Ik heb de voorlichting zelf bijgewoond. De coordinator zei ook dat je dan een enorme achterstand hebt op afgestudeerden die een bachelor Fiscaal Recht hadden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere duistere reden denkt de markt daar anders over.
Dat wel. Even als een kip zonder kop de bekende dogma's herhalenquote:
Dat lijkt mij wel. Ik doe voor mijn bachelor vakken die voor algemene studenten onderdeel van de master zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb de voorlichting zelf bijgewoond. De coordinator zei ook dat je dan een enorme achterstand hebt op afgestudeerden die een bachelor Fiscaal Recht hadden.
Inderdaad ja, letterlijk en figuurlijk afgesneden van de academische gemeenschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Niet dat ik je dan snel tegen zal komen, we zijn de allochtonen van de RU aan de medische faculteit.
Ja, uitgezet. Mijn tenen begonnen pijn te doen van het kromtrekkenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn jullie het met mij eens dat Michael Keaton er belachelijk uitziet als Batman?
Gelukkig begint The Dark Knight zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, uitgezet. Mijn tenen begonnen pijn te doen van het kromtrekken
Bij ons (Nederlands Recht) heb je dus een keuzevak 'belastingrecht' in het tweede jaar, voor vijf ects, dat is de voorwaarde om aan de master Fiscaal Recht, een master die overigens nog maar twee jaar bestaat, deel te mogen nemen. Maar goed, dan loop je als afgestudeerd 'fiscalist' van de RU enorm achter op alumni van Tilburg, Amsterdam en zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel. Ik doe voor mijn bachelor vakken die voor algemene studenten onderdeel van de master zijn.
Ik ook. Maar heb het gisteren nog best gezellig gehad met mijn bloedverwanten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet op de meet was Morendo
Je had er wel tussen gepast schat ik zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar heb het gisteren nog best gezellig gehad met mijn bloedverwanten.
Zeg, ga me geen geneeskunde-student noemen hequote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, letterlijk en figuurlijk afgesneden van de academische gemeenschap.
Ook zo'n HBO-studie; geneeskunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Die houdt niet van worteltjestaart?quote:
Nee,ik had daar een opmerkelijk gesprek:quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, ga me geen geneeskunde-student noemen he
Je m'excuse. Jullie zijn natuurlijk de types die weten aan welke paddestoelen je moet likken om high te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je m'excuse. Jullie zijn natuurlijk de types die weten aan welke paddestoelen je moet likken om high te worden.
Verkoopt ze onder de toonbank nog opiumderivaten of zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee,ik had daar een opmerkelijk gesprek:
Ik: éen Bruin graag
Verkoopster: Wat 'bruin'?
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verkoopt ze onder de toonbank nog opiumderivaten of zo?
Laat dit achterwege, dat versterkt het geheimzinnige en vage karakter van de meetquote:
Er waren 17 fokkers. En bier. PHP is best okay. Remlof een zuipschuit.quote:
[1] Moet verder uitgediept worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er waren 17 fokkers. En bier. PHP is best okay [1]. Remlof een zuipschuit [2].
Groetjes, Erik.
Ik voel em al aankomen. Komt niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
Mja, mijn verslag is een beetje eenzijdig denk ik, want pas op later op de avond kwam men echt bij elkaar staan
*teletijdmachine leent van professor Barabas*quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Mensen in de SFRJ hadden het toen beter dan een aanzienlijk deel van de Nederlanders het nu heeft.
Oh, jawel hoor. Maar ik heb geen zin om hem in GC te posten.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*teletijdmachine leent van professor Barabas*
Dat kan ik mij voorstellen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Maar ik heb geen zin om hem in GC te posten.
Wie zij we?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn we al uitgekeken op elkaar?
Ah jij bent er.quote:
Nog ff twee bakken koffie en dan zo naar bed.quote:
Scifi- en suske en wiske fan. Ik mag jou wel geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cerbie op 29-05-2011 21:00:44 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Helaas heb ik mijn taks aan uitgekauwde opmerkingen bereikt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn we al uitgekeken op elkaar?
Van caffeine ga je keihard slapen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog ff twee bakken koffie en dan zo naar bed.
Een weinig geslaagde persiflage van mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ach, bezat ik maar een fractie van de sociale intelligentie van Rock_de_Braziliaan, dan zou ik tenminste geliefd zijn, al was het maar op dit internetforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |