Rechtsgeschiedenis he, dat is de shit. Hebben ze aan de Zuidas ook enorme behoefte aan.quote:
Oh, van dat gemijmer over conflictbeslechtingen en modellen die ze in Japan hanteren vergelijken enzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis he, dat is de shit. Hebben ze aan de Zuidas ook enorme behoefte aan.
Net iets te wetenschappelijk?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, van dat gemijmer over conflictbeslechtingen en modellen die ze in Japan hanteren vergelijken enzo.
Nee, daar heb ik niets mee.
Denk het. Ach, ik ben ook niet een van de slimsten.quote:
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed, in beginsel althans.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het. Ach, ik ben ook niet een van de slimsten.
Daarom houd ik ook meer van het goederenrecht dan het verbintenissenrecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef Nautilus. het volgende:
Probeer nog maar eens een rechtenstudent te vinden die niet te pas en te onpas de woorden ‘in beginsel’ voor een zin zet.
Ik meen dat oprecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed, in beginsel althans.
Dat is nou een typisch HBO vak.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook meer van het goederenrecht dan het verbintenissenrecht.
Die bewering laat ik voor jouw rekening. Het is bij ons het vak met het laagste slagingspercentage, voornamelijk omdat je toch wel abstract moet kunnen redeneren.quote:
Je bent te oud.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik walg van mijn medestudenten. En dat meen ik oprecht.
Kom naar de UvA zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ik walg van mijn medestudenten. En dat meen ik oprecht.
Nou en? Fiscaal recht is helemaal abstract redeneren. Waar past dat dan in je plaatje?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die bewering laat ik voor jouw rekening. Het is bij ons het vak met het laagste slagingspercentage, voornamelijk omdat je toch wel abstract moet kunnen redeneren.
En je weet wat hoogmoed voor gevolg heeft.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed, in beginsel althans.
Slingert een beetje tussen MBO en HBO in.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en? Fiscaal recht is helemaal abstract redeneren. Waar past dat dan in je plaatje?
De mate waarin het een zeker analytisch inzicht vereist. Dat wordt groter naarmate het meer ficties bevat.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe definieert zich dan het verschil tussen HBO en WO vakken? Hoe moeilijk men het zelf vind? De mate waarin het het simpel stampen van feiten is?
In beginsel word je met een universitaire studie opgeleid voor uitoefening van de wetenschap; het HBO richt zich veel sterker op het uitoefenen van een praktisch beroep.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe definieert zich dan het verschil tussen HBO en WO vakken? Hoe moeilijk men het zelf vind? De mate waarin het het simpel stampen van feiten is?
Belastingformuliertjes invullen voor seniele bejaarden en zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In beginsel word je met een universitaire studie opgeleid voor uitoefening van de wetenschap; het HBO richt zich veel sterker op het uitoefenen van een praktisch beroep.
Is de transportakte ingeschreven? [1 punt]quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Belastingformuliertjes invullen voor seniele bejaarden en zo.
In beginsel, ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Belastingformuliertjes invullen voor seniele bejaarden en zo.
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is de transportakte ingeschreven? [1 punt]
Goederenrecht, laat me niet lachen.
Wij van wc eend....quote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.
Welke lijstjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.
De Heer zendt je een boodschapquote:
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?quote:
Morendo is ook een RU'er?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?
Leave communisme alone!quote:
Ach, het is allemaal niksquote:
Nee, maar je kunt wel een master 'fiscaal recht' doen, wat me dan vrij kansloos lijkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?
Om de een of andere duistere reden denkt de markt daar anders over.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een master 'fiscaal recht' doen, wat me dan vrij kansloos lijkt.
Nou Saar, ik heb heel veel types als jou gevingerd!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Maar goed, amice Morendo piept wel anders wanneer hij geconfronteerd wordt met een vrouwelijke recruiter, type Saar Koningsberger, die geen enkele interesse toont in zijn 'lijstjes', en hem vraagt wat hij naast zijn studie heeft gedaan.
Een vertelling die zal leiden tot uw doorbraak als enfant terrible van 's lands literaire wereld.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Maar goed, amice Morendo piept wel anders wanneer hij geconfronteerd wordt met een vrouwelijke recruiter, type Saar Koningsberger, die geen enkele interesse toont in zijn 'lijstjes', en hem vraagt wat hij naast zijn studie heeft gedaan. Schuimbekkend zal hij het steriele glazen kantoorgebouw ontvluchten, schreeuwend: "Die lijstjes: het mocht wat!"
Het is net zoals de Amerikaanse Politiek, of het Israël-Palestina conflict, men haat de ander, meer weet men niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Cerbie het volgende:
KLB![]()
Die voorstanders vergeten voor het gemak even de andere kant van communisme. Als de staat aan de andere kant van het land 10.000 landarbeiders nodig heeft en jij bent toevallig de uitverkorene dan had je gewoon te gaan, ongeacht familie.
Kan soms best verfrissend zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is net zoals de Amerikaanse Politiek, of het Israël-Palestina conflict, men haat de ander, meer weet men niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |