Welke lijstjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit van de UvA scoort dan ook dramatisch op de 'lijstjes'.
De Heer zendt je een boodschapquote:
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?quote:
Morendo is ook een RU'er?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?
Leave communisme alone!quote:
Ach, het is allemaal niksquote:
Nee, maar je kunt wel een master 'fiscaal recht' doen, wat me dan vrij kansloos lijkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die heb ik nu voor mij, en is er uberhaupt fiscaal recht aan de RU?
Om de een of andere duistere reden denkt de markt daar anders over.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel een master 'fiscaal recht' doen, wat me dan vrij kansloos lijkt.
Nou Saar, ik heb heel veel types als jou gevingerd!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Maar goed, amice Morendo piept wel anders wanneer hij geconfronteerd wordt met een vrouwelijke recruiter, type Saar Koningsberger, die geen enkele interesse toont in zijn 'lijstjes', en hem vraagt wat hij naast zijn studie heeft gedaan.
Een vertelling die zal leiden tot uw doorbraak als enfant terrible van 's lands literaire wereld.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Maar goed, amice Morendo piept wel anders wanneer hij geconfronteerd wordt met een vrouwelijke recruiter, type Saar Koningsberger, die geen enkele interesse toont in zijn 'lijstjes', en hem vraagt wat hij naast zijn studie heeft gedaan. Schuimbekkend zal hij het steriele glazen kantoorgebouw ontvluchten, schreeuwend: "Die lijstjes: het mocht wat!"
Het is net zoals de Amerikaanse Politiek, of het Israël-Palestina conflict, men haat de ander, meer weet men niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Cerbie het volgende:
KLB![]()
Die voorstanders vergeten voor het gemak even de andere kant van communisme. Als de staat aan de andere kant van het land 10.000 landarbeiders nodig heeft en jij bent toevallig de uitverkorene dan had je gewoon te gaan, ongeacht familie.
Kan soms best verfrissend zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is net zoals de Amerikaanse Politiek, of het Israël-Palestina conflict, men haat de ander, meer weet men niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |