat de verzorgingsstaat immigranten aantrekt.
Word.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En vise versa natuurlijk, daarom is immigratie goed. Binnen bepaalde kaders uiteraard.
Want wat gaat dat concreet toevoegen en met welk doel?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word.
Daarom is het voorgenomen beleid van dit kabinet ook vrij verstandig.
Het helpt alleen niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word.
Ik twijfel sowieso aan de bekendheid van Europese sociale stelsels onder de gemiddelde immigrant. De meesten willen gewoon werk. Waar ze vandaan komen is het waarschijnlijk nog normaler dan hier dat je werkt om iets te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat stelt de beste man ookMaar hij vertelde bijvoorbeeld dat de immigratie in Spanje enorm is gedaald omdat er niets valt te halen voor arbeidsmigranten. Immers, banen zijn schaars in Spanje. Op zich heel logisch allemaal trouwens
Hij ontkent trouwens dat de verzorgingsstaat immigranten aantrekt.
Men wil in ieder geval 'neef-nicht huwelijken' gaan verbieden en dat lijkt mij zeer wenselijk. En ging de leeftijdsgrens, en inkomensgrens, voor zogeheten 'importbruiden' niet omhoog?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want wat gaat dat concreet toevoegen en met welk doel?
Het is ook één van de weinige zaken waar ik het eens ben met het kabinet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word.
Hoezo? Het is symboolpolitiek.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige zaken waar ik het eens ben met het kabinet.
Oh, niet veel meer dan wat gerommel in de marge dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Men wil in ieder geval 'neef-nicht huwelijken' gaan verbieden en dat lijkt mij zeer wenselijk. En ging de leeftijdsgrens, en inkomensgrens, voor zogeheten 'importbruiden' niet omhoog?
Och, op zoveel mogelijk manieren dwarsbomen is alleen maar goed me dunkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, niet veel meer dan wat gerommel in de marge dus.
Tja, in principe ben ik voor zo goed als vrije migratiequote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, op zoveel mogelijk manieren dwarsbomen is alleen maar goed me dunkt.
Utopischer dan de grootste anarcho-libertarier dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, in principe ben ik voor zo goed als vrije migratie
En dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Echter, volgens onderzoekers sorteren dergelijke maatregelen nauwelijks effect. Eigenlijk kost het alleen maar geld.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed gevoel is onbetaalbaar. Voor de rest: mastercardquote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echter, volgens onderzoekers sorteren dergelijke maatregelen nauwelijks effect. Eigenlijk kost het alleen maar geld.
Ouch, slap in the face.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:15 schreef eriksd het volgende:
Commentaar op mijn mooie essay:
Het mag wel wat wetenschappelijker.
En ik maar denken dat rechts enkel en alleen denkt aan rendabiliteit.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed gevoel is onbetaalbaar. Voor de rest: mastercard
Dit stond ik dat krantje wat ook sprak over martelen door Nederlandse soldaten?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echter, volgens onderzoekers sorteren dergelijke maatregelen nauwelijks effect. Eigenlijk kost het alleen maar geld.
En werd gezegd door een of andere immigratie-expert die is verbonden aan Oxford.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit stond ik dat krantje wat ook sprak over martelen door Nederlandse soldaten?
Onvergeeflijk is dat.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit stond ik dat krantje wat ook sprak over martelen door Nederlandse soldaten?
Ah, kijk. Wat weet die man nou van de Nederlandse situatie.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En werd gezegd door een of andere immigratie-expert die is verbonden aan Oxford.
Hij is Nederlander.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ah, kijk. Wat weet die man nou van de Nederlandse situatie.
Het is nu niet haalbaar maar ik heb weinig problemen met een vrije arbeidsmarkt op dat gebied.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Utopischer dan de grootste anarcho-libertarier dus.
Tja die hele rechtenfaculteit hoort eigenlijk thuis op HBO.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Fiscalisten zijn eigenlijk HBO'ers, zegt vrijwel iedereen hier aan de rechtenfaculteit.
Oke, maar dan wil je dus naar een soort Greencard-systeem?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is nu niet haalbaar maar ik heb weinig problemen met een vrije arbeidsmarkt op dat gebied.
Als je werk hebt ben je meer dan welkom wat mij betreft.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, maar dan wil je dus naar een soort Greencard-systeem?
Aldus een of andere algemene civilistquote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Fiscalisten zijn eigenlijk HBO'ers, zegt vrijwel iedereen hier aan de rechtenfaculteit.
Helemaal mee eens. Daarom ligt het startsalaris van fiscalisten ook beduidend hoger dan dat van civilisten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |