Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achja dan rot je toch op. Graag of niet hoor.
Zou weer eens tijd worden dat die kutspelers trots zijn om bij Feyenoord te mogen voetballen.
Kijk, iemand die er kijk op heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoord
Je kunt toch ook eerst bij Feyenoord laten zien dat je het waar kan maken en daarna naar Chelsea of weet ik veel waar vertrekken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoord
Dat is ook niet heel realistisch hoor, deze jongens verdienen met hun handtekening voorlopig nog geen 100k per jaar, de meesten bij langer na niet, de ouders krijgen een leuke baan en de huisvesting wordt geregeld voor die jongens en hun ouders en daar houdt het dan wel weer op hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Fer moet eerst nog maar eens 2 seizoenen lekker aan spelen toekomen bij Feyenoord en dan vertrekken naar een mooie club. Heb het idee dat Fer ook wel blijft hoor. Maar het is natuurlijk om wel een stukje slimmigheid om jezelf niet te veel uit te spreken voor een langer verblijf bij Feyenoord, zodat ze je een betere contractaanbieding doen. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens reageerde ik op het stuk van Happel van zo'n Fer die het bij ons nauwelijks heeft laten zien maar zich voor de zekerheid al wel al aan het orinteren is op de Italiaanse competitie
Meer geld eisen terwijl je op de hoogte bent van de financile situatie waar de club in verkeert en dan ook zelf geen flikker presterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer moet eerst nog maar eens 2 seizoenen lekker aan spelen toekomen bij Feyenoord en dan vertrekken naar een mooie club. Heb het idee dat Fer ook wel blijft hoor. Maar het is natuurlijk om wel een stukje slimmigheid om jezelf niet te veel uit te spreken voor een langer verblijf bij Feyenoord, zodat ze je een betere contractaanbieding doen. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ok, dus volgend jaar een volledig nieuwe selectiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer geld eisen terwijl je op de hoogte bent van de financile situatie waar de club in verkeert en dan ook zelf geen flikker presteren![]()
Serieus rot dan maar op ook. Is het mooie Rood-Wit onwaardig zo'n figuur.
Nee hoor, je ziet aan zo'n Stefan de Vrij hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dus volgend jaar een volledig nieuwe selectie
hooligan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, m.n. gewelddadige voetbalsupporterquote:
Tof.quote:
Wel cool, maar ik vind De Kuip na de verbouwing wel mooier geworden.quote:
Nooit zien spelen dus ik heb geen idee.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:10 schreef macca728 het volgende:
is die Halfhuid niets voor ons ??
jeugdspeler van Excelsior, nu weggestuurd bij Aston Villa.
Klopt, maar Stefan de Vrij wou volgens mij ook eerst z'n studie afmaken voor hij een eventuele transfer zou maken. Ook gewoon eigenbelang, maar desalniettemin mooi dat hij bijtekent.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet aan zo'n Stefan de Vrij hoe het ook kan.
Beetje klaar met die spelletjes, teken bij of rot op. Zo'n Fer was de helft van het seizoen geblesseerd en de andere helft niets laten zien. En meneer is zich nu aan het orinteren op de Italiaanse competitie? 2 pizza Margarita en
Wel even opletten of hij ook wel presteerde, als wordt dit weer een miskoop...;quote:Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze hebben een heel elftal weggestuurd, bezuinigen en slechte prestaties.
En nog bijna een mooie derde, op het nippertje van de doellijn weggewerkt.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef o.us het volgende:
Tegenwoordig mis ik het wel dat spelers godverdomme trots moeten zijn op het shirt en stadion waarin ze mogen spelen.
Vlaar, Wijnaldum en Fer zijn het niet waard om voor ons te mogen spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef o.us het volgende:
Tegenwoordig mis ik het wel dat spelers godverdomme trots moeten zijn op het shirt en stadion waarin ze mogen spelen.
3x Jordao Pattinama.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Caland het volgende:
En de SC met 4-0 gewonnen. Weer een stap dichter bij de topklasse.
Inderdaad. Als ze niet bijtekenen dan maar lekker banken.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Vlaar, Wijnaldum en Fer zijn het niet waard om voor ons te mogen spelen.
Excelsior blijft in de eredivisie.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Weer een weekend voorbij zonder positief Feyenoordnieuws
Dat was al een soort van bekend voor het weekendquote:
Dat is toch juist kut voor Feyenoord?quote:
Maar in de eredivisie leren ze meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch juist kut voor Feyenoord?
Meende ergens gehoord te hebben dat met verhuren etc het gunstiger is als Exelsior JL speelde.
Lijkt me ook ja.quote:
Is dat echt wel zo? In de eredivisie leren ze alleen meer als ze daar goed genoeg voor zijn, anders leren ze met name een defensieve kuttactiek met counters, terwijl ze in de eerste divisie gewoon dominerend zouden kunnen spelen.quote:
Ik vind deze zo op het eerste gezicht wel mooier dan hoe hij er tegenwoordig uitziet. Ik vind dat dakloze altijd zo sfeervolquote:
Je mag max. 5 speler ofzo verhuren aan een team in dezelfde competitie. Maar die regels worden gewoon omzeild, zie bijv. Ramsteijn die werd 'verkocht' aan Excelsior met een 0 euro terugkoopregeling.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
Het kan best dat het aantal max. gehuurde spelers in de eredivisie lager is dan in de Jupiler League.Maar of het dat is ?
Heb jij Excelsior wel zien voetballen dit seizoen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is dat echt wel zo? In de eredivisie leren ze alleen meer als ze daar goed genoeg voor zijn, anders leren ze met name een defensieve kuttactiek met counters, terwijl ze in de eerste divisie gewoon dominerend zouden kunnen spelen.
Ervoor zorgen dat er de juiste trainer staat, zoals dit seizoen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is dat echt wel zo? In de eredivisie leren ze alleen meer als ze daar goed genoeg voor zijn, anders leren ze met name een defensieve kuttactiek met counters, terwijl ze in de eerste divisie gewoon dominerend zouden kunnen spelen.
quote:FC Twente staakt strijd om Wijnaldum en Strootman
FC Twente staakt de pogingen om Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum los te weken bij respectievelijk FC Utrecht en Feyenoord. Voorzitter Joop Munsterman van de bekerhouder laat vanuit de Verenigde Staten weten dat beide transfers van de baan zijn. 'Er komen vast goede andere spelers voor in de plaats', zegt hij in het AD.
De club uit Enschede weigert een hoog bedrag per middenvelder neer te tellen. Zowel FC Utrecht als Feyenoord vraagt 6 tot 7 miljoen. FC Twente deed vorige week een bod op Strootman, dat door FC Utrecht echter als 'bijna beledigend' van tafel werd geveegd. 'Verder gaan we niet', zegt Munsterman, die evenmin de hoofdprijs voor Wijnaldum wenst te betalen.
De preses verblijft in de Verenigde Staten om het samenwerkingsverband met de Nederlandse club Dayton Dutch Lions verder invulling te geven. Hij sprak er gisteren met Blaise Nkufo, de Twentse topscorer aller tijden, die vorige maand na een jaartje Seattle Sounders zijn voetbalcarrire beindigde. Nkufo, woonachtig in het Canadese Vancouver, gaat vanuit Noord-Amerika iets in de scouting doen voor FC Twente.
Portugese media meldden gisteren dat Porto en Benfica hun oog op Bryan Ruiz hebben laten vallen, maar Munsterman weet niets van de interesse uit Portugal voor de sterspeler uit Costa Rica. 'Niemand heeft zich bij ons gemeld' zegt hij. Ruiz, die volgende week met zijn land begint aan de strijd om de CONCACAF-cup, moet ongeveer tien miljoen euro kosten.
FC Twente gaat zoals verwacht niet verder met Dwight Tiendalli. Diens salariseisen waren de club uit Enschede te gortig. De verdediger, die twee seizoenen bij Twente speelde, orinteert zich nu op een buitenlands avontuur. (Eddy van der Ley)
Blijkbaar wel. Volgens mij voor het eerst dat die het echt benoemd, ipv ik weet niet wat ik ga doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:48 schreef CylonNL het volgende:
Hopelijk helpt dit om Wijnaldum weer met beide benen op de grond te zetten.
En Tiendalli tjah.![]()
quote:Wijnaldum: "Langer bij Feyenoord serieuze optie"
Georginio Wijnaldum heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. De middenvelder ligt bij Feyenoord nog tot de zomer van 2012 vast. De Rotterdamse club wil die verbintenis graag openbreken en verlengen.
"Ik heb altijd aangegeven dat ik pas na het seizoen met de clubleiding zou gaan praten. Ik snap dat de pers, de supporters en de leiding van Feyenoord duidelijkheid willen. Maar echt, ik heb nog geen beslissing genomen", zegt Wijnaldum in het AD. De middenvelder ziet het niet zitten om, zoals Jonathan de Guzman, De Kuip transfervrij te verlaten. "Natuurlijk wil ik niet dat zoiets gebeurd. Dat zou de slechtste oplossing zijn."
Wijnaldum staat open voor een verlenging van zijn verblijf bij de selectie van trainer Mario Been. "Langer bij Feyenoord blijven is ook echt een serieuze mogelijkheid. Het is wel beter dat er duidelijkheid komt. De laatste maanden ging ik soms met lood in mijn schoenen na wedstrijden naar de pers. Het is niet makkelijk om een beslissing te nemen."
quote:Wijnaldum toegevoegd aan selectie #Oranje. Sneijder heeft selectie moeten verlaten vanwege een opnieuw opspelende kuitblessure.
Waar staat dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum opgeroepen voor Oranje.
knvbpers :
[..]
Prima toch...lekker die prijs opdrijven van Wijnaldum door 'm international te maken. Zou Bertje Feyenoord hiermee een dienst willen bewijzen?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:31 schreef Caland het volgende:
Tsja, ik vind het eigenlijk best wel lachwekkend. Maar wat zijn de alternatieven?
VdV en Janssen hebben afgezegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:47 schreef Hamilcar het volgende:
VdVaart en Afellay kunnen er spelen? Theo Jansen?
God straft meteenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef voice-over het volgende:
Wijnaldum zo snel mogelijk verkopen voor 4 - 5 mln. Die jongen speelt enthousiast en frivool maar er zit werkelijk geen enkele lijn in zijn spel. Geen grote topper in spe imho.
En hij ziet zich zelf als een nummer 10 ......
Strootman zit al in Oranje en Wijnaldum nog niet. Dat is ook tekenend.
Mocht die gast bijtekenen, dan tekent hij echt wel bij met een clausule in z'n contract en zeker niet voor 5 jaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
God straft meteen![]()
WIe moet er anders opgeroepen worden? WIjnaldum heeft een prima 2e seizoenshelft gedraait en kan op meerdere plaatsen uit de voeten. Nu nog bijtekenen voor 5 jaar en iedereen is blij.
Ik snap nooit dat sommige dat doen. Als je langer onder contract staat en je doet het heel erg goed breng je toch juist heel veel op waar de speler zelf ook wat aan heeft. ?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mocht die gast bijtekenen, dan tekent hij echt wel bij met een clausule in z'n contract en zeker niet voor 5 jaar.
Nee, het gaat dan om het bedrag dat puur naar de club gaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat sommige dat doen. Als je langer onder contract staat en je doet het heel erg goed breng je toch juist heel veel op waar de speler zelf ook wat aan heeft. ?
Clausule betekent ook dat de club niet mag weigeren om te verkopen, wanneer een andere club dat bedrag wil betalen. De macht ligt dan dus niet meer bij de club.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat sommige dat doen. Als je langer onder contract staat en je doet het heel erg goed breng je toch juist heel veel op waar de speler zelf ook wat aan heeft. ?
Echt een post van nog geen 3 uurtjes eerder gewoonquote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef voice-over het volgende:
Wijnaldum zo snel mogelijk verkopen voor 4 - 5 mln. Die jongen speelt enthousiast en frivool maar er zit werkelijk geen enkele lijn in zijn spel. Geen grote topper in spe imho.
En hij ziet zich zelf als een nummer 10 ......
Strootman zit al in Oranje en Wijnaldum nog niet. Dat is ook tekenend.
Guzman speelt toch voor Canada? Zijn er zoveel Canadese spelers in de Eredivisie of wat snap ik hier niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Trouwens een heerlijk signaal naar De Guzman toe. Gewoon lekker Eredivisie spelers selecteren en niet die mafkezen die in de bottom van Spaanse competitie speelt. Heerlijk.
Heeft gekozen voor Oranje en heeft ook al in de voorselectie van het grote Oranje gezeten.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Guzman speelt toch voor Canada? Zijn er zoveel Canadese spelers in de Eredivisie of wat snap ik hier niet?
Zou hij ook aan spelen toekomen?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zei ik met Wijnaldum in Oranje? Wijnaldum in Oranje?? Nee hoor, echt niet. Zie hier![]()
Nja nu gaat die in ieder geval zeker niet meer bijtekenen
Alles op die plek is minstens 2x zo goed. Lijkt me dus sterk, misschien invallen in de 85e minuut.quote:
Maar alles op die plek is ook geblesseerd/heeft zich afgemeld toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles op die plek is minstens 2x zo goed. Lijkt me dus sterk, misschien invallen in de 85e minuut.
Geen idee waar moet ie spelen dan? Op nummer 10 kan? V/d Vaart ook geblesseerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar alles op die plek is ook geblesseerd/heeft zich afgemeld toch?
Maar dit is dan ook wel uit pure armoede.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zei ik met Wijnaldum in Oranje? Wijnaldum in Oranje?? Nee hoor, echt niet. Zie hier![]()
Nja nu gaat die in ieder geval zeker niet meer bijtekenen
Ach het is sowieso leuk om weer een keer een Feyenoorder in Oranje te zien. Al had ik het Vlaar meer gegund.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook wel uit pure armoede.
Janssen, Van der Vaart en Sneijder hebben zich afgemeld. Dan kom je al snel bij De Guzman of Wijnaldum uit.
Precies. Ik zie 'm nog wel aan spelen toekomen ook. Hopen dat hij een beetje frivool speelt en opvalt, zodat eventuele buitenlandse clubs 2 miljoen meer willen bieden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach het is sowieso leuk om weer een keer een Feyenoorder in Oranje te zien. Al had ik het Vlaar meer gegund.
Klopt maar ik heb sowieso mijn twijfels bij Vlaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach het is sowieso leuk om weer een keer een Feyenoorder in Oranje te zien. Al had ik het Vlaar meer gegund.
Een topverdediger a la Vidic zal het niet worden nee. Maar bij middenmoot/subtop Bundesliga zou hij ook nog wel meekunnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb sowieso mijn twijfels bij Vlaar.
Duels is hij sterk, heeft een goede pass en kan goed inschuiven. maar zijn wendbaarheid is best matig, en in de top moet je toch best 'atletisch' zijn als cv aangezien je te maken hebt met snelle wendbare spelers. Het zou me dan ook niets verbazen als de top in NL een beetje zijn max. is.
Denk dat de Bundesliga ideaal voor hem is, bij een HSV ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een topverdediger a la Vidic zal het niet worden nee. Maar bij middenmoot/subtop Bundesliga zou hij ook nog wel meekunnen.
Qua ontwikkeling staat hij natuurlijk ook totaal stil. Hier bij ons is hij de absolute vedette en wordt constant geconfronteerd met kansloze blunders van anderen die nog vanalles moeten leren.
Zet je een stabiel middenveld met voldoende controlerende kwaliteit denk ik dat hij prima aan de bak kan ook buiten Nederland.
Bij HSV zoeken ze mensen die 1-2 stappen verder zijn dan Vlaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk dat de Bundesliga ideaal voor hem is, bij een HSV ofzo.
Vlaar kan hier niet meer zoveel stappen zetten, bij een HSV past die prima daar kan hij weer wat doorgroeien als vervanger van Mathijssen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Bij HSV zoeken ze mensen die 1-2 stappen verder zijn dan Vlaar.
Prima verdediger idd voor de Bundesliga. Die gast zit bij Feyenoord gewoon aan z'n plafond en dat is ook te danken aan het niveau van zijn medespelers.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vlaar kan hier niet meer zoveel stappen zetten, bij een HSV past die prima daar kan hij weer wat doorgroeien als vervanger van Mathijssen.
de enige topper bij Oranje komende dagen is Kuijt toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Gert het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Wijnaldum het doet als hij omringd wordt door topspelers.
Scherp...en zelfs dat is nog niet een echte topper.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
de enige topper bij Oranje komende dagen is Kuijt toch?
Robben doet toch mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
de enige topper bij Oranje komende dagen is Kuijt toch?
Vlaar heeft het gewoon niet. Ik hoop dat hij vertrekt, er zijn zat betere en betaalbare spelers dan hij. Dit jaar speelde hij onthutsend slecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij snapt volgens mij wel meer niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Guzman speelt toch voor Canada? Zijn er zoveel Canadese spelers in de Eredivisie of wat snap ik hier niet?
Bullshit.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Vlaar heeft het gewoon niet. Ik hoop dat hij vertrekt, er zijn zat betere en betaalbare spelers dan hij. Dit jaar speelde hij onthutsend slecht.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Vlaar heeft het gewoon niet. Ik hoop dat hij vertrekt, er zijn zat betere en betaalbare spelers dan hij. Dit jaar speelde hij onthutsend slecht.
De Vrij is volgens mij ook het grootste talent in jullie teamquote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Vind Vlaar ook geen super CV, zit echt een flink eind onder de top van de eredivisie (Vertonghen, Douglas) en zal dat niveau imo ook nooit echt gaan ontstijgen. Ben er ook heilig van overtuigd dat De Vrij het verder gaat schoppen dan hem.
Maar dan nog is hij zo ontzettend belangrijk voor dit team.
Hij en Mokotjo, Leerdam is ook lekker bezig.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Vrij is volgens mij ook het grootste talent in jullie team.
Niet vaak genoeg zien voetballen om een oordeel over te geven. Net als alle andere van Excelsior, toch denk ik dat ze wel meekunnen, voetbal daar was vaker van betere kwaliteit dan hierquote:Op maandag 30 mei 2011 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij heeft de meeste potentie.
Goeie gast ook blijft altijd rustig en heeft een hart voor Feyenoord.
Als ik zo gek was om een spelers naam op me shirt te laten zetten dan zou het De Vrij zijn.
Vergeet trouwens ook Ramsteijn niet. Het zou mooi zijn mocht die zich goed gaan ontwikkelen volgend seizoen tot vaste reserve van Vlaar/ De Vrij.
Maar dat heeft ook wel met de trainer te maken denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg zien voetballen om een oordeel over te geven. Net als alle andere van Excelsior, toch denk ik dat ze wel meekunnen, voetbal daar was vaker van betere kwaliteit dan hier
Die kans acht ik vrij groot, maar ik vind zulke dingen echt onzin.Stel hij speelt komend seizoen geweldig dan verdien je er bijv. maar max. 5 miljoen aan. En alsof Feyenoord moeilijk gaat doen bij een fatsoenlijk bod. Van Geel is een prima onderhandelaar en kan er zonder clausule vast wel een leuk bedrag uitslepen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
Als die Wijnaldum nou nog zou bijtekenen zou die dan sowieso een clausule krijgen dat hij altijd voor 5 miljoen weg mag?
Zonder zo'n clausule gaat hij sowieso niet bijtekenen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die kans acht ik vrij groot, maar ik vind zulke dingen echt onzin.Stel hij speelt komend seizoen geweldig dan verdien je er bijv. maar max. 5 miljoen aan. En alsof Feyenoord moeilijk gaat doen bij een fatsoenlijk bod. Van Geel is een prima onderhandelaar en kan er zonder clausule vast wel een leuk bedrag uitslepen.
Dat weten we natuurlijk nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder zo'n clausule gaat hij sowieso niet bijtekenen.
Hij zou dom zijn als hij het wel zou doen. Voor ons misschien geen goede zaak, maar we moeten niet zeuren wanneer hij besluit bij te tekenen met een clausule. Dan wel graag een clausule die start bij 8 miljoen o.i.d. en elk jaar totdat zijn contract afloopt een miljoen zakt. Anders kun je nooit aan een team bouwen, want je speler kan zomaar in de winterstop vertrekken.quote:
Eens...Vlaar is gewoon de belangrijkste man bij Feyenoord. Punt.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bullshit.
Zonder Vlaar en Meeuwis flikkert het hele zooitje juist in elkaar. Vlaar is veruit de belangrijkste pion in ons elftal.
Ja doeiquote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens...Vlaar is gewoon de belangrijkste man bij Feyenoord. Punt.
Ze moeten zoiets maken/uitvinden dat je zelf kunt selecteren wie je wel/niet wilt horen in een tv-programma.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Siyara het volgende:
Fuck, nu moet ik vanavond Barend en Barend kijken nu van Geel daar vanavond zit...
Die voorstukjes in VI zijn altijd tenenkrommend.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze moeten zoiets maken/uitvinden dat je zelf kunt selecteren wie je wel/niet wilt horen in een tv-programma.
Mjah, ik zou het haast opnemen met m'n DVR maar ik kom de komende week toch anders weer niet aan kijken toequote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze moeten zoiets maken/uitvinden dat je zelf kunt selecteren wie je wel/niet wilt horen in een tv-programma.
Zodra de Barendjes in beeld zijn is het al snel tenenkrommend.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die voorstukjes in VI zijn altijd tenenkrommend.
Waarom ? als hij wat boeiends zegt staat het hier 5 minuten later in het topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Siyara het volgende:
Fuck, nu moet ik vanavond Barend en Barend kijken nu van Geel daar vanavond zit...
Ja zeker waar. Daarom goed nieuwsquote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Paul-89 het volgende:
Ok, met zulke dingen (contract verlengingen) zit hij vaak wel goed.
Fer staat toch juist wl in de interesse van Italiaanse clubs? Napoli oa, zei Derksen, en Wijnaldum schermt met de interesse van vele clubs dus aast waarschijnlijk op een vertrek inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
BOEM, Vlaar bijna rond.
Fer geen interesse van Italiaanse clubs. Ryo komt wss terug en Wijnaldum zal wss wel vertrekken...
Ron Jans gaat wss weg bij Heerenveen, misschien iets voor ons?
Is aangegeven door zaakwaarnemer dat er niks speelt. Ik neem zelf aan dat het waar is. Ik ga dus uit van een vertrek Wijnaldum. Indien NLe club,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fer staat toch juist wl in de interesse van Italiaanse clubs? Napoli oa, zei Derksen, en Wijnaldum schermt met de interesse van vele clubs dus aast waarschijnlijk op een vertrek inderdaad.
Mooi dat Vlaar op het punt staat om bij te tekenen. Als het allemaal waar is.
Hij gaf al aan nooit naar ajax te zullen gaan, Twente wilde hem niet meer dus blijft alleen pisvee overquote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Is aangegeven door zaakwaarnemer dat er niks speelt. Ik neem zelf aan dat het waar is. Ik ga dus uit van een vertrek Wijnaldum. Indien NLe club,op Wijnaldum
De Snor zit met heel veel dingen vaak goed...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Paul-89 het volgende:
Ok, met zulke dingen (contract verlengingen) zit hij vaak wel goed.
En met heel veel dingen er ook compleet naast.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Snor zit met heel veel dingen vaak goed...
Wel top zeg.
Die discussie hebben we hier al vaker gehoord, maar Derksen heeft het 10x vaker bij het rechte eind dan Radio Rijnmond, het AD of de NOS.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
En met heel veel dingen er ook compleet naast.
Alsof daar nieuws uit gaat komen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok, zometeen wat meer nieuws. MvG zal alle spelers even langsgaan.
Inderdaad, d'r komen straks wat politieke antwoorden waar je niks mee kan, en Barend en Barend zijn niet de types die stevig doorvragen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof daar nieuws uit gaat komen.
Gewoon de standaard riedeltjes.
Klopt, zegt wat hij denkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Amrabat is wel heerlijk open en spontaan. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer met die standaard media-training riedeltjes.
Wel nieuws trouwens, in die zin dat Van Geel zei dat ze de contractonderhandelingen met Fer over de vakantie-periode heen tillen. Dus sowieso voorlopig geen duidelijkheid omtrent Fer dus. Ook niet voor het begin van het nieuwe seizoen.quote:
Ook dat was al langer bekend. Vakantie-periode duurt trouwens maar een klein maandje he, eerste training is alweer op 26 juni.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel nieuws trouwens, in die zin dat Van Geel zei dat ze de contractonderhandelingen met Fer over de vakantie-periode heen tillen. Dus sowieso voorlopig geen duidelijkheid omtrent Fer dus. Ook niet voor het begin van het nieuwe seizoen.
Ik vraag me keer of keer af of jij nou een kuttroll, jood, spartaan, of gewoon idioot bentquote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mwa dit trainers/begeleidings-enclave lijkt toch ook niet echt een perfecte klik te hebben met deze groep.quote:
Maar Willem er nu nog bij halen werkt ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa dit trainers/begeleidings-enclave lijkt toch ook niet echt een perfecte klik te hebben met deze groep.
Ik weet het niet. Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de visie van Van Hanegem dan in die van Been. Misschien dat het daarom ook niet zou werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Willem er nu nog bij halen werkt ook niet.
Ego's botsen te hard, dat is wel duidelijk. Willem kan pas weer bij de club komen als Mario weg is.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de visie van Van Hanegem dan in die van Been. Misschien dat het daarom ook niet zou werken.
Echt veel verstand van voetbal heb je dus niet. Vlaar is een omhoog geschreven speler die vorig jaar aardig presteerde maar dit jaar door de mand valt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vraag me keer of keer af of jij nou een kuttroll, jood, spartaan, of gewoon idioot bent
Vlaar zit sowieso minimaal in de top 3 belangrijkste spelers in dit team, wmb misschien wel de belangrijkste, mafkees
Gelukkig heb jij er echt kijk op.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Echt veel verstand van voetbal heb je dus niet. Vlaar is een omhoog geschreven speler die vorig jaar aardig presteerde maar dit jaar door de mand valt.
En dan wil je allemaal richting Vlaar schuiven ?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een record aantal doelpunten tegen gekregen afgelopen seizoen.
I rest my case.
In alle eerlijkheid was dit ook niet Vlaar zijn beste seizoen. Heb ook genoeg fouten van hem gezien inderdaad, maar geen fouten die Bahia, De Cler, Swerts, De Vrij of Martins Indi niet hebben gemaakt. En dan nog maar te zwijgen over de keepers.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan wil je allemaal richting Vlaar schuiven ?
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die discussie hebben we hier al vaker gehoord, maar Derksen heeft het 10x vaker bij het rechte eind dan Radio Rijnmond, het AD of de NOS.
Het was inderdaad niet zijn beste seizoen, maar dit seizoen was gewoon een collectieve faal.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid was dit ook niet Vlaar zijn beste seizoen. Heb ook genoeg fouten van hem gezien inderdaad, maar geen fouten die Bahia, De Cler, Swerts, De Vrij of Martins Indi niet hebben gemaakt. En dan nog maar te zwijgen over de keepers.
Beetje te makkelijk geroepen dit.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een record aantal doelpunten tegen gekregen afgelopen seizoen.
I rest my case.
Klopt. Als we verloren, verloren we meestal gewoon omdat de andere partij beter was of omdat de spelers het allemaal lieten lopen (ADO uit, ik noem maar wat). Echte blunders in de verdediging zijn er vrij weinig gemaakt, en zeker niet van Vlaar of De Vrij.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Tevens is het onzin om alle goals maar af te reken op je verdediging.
Ik weet zeker dat hij bijna overal in de basis zou staan. Alleen bij Ajax misschien niet omdat het daar gewoon heel goed staat, alleen ik denk dat ze bij Twente of PSV maar wat graag iemand als Vlaar zouden willen hebben staan in het centrum.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef heiden6 het volgende:
Vlaar is gewoon een hele goede verdediger, hij is onze belangrijkste speler en hij zou bij bijna elke eredivisieclub in de basis staan.
Nou ja, ik denk dat Alderweireld gewoon op de bank terecht zou komen als Vlaar bij Ajax zat. Bij FC Twente zou hij een concurrent zijn voor Wisgerhof. Bij PSV zou hij sowieso in de basis staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij bijna overal in de basis zou staan. Alleen bij Ajax misschien niet omdat het daar gewoon heel goed staat, alleen ik denk dat ze bij Twente of PSV maar wat graag iemand als Vlaar zouden willen hebben staan in het centrum.
Tuurlijk vent.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Echt veel verstand van voetbal heb je dus niet. Vlaar is een omhoog geschreven speler die vorig jaar aardig presteerde maar dit jaar door de mand valt.
Je moet voice over dan ook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tuurlijk vent.Wanneer je wat live-wedstrijden van Feyenoord zou hebben gezien zou je niet tot deze belachelijke conclusie gekomen zijn.
Sorry, ik kan niet van iedereen bijhouden of ze ongeloofwaardig zijn. Ik heb het al druk genoeg met m'n aartsrivaal Mister J.Lo. Wat een grap is die kerel zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je moet voice over dan ook niet serieus nemen
Ik vind 'ondankbare hond' wel een beetje te ver gaan hoor. Wat is dit voor zwart-wit variant van de werkelijkheid?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef voice-over het volgende:
Ach, laat ik het zo zeggen. Vlaar is een aardig spelertje maar dat die ondankbare hond denkt dat hij een stap hoger kan spelen, is lachwekkend. Voor Feyenoord is hij (nog) nuttig maar laat hij dan volgend jaar eens de sterren van de hemel spelen en laten zien dat hij 'goed' is. Afgelopen seizoen vond ik hem ontstellend zwak spelen op een paar wedstrijden na.
Dus bijtekenen, er volgend seizoen 150% voor gaan ..... anders mag hij van mij nu oprotten.
Wijnaldum zal ik echt niet missen. Zeker als er > 5 mln. voor hem op tafel wordt gelegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef Calciumdude het volgende:
er zijn er nog een paar ondankbaar he
denk dat we alleen Vlaar echt zouden missen trouwens..
De beste oplossing is gewoon Mario Been ontslaan en met een nieuwe trainer beginnen. Want onder andere trainers ging het matig ja, maar niet zo slecht als afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wijnaldum zal ik echt niet missen. Zeker als er > 5 mln. voor hem op tafel wordt gelegd.
De meeste spelers zal ik echt niet missen, deze flegmatieke droeftoeters hebben ervoor gezorgd dat dit 1 van de slechtste seizoenen van Feyenoord was in de historie van de club. En dan die trainer nog.![]()
Treurig maar waar. Gelukkig kan ik hier op fok.nl een lekker potje zeiken over mijn diep gezonken kluppie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De beste oplossing is gewoon Mario Been ontslaan en met een nieuwe trainer beginnen. Want onder andere trainers ging het matig ja, maar niet zo slecht als afgelopen seizoen.
Maar goed dat gaat toch nooit gebeuren, zeker niet omdat Van Geel denkt dat Mario Been het maximale uit de selectie heeft gehaald
Dat was gewoon zo'n kutvraag van een kutjournalist in een kutprogramma en je kan hem niet kwalijk nemen dat hij Been niet wil afvallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De beste oplossing is gewoon Mario Been ontslaan en met een nieuwe trainer beginnen. Want onder andere trainers ging het matig ja, maar niet zo slecht als afgelopen seizoen.
Maar goed dat gaat toch nooit gebeuren, zeker niet omdat Van Geel denkt dat Mario Been het maximale uit de selectie heeft gehaald
Precies gewoon even ja zeggen, als je nee zegt krijg je weer dat gezeik in de media.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo'n kutvraag van een kutjournalist in een kutprogramma en je kan hem niet kwalijk nemen dat hij Been niet wil afvallen.
Ik denk dat Van Geel ook op een hele constructieve, eerlijke en positieve manier toch had kunnen vertellen dat Mario Been het afgelopen seizoen niet het maximale uit de selectie heeft gehaald. Als hij zoiets had gezegd als dat deze selectie veel beter moet kunnen en er ongelooflijk veel talent in de selectie zit dan had hij in feite hetzelfde gezegd en geef je tegelijkertijd het vertrouwen aan over de kwaliteit van de selectie. Desondanks kun je toch vinden dat Been de juiste man op de juiste plek is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies gewoon even ja zeggen, als je nee zegt krijg je weer dat gezeik in de media.
Het was een ja/nee vraag hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel ook op een hele constructieve, eerlijke en positieve manier toch had kunnen vertellen dat Mario Been het afgelopen seizoen niet het maximale uit de selectie heeft gehaald. Als hij zoiets had gezegd als dat deze selectie veel beter moet kunnen en er ongelooflijk veel talent in de selectie zit dan had hij in feite hetzelfde gezegd en geef je tegelijkertijd het vertrouwen aan over de kwaliteit van de selectie. Desondanks kun je toch vinden dat Been de juiste man op de juiste plek is.
Dat is waar ja. Maar goed Barend&Barend is sowieso kansloosquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo'n kutvraag van een kutjournalist in een kutprogramma en je kan hem niet kwalijk nemen dat hij Been niet wil afvallen.
Precies, gewoon even ja zeggen niemand die het er 5 min. alter nog over heeft. Als je nee zegt krijg je weer dat gehijg van de naar sensatie zoekende Barendjes.quote:
Alsof ze zich daar altijd aan houden. Dat deed hij nu ook niet volgens mij.quote:
Wel, hij zei : Uuuuhh Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alsof ze zich daar altijd aan houden. Dat deed hij nu ook niet volgens mij.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef rubje het volgende:
ej,vonden jullie die 'mummie ik praat alleen naar mijn portemonee [ afbeelding ]willem van hanegem daar bij Genee en Derksen,die hem op een bepaalt moment in bescherming nam toen Genee een geheel logische vraag stelde bij Voetbal Insite tav zijn gedrag bij FC treg waar assisten op zijn verzoek werden genaaid/ontslagen.[ afbeelding ]
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef rubje het volgende:
ej,vonden jullie die 'mummie ik praat alleen naar mijn portemonee [ afbeelding ]willem van hanegem daar bij Genee en Derksen,die hem op een bepaalt moment in bescherming nam toen Genee een geheel logische vraag stelde bij Voetbal Insite tav zijn gedrag bij FC treg waar assisten op zijn verzoek werden genaaid/ontslagen.[ afbeelding ]
Is Willem je ooit voorbij gelopen toen je hem een handtekening vroeg ofzo ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:24 schreef rubje het volgende:
Nou wat vonden jullie van mumie en geldwolf van hanegem zijn optreden bij Voetbalinsite?... [ afbeelding ]
Vond het wel fijn dat er eindelijk iemand wat zei van de constante vloedgolf van onzin die uit Gijpie's mond komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:37 schreef Cara het volgende:
Ik ben altijd wel een fan van Willem, maar hij zorgde gewoon voor een negatieve sfeer - en daar kijk ik nou net VI niet voor.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het wel fijn dat er eindelijk iemand wat zei van de constante vloedgolf van onzin die uit Gijpie's mond komt.
Ja en dan van die simpele zielen die zeggen dat Willem Gijpie kleineerdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het wel fijn dat er eindelijk iemand wat zei van de constante vloedgolf van onzin die uit Gijpie's mond komt.
Gijp lult helemaal geen onzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat tussen wat hij zei zoveel onzin zat, en hij zeikt constant alles af. Beetje te negatief als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gewoon Rotterdams.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat tussen wat hij zei zoveel onzin zat, en hij zeikt constant alles af. Beetje te negatief als je het mij vraagt.
Maar goed, dat zijn z'n columns ook.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat tussen wat hij zei zoveel onzin zat, en hij zeikt constant alles af. Beetje te negatief als je het mij vraagt.
Maar goed, dat zijn z'n columns ook.
Kom op zeg, de beste man durft nu nog steeds vol te houden dat De Vrij niveautje jupiler league is. Die man lul alleen maar onzin.quote:
Niet perse dat Barca gerelateerde, dat boeit me niks. Maar sowieso dat constante gezeik op de Nederlandse competitie en alles wbt voetbal in Nederland.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals wat?
Wat Gijpie heel het jaar roept zegt Willem nu gewoon.
Als iemand tegen Gijp zegt "Ja maar die Messi en Iniesta worden niet gedekt" Dan zegt Gijp: "Onmogelijk"Ja maar.... Nee is onmogelijk
Maar als..... Zijn ze te goed voor, onmogelijk
En nu liep die zelf te mekkeren over die backs van Man utd
Wat mensen bij Barend en Barend zeggen moet je sowieso niet serieus nemen. Die hebben nog nooit goede informatie uit iemand weten te trekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Siyara het volgende:
Hij zei gisteravond niet dat Dost geen optie was...
Velthuizen inderdaad geen optie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Van Geel: 'Velthuizen en Dost geen optie'
Gijp vond het een prachtige pass, van Hanegem vond het maar gewoontjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet perse dat Barca gerelateerde, dat boeit me niks. Maar sowieso dat constante gezeik op de Nederlandse competitie en alles wbt voetbal in Nederland.
Net zoals gister, lieten ze die prachtpass zien van ik geloof tadic, uit Groningen - Ado. Als Barca die pass had gegeven zouden ze lyrisch zijn geweest en gezegd wat een fantastisch inzicht ze wel niet hadden daar. Maar nu het binnen Nederland is moet het zo nodig afgezeikt worden. Met argumenten als "pfft, daar kon een schoolbus nog door heen".
Beetje jammer altijd. Maar goed, zo is Gijp ook.
Ik snap zijn punt wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet perse dat Barca gerelateerde, dat boeit me niks. Maar sowieso dat constante gezeik op de Nederlandse competitie en alles wbt voetbal in Nederland.
Net zoals gister, lieten ze die prachtpass zien van ik geloof tadic, uit Groningen - Ado. Als Barca die pass had gegeven zouden ze lyrisch zijn geweest en gezegd wat een fantastisch inzicht ze wel niet hadden daar. Maar nu het binnen Nederland is moet het zo nodig afgezeikt worden. Met argumenten als "pfft, daar kon een schoolbus nog door heen".
Beetje jammer altijd. Maar goed, zo is Gijp ook.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel.
Die voorzet van Tadic was lekker, steekbal ook maar Gijp wil dat dan meteen weer 3x zien, terwijl uit de CL finale je 100 van zulke momenten kunt halen.
En dat gezeik over het Nederlands voetbal is wel te begrijpen, Cruijff heeft daar net zo goed een houtje van.
Maar je moet niet vergeten dat zij zelf wel in een tijd speelden dat Nederland met Feyenoord en ook Ajax zelf wereldtop was en zij de Messi's en Iniesta's van hun tijd waren..
Van Gijp vergelijken met een Messi/Iniesta gaat iets te ver? :$quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel.
Die voorzet van Tadic was lekker, steekbal ook maar Gijp wil dat dan meteen weer 3x zien, terwijl uit de CL finale je 100 van zulke momenten kunt halen.
En dat gezeik over het Nederlands voetbal is wel te begrijpen, Cruijff heeft daar net zo goed een houtje van.
Maar je moet niet vergeten dat zij zelf wel in een tijd speelden dat Nederland met Feyenoord en ook Ajax zelf wereldtop was en zij de Messi's en Iniesta's van hun tijd waren..
Ja leuk, maar ze moeten niet constant in het verleden blijven steken. Cruijff zou ik ook niet graag bij VI aan tafel willen zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel.
Nee V Hanegem en JC.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
[..]
Van Gijp vergelijken met een Messi/Iniesta gaat iets te ver? :$
Hij had het over Cruijff en van Hanegem..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
[..]
Van Gijp vergelijken met een Messi/Iniesta gaat iets te ver? :$
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij had het over Cruijff en van Hanegem..
Normaal doet Gijp dat en nu gaf Willem hem een koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ze moeten niet constant in het verleden blijven steken. Cruijff zou ik ook niet graag bij VI aan tafel willen zien.
Sowieso zitten ze daar vooral om over de Nederlandse competitie te praten, en niet om alles te vergelijken met Barca en het daarom maar "gewoontjes" te vinden.
Maar goed, die hele VI kliek is een beetje raar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Van Geel: 'Velthuizen en Dost geen optie'
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Normaal doet Gijp dat en nu gaf Willem hem een koekje van eigen deeg.
Maar goed is meer een discussie voor het VI topic en niet Feyenoordtopic dacht ik.
Er mag in het Feyenoordtopic best even over oer-Feyenoorder Van Hanegem gesproken wordenquote:
Handig als we weer zo'n wedstrijd als Vitesse thuis hebbenquote:Grasmat De Kuip na eerste training vervangen
De grasmat van De Kuip wordt na afloop van de eerste training van het seizoen 2011/2012 vervangen. Direct na de officile aftrap van de voorbereiding op zondag 26 juni wordt een start gemaakt met het verwijderen van de oude grasmat, waarna er een gloednieuw veld zal worden aangelegd.
De belangrijkste reden om de grasmat te vervangen is dat de nieuwe mat beter bestand zal zijn tegen extreme weersomstandigheden. Daarnaast zal het nieuwe veld veerkrachtiger en elastischer zijn dan voorheen, waardoor het door spelers als zachter zal worden ervaren.
Bron: Feyenoord.nl
Geen kunstgras? Schijnt een stuk goedkoper te zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er mag in het Feyenoordtopic best even over oer-Feyenoorder Van Hanegem gesproken worden.
We krijgen trouwens een nieuwe grasmat:
[..]
Handig als we weer zo'n wedstrijd als Vitesse thuis hebben![]()
Vlaar waarschijnlijk aldus Van Geel. Fer en Wijnaldum is nog niets over te zeggen. Mokotjo en Leerdam hebben doorlopende contracten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar wie van jullie talenten moeten nou nog bijtekenen? De Vrij heeft al bijgetekend, Wijnaldum doet moeilijk, Vlaar misschien?
Kunstgras in De Kuipquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geen kunstgras? Schijnt een stuk goedkoper te zijn.
Zouden jullie in ieder geval van de 2 naar de laatste plaats gaan in de "wie heeft het beste veld" competitie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kunstgras in De Kuip![]()
Schijnt wel dat jullie daar behoorlijk wat moeite op hebben dus wie weet winnen we dit jaar dan wel een keer
Van Velthuizen vind ik het wel jammer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo verrassend is dat niet toch? We hebben geen geld.
Wat versta jij onder bekende spits ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Velthuizen vind ik het wel jammer.
Dost minder want dan is al je geld voor Castaignos al weer op .
Ik ben al lang blij dat de Vrij en Vlaar waarschijnlijk bij tekenen. Ik hoop alleen dat we een bekende spits kunnen aantrekken en dat het geen damalogi uit Afrika of een Korsland uit Zweden wordt.
quote:Bekerfinale B1 gaat opnieuw niet door
De bekerfinale tussen de B1-junioren van Feyenoord/Excelsior en Ajax gaat niet door. De KNVB heeft besloten dat de wedstrijd niet gespeeld kan worden in Meppel, omdat de plaatselijke burgemeester het aanvangstijdstip wilde veranderen.
Burgemeester Westmaas wilde dat het duel rond het middaguur gespeeld zou worden, in plaats van in de namiddag. Beide clubs waren akkoord met het nieuwe tijdstip, alleen de KNVB ging niet akkoord.
Eerder werd het affiche ook in Abcoude, Katwijk en Hilversum verboden. Door massale belangstelling en vrees voor ongeregeldheden werd de wedstrijd daar niet gespeeld.
Heeft Feijenoord in het geval van een transfer eigenlijk nog recht op een vergoeding?quote:'Drenthe keert niet terug bij Real Madrid'
Royston Drenthe zal na dit seizoen niet terugkeren bij Real Madrid. Na 30 juni keert de oud-Feyenoorder terug bij De Koninklijke, na een verhuurperiode bij Hercules Alicante. Volgens de Spaanse krant Marca is zijn terugkeer slechts een formaliteit.
Volgens de krant ziet trainer Jos Mourinho het niet zitten in Drenthe en zouden er meerdere Engelse en Italiaanse teams genteresseerd zijn in de diensten van de Rotterdammer. Het doel is dat Drenthe een nieuwe club heeft gevonden voor 11 juli, wanneer het nieuwe seizoen begint voor Real Madrid.
Jep, opleidingsvergoeding.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
Heeft Feijenoord in het geval van een transfer eigenlijk nog recht op een vergoeding?
quote:Vlaar geeft Feyenoord volgende week duidelijkheid
Aanvoerder Ron Vlaar neemt volgende week maandag een definitief besluit over zijn toekomst. De centrale verdediger en Feyenoord onderhandelen al geruime tijd over het openbreken en verlengen van de verbintenis die medio 2012 afloopt. In Rotterdam heeft men inmiddels zeer goede hoop dat technisch directeur Martin van Geel de aanvoerder langer aan de club weet te binden.
Van Geel is nog driftig in onderhandeling met Leroy Fer en Georginio Wijnaldum over een nieuw contract. 'Voor Georginio is veel sluimerende belangstelling,' zegt Van Geel in het AD. De technisch directeur reageert schouderophalend op de mededeling van FC Twente-preses Joop Munsterman dat Wijnaldum te duur zou zijn. 'Twente heeft geen contact met Feyenoord gezocht.'
Dat de Italiaanse clubs Napoli en Fiorentina officieel hengelen naar Leroy Fer is volgens Van Geel onzin. Fer zou overigens ook geen oren hebben naar een avontuur in Itali.
quote:Wijnaldum wil geen 'Figo' worden: Ajax is onmogelijk
Op een terras met uitzicht op de Achensee oogt Georginio Wijnaldum ontspannen. De Feyenoorder is met Jong Oranje neergestreken in Achenkirch, maar ook in Oostenrijk ontkomt hij niet aan vragen over zijn nabije voetbaltoekomst. 'Ik heb altijd aangegeven dat ik pas na het seizoen met de clubleiding zou gaan praten. Een oom van mij en zaakwaarnemer Humphrey Nijman schuiven snel aan bij Martin van Geel. De komende weken wordt veel duidelijk.'
Het is de boodschap die Wijnaldum al maandenlang verkondigt. Feyenoord wil het medio 2012 aflopende contract openbreken. Van Geel moet voorkomen dat het 'De Guzman-scenario' in werking treedt. De geboren Canadees liep afgelopen zomer transfervrij De Kuip uit, het armlastige Feyenoord met lege handen achterlatend.
'Natuurlijk wil ik niet dat zoiets gebeurt' zegt Wijnaldum. 'Dat zou de slechtste oplossing zijn. Ik weet dat Feyenoord een bepaald bedrag (ruim vijf miljoen, red.) heeft genoemd, waar ik eventueel voor mag vertrekken. Maar eerlijk, ik heb nog geen beslissing genomen.'
FC Twente opende afgelopen week de jacht op Wijnaldum. In Rotterdam weten ze dat voormalig speler Alfred Schreuder, momenteel assistent trainer in de Grolsch Veste veel contact heeft met Wijnaldum. 'Dat klopt', zegt de jeugdinternational. 'Maar dan praat ik niet over een toekomst bij FC Twente. Net zoals ik Kees van Wonderen ken. Kees heb ik meegemaakt in de jeugd van Feyenoord.'
'Kijk, de situatie is simpel. In Nederland zijn de opties beperkt. Bijvoorbeeld, een stap naar Ajax zou onmogelijk zijn. Dat ligt te gevoelig. Moet je ook niet willen. Ik weet nog hoe Figo werd behandeld toen hij van FC Barcelona naar Real Madrid ging. Lag er plotseling een varkenskop voor zijn neus toen hij een corner wilde nemen.'
Een vertrek bij Feyenoord is voor Wijnaldum niet de enige optie. 'Langer bij Feyenoord blijven is ook echt een serieuze mogelijkheid. Het is wel beter als er duidelijkheid komt. De laatste maanden ging ik soms met lood in mijn schoenen na wedstrijden naar de pers. Dan zei ik tegen onze persvoorlichter Gido Vader: 'Ik weet wat ze gaan vragen, maar ik heb geen antwoorden'. Of dat mijn oma en tantes op straat werden aangehouden door mensen die wilden weten wat ik zou gaan doen. Het is niet makkelijk om een beslissing te nemen.'
Het verhaal dat hij perse naar de Premier League wil, is volgens Wijnaldum duimzuigerij. 'Onzin. Alsof ik bijvoorbeeld niet in Duitsland of Spanje zou willen spelen. Ik wacht nu ook niet op interesse van bepaalde clubs. Mijn punt is gewoon of het nu al tijd is om een nieuwe stap te zetten.'
Bij Jong Oranje is de lichting die het EK in Denemarken miste al bijna volledig verdwenen. Veel spelers debuteerden zelfs al onder coach Bert van Marwijk in het echte Oranje. De jonge vader Wijnaldum niet.
'Natuurlijk zou ik ook graag het EK komende zomer in Polen en Oekrane willen meemaken. Dan moet ik nog meer progressie boeken, dat besef ik. Maar ik kan op termijn het Nederlands elftal halen. Het afgelopen halve seizoen heb ik stappen gezet. Ik maakte tien doelpunten, terwijl de teller voor de winterstop op vier stond. Die thuiswedstrijd tegen PSV, dat niveau zou ik wekelijks moeten halen.'
'Weet je waar ik de laatste tijd vaak aan denk? Aan mijn jaren als jeugdspeler bij Sparta en later Feyenoord. Al die tijd werk je toe naar een doorbraak in het eerste elftal, terwijl je nu pas beseft hoe fijn het was als jeugdspeler. Later komt er zoveel meer bij kijken. Bijvoorbeeld mensen die continu willen weten of je blijft of niet. Ik snap dat de pers, de supporters en de leiding van Feyenoord duidelijkheid willen. Maar echt, ik heb nog geen beslissing genomen.'
Nou het zal mij allemaal benieuwen..quote:Fer: Fiorentina en Napoli? Itali is een mooi voetballand
Leroy Fer heerste gisteren in het oefenduel met Jong Isral als een jonge hond op het Oranje-middenveld. De gedreven acterende Feyenoorder liet zich in de Oostenrijkse hoosbuien ruim een uur stevig gelden en verdween pas naar de kant toen de buit binnen was: 2-0.
De jeugdinternational wordt de laatste dagen in de Italiaanse media in verband gebracht met de Italiaanse grootmachten Fiorentina en Napoli. La Gazzetta dello Sport meldde gisteren nog maar eens dat Fer in Napels een langdurig contract kan ondertekenen.
Ook andere clubs zouden op transfergebied een buitenkansje ruiken nu de middenvelder nog maar n seizoen onder contract staat in De Kuip. 'Fiorentina en Napoli?' lachte Fer gisteren na afloop in het kletsnatte Schwaz. 'Ik heb helemaal niets gehoord. Itali is een mooi voetballand, maar er speelt volgens mij niets. Ik praat rustig verder met de club over mijn toekomst.'
Diezelfde geluiden lieten de beleidsbepalers gisteren desgevraagd vanuit Rotterdam-Zuid horen. 'Recente officile interesse van Fiorentina?' vraagt technisch directeur Martin van Geel. 'Klopt niets van.' De Italianen klopten in de winterstop nog wl officieel aan bij Feyenoord, maar kwamen toen niet eens in de buurt van een transfer.
De afgelopen weken meldden diverse tussenpersonen zich bij Feyenoord die beweren een toptransfer tot stand te kunnen brengen. Mensen die misschien het beste als goudzoekers kunnen worden bestempeld. Feyenoord lijkt er nog niet van onder de indruk. 'Het is ons nog altijd niet gebleken dat er serieuze belangstelling is van een club', laat een woordvoerder van de club weten.
Nou ja, een Obiku was ook geen grote naam toch? Of Petrson. Ik hoop gewoon dat ze goed scouten, en al komen ze dan met een Damalogi op de proppen, dat hij dan ook echt kan voetballen (scoren) en dus geen obscure Servir die constant ruzie met de bal blijkt te hebben bij nader inzien of een Lumb (wie?).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat de Vrij en Vlaar waarschijnlijk bij tekenen. Ik hoop alleen dat we een bekende spits kunnen aantrekken en dat het geen damalogi uit Afrika of een Korsland uit Zweden wordt.
Was dat die speler die Johan Derksen telkens 'Demagogi' noemde?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef Mwanatabu het volgende:
en al komen ze dan met een Damalogi op de proppen, dat hij dan ook echt kan voetballen (scoren) en dus geen obscure Servir die constant ruzie met de bal blijkt te hebben bij nader inzien of een Lumb (wie?).
Dat lijkt mij echt een onzinnige stelling. Bovendien straalt Velthuizen meer uit.quote:
Boeit jou de uitstraling van een keeper nou, zolang hij die ballen maar vangt voor ze in het netje vliegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een onzinnige stelling. Bovendien straalt Velthuizen meer uit.
Dan moet er toch nog wel een hele hoop gaan gebeuren/veranderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, geef Mulder nou gewoon maar een kans. Leuk dat hij voor Feyenoord wil spelen maar Mulder wil net zo goed ook graag voor Feyenoord spelen. Als je Mulder laat staan kan hij evengoed als het niveau Stekelenburg worden.
Geld dat ze krijgen moeten ze ten eerste stoppen in een spits en ten tweede scoutingsapparaat investeren, wat een drama is dat zeg.
De laatste weken van het seizoen heeft hij uitstekend gekeept en ik denk dat hij dat vast kan houden. Je moet zo'n jongen vertrouwen geven. Dat is voorheen niet gebeurd met al die wissels. Nu doet hij het juist goed en dan nog gaat een meerderheid meer vertrouwen uitspreken in Velthuizen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Velthuizen een goede keeper om te hebben bij Feyenoord, maar als je Mulder geen vertrouwen geeft, dan wordt het nooit iets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moet er toch nog wel een hele hoop gaan gebeuren/veranderen.
Het maakt toch geen klote uit waar de spits vandaan komt of dat we hem kennen? Als hij mij er maar aan de lopende band ballen in schiet zal je mij niet horen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach Stekelenburg was in z'n 1ste jaren ook bij lange na niet de keeper die hij nu is. Die liet koste ook gewoon punten in het begin. Wat dat betreft heeft Van Geel een duidelijk visie, op een positie waar je drie kandidaten hebt, moet er eerst jongens weggaan voordat er een nieuwe komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moet er toch nog wel een hele hoop gaan gebeuren/veranderen.
Ik vind het prima hoor dat hij blijft staan, maar om zomaar te roepen dat hij hetzelfde niveau als Stekelenburg kan bereiken is natuurlijk nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De laatste weken van het seizoen heeft hij uitstekend gekeept en ik denk dat hij dat vast kan houden. Je moet zo'n jongen vertrouwen geven. Dat is voorheen niet gebeurd met al die wissels. Nu doet hij het juist goed en dan nog gaat een meerderheid meer vertrouwen uitspreken in Velthuizen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Velthuizen een goede keeper om te hebben bij Feyenoord, maar als je Mulder geen vertrouwen geeft, dan wordt het nooit iets.
Hadden we die zekerheid maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor dat hij blijft staan, maar om zomaar te roepen dat hij hetzelfde niveau als Stekelenburg kan bereiken is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Die man heeft een paar slechte wedstrijden maar als je tussen de blunders doorkijkt is het een zekere goede keeper. Hij is nog jong, kan nog verbeterd worden, en hij kan m.i. wel zeker doorgroeien.quote:
Zeggen dat hij dat niet kan ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor dat hij blijft staan, maar om zomaar te roepen dat hij hetzelfde niveau als Stekelenburg kan bereiken is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Afstandsschoten mag die wel ff op gaan trainenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Die man heeft een paar slechte wedstrijden maar als je tussen de blunders doorkijkt is het een zekere goede keeper. Hij is nog jong, kan nog verbeterd worden, en hij kan m.i. wel zeker doorgroeien.
Kun je niet even een screentje maken ? Ik heb geen facebook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Lastpost het volgende:
http://nl-nl.facebook.com(...)0&id=100001810669898
quote:Ron Vlaar
Hallo Allemaal,
Naar aanleiding van hetgeen gisteren naar buiten is gekomen met betrekking tot mijn toekomst wil ik kort het volgende zeggen:
Het klopt dat er goede gesprekken zijn geweest maar er is nog geen akkoord, dat is iets te voorbarig!
Komende week volgt er nog een gesprek en dan is er hopelijk wat meer duidelijkheid....
Hier laat ik het bij.
Groeten Ron
p.s. bedankt voor alle reacties!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Euribob het volgende:
Jeeh! Als Vlaar bijtekent hoef ik mijn seizoenskaart niet te betalen! Met dank aan een weddenschap met m'n ouwe.
Nee als Koevermans al geen optie is dan Sibon al zeker niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las daarnet dat Sibon een club in de eredivisie zoekt, het zal toch niet....???
Dat zijn de beterequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Euribob het volgende:
Jeeh! Als Vlaar bijtekent hoef ik mijn seizoenskaart niet te betalen! Met dank aan een weddenschap met m'n ouwe.
Mooi, dan kan ik er vast wel ergens een voor een zacht prijsje kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk het Moulijn boek?
Leuk voor gezinnen die 5 seizoenskaarten hebben ofzo, zullen er genoeg op marktplaats staan straks.
quote:Craig Bellamy herinnert het zich nog precies. De vlaggen, de fakkels en het onophoudelijke gezang van de fans. 'Absoluut een van de meest memorabele wedstrijden die ik ooit heb gespeeld', zegt de aanvaller van Cardiff City nu over het duel Feyenoord-Newcastle United van 13 november 2002. Het laatste groepsduel in de Champions League maakt diepe indruk op de destijds 23-jarige Welshman. Alles van die avond staat in zijn geheugen gegrift.
'Ik wist dat De Kuip op dit soort avonden intimiderend kon zijn en realiseerde me dat dit ht duel was waarin ik wilde spelen', vertelt hij aan Voetbal International. Mede dankzij twee doelpunten van de Welshman won Newcastle met 3-2 en plaatsten de Engelsen zich onverwacht voor de volgende ronde van het miljoenenbal.
Daags na de bewuste wedstrijd in Rotterdam spreekt Bellamy zijn Nederlandse ploeggenoot John Karelse. Hij vertelt de reservedoelman dat hij z onder de indruk is, dat hij zich wel kan voorstellen ooit voor Feyenoord te spelen. 'Als je zo’n avond meemaakt, denk je: Het zou wel wat zijn elke week in zo’n ambiance te voetballen. Vooraf wist ik al wat voor sfeer er in De Kuip kon hangen. Die avond bevestigde mijn beeld.'
Dat beeld ontstond in zijn kindertijd. Bellamy kende het Feyenoord-stadion al ver voordat hij er zelf schitterde. Zijn eerste indrukken van De Kuip deed hij op via Eurosport, waar hij wekelijks de buitenlandse competities bekeek. 'Daar begon het een beetje. Ik keek altijd graag naar teams waar de fans voor een indrukwekkende sfeer zorgden. Waar je de spanning en intimidatie kon voelen. Als kind droomde ik ervan onder zulke omstandigheden te spelen.'
Even leek het erop dat Bellamy, die het bij Manchester City met een reserverol moest doen, ook daadwerkelijk naar Feyenoord zou verkassen.'Het had makkelijk gekund', blikt hij terug. 'Ik denk niet dat Manchester City negatief tegenover Feyenoord had gestaan. Over elke deal had onderhandeld kunnen worden. Ik denk dat ze bijna mijn hele salaris zouden hebben betaald, net als nu het geval is in Cardiff.'
Dat vind ik wel z triest he... de KNVB kan gewoon geen normale finales meer organiserenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
Bekerfinale van de B1 definitief geschrapt omdat er geen geschikte locatie gevonden kan worden.
5x ingepland en 5 x afgelast.
Hij 'denkt' dat City dat wel had gedaan, ik betwijfel het en sowieso, waarom wil je ook maar een deel van z'n salaris betalen terwijl je er zelf geen bagger aan hebt, zo goed is hij niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:04 schreef Helpmefok het volgende:
Beenhakkerals je dan leest dat city zijn salariele kosten wel had willen dragen...
Het zoveelste bewijs dat het volledig terecht is dat Nederland het WK niet toegewezen heeft gekregen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat vind ik wel z triest he... de KNVB kan gewoon geen normale finales meer organiseren
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat het volledig terecht is dat Nederland het WK niet toegewezen heeft gekregen.
Echt he, zolang ze niks doen aan de MAFIFA en dat belachelijke gedrag van ze mogen ze het van mij ook niet krijgen ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Lig daar ook geen minuut wakker van trouwens.
Uit dit stuk kan je dus opmaken dat Wijnaldum wel al stiekem met die moffen heeft gepraat (quote:FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum n Fer
Leroy Fer en Georginio Wijnaldum staan voor een belangrijke keuze in hun loopbaan. De respectievelijk 21- en 20-jarige middenvelders van Feyenoord kunnen verlengen in Rotterdam of voor een transfer kiezen, ook in eigen land. FC Twente trekt beide spelers graag aan, maar gaat het verst voor Wijnaldum.
Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen voor Wijnaldum. FC Twente is bereid dat te betalen, maar alleen als Fer ook naar Enschede komt.
Ondertussen is er irritatie bij technisch directeur Martin van Geel over het benaderen van Wijnaldum, zonder dat zij zich bij Feyenoord hebben gemeld. Twente-voorzitter Joop Munsterman baalt op zijn beurt van het feit dat Van Geel vorig jaar zomer een transfer van Willem Janssen naar de Tukkers blokkeerde. Janssen vertrekt na de zomer alsnog.
'Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League wil spelen', zegt Wijnaldum. 'Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen.' Fer denkt op zijn vakantie binnenkort op het Indonesische Bali over een keuze na. Napoli en Fiorentina worden genoemd. 'De Serie A is wel mooi. Maar ik heb echt nog niks gehoord.'
Beide spelers geven aan dat geld geen rol speelt in hun keuze. 'Ik wil perspectief hebben', zegt Fer. 'Geld komt vanzelf als je presteert.' Wijnaldum: 'Ik wil een betere speler worden.'
Twente is een aantrekkelijke club in dat opzicht. 'Het is een club waar spelers aantoonbaar beter worden', weet Wijnaldum. 'Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer. Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht.'
'Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord.' Fer: 'Het is geen gemakkelijke beslissing. Daarom hebben we Feyenoord gevraagd of we wat meer tijd mogen hebben. Gelukkig hoorde ik dat Van Geel ons geen deadline oplegt.'
gewoon iets meer onderhandelen 9 miljoen ofzo of bonussen en doorverkoop%quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit dit stuk kan je dus opmaken dat Wijnaldum wel al stiekem met die moffen heeft gepraat () . Maar voor die 5 tot 8 miljoen voor 2 spelers mogen ze wat mij betreft fijn de graftyfus krijgen
Dan maar het dubbele vragen.
Als je aan Twente verkoopt zou ik gewoon 12 vragen voor beide spelers. Clubs in het buitenland 10.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon iets meer onderhandelen 9 miljoen ofzo of bonussen en doorverkoop%
bijtekenen doen ze toch niet meer en je kan ze makkelijk vervangen met Mokotjo en bv Schone
Er is nog geen bod uitgebracht en ik zie die Munsterman echt niet zoveel neerleggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:59 schreef Cara het volgende:
Man 11 miljoen voor die twee samen met 20% doorverkoop, ik zou het gisteren nog doen!
Het zijn allebei goede spelers maar zo instabiel als wat. Ik zeg nu doen van Geel!
Gelukkig hebben we in van Geel voor het eerst in 30 jaar een fatsoenlijk onderhandelaar. Ik zie ze samen echt niet voor minder dan 10 miljoen vertrekken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is nog geen bod uitgebracht en ik zie die Munsterman echt niet zoveel neerleggen.
Die denkt eerder aan 6/7 miljoen voor beide spelers. Zetten altijd zelf ontzettend hoog in als iemand interesse heeft in een speler maar als ze er zelf een willen weigeren ze vaak een fatsoenlijke prijs te betalen. Martin moet dan gewoon net zo standvastig zijn als toen met Willem Janssen.
Ik heb er ook wel vertrouwen in, die laat zich niet zo snel omver lullen door die gekke Tukker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in van Geel voor het eerst in 30 jaar een fatsoenlijk onderhandelaar. Ik zie ze samen echt niet voor minder dan 10 miljoen vertrekken.
quote:Feyenoord moet op zoek naar nieuwe hoofdsponsor
Feyenoord en ASR beindigen op termijn de samenwerking. De verzekeringsmaatschappij, sinds 1991 met een onderbreking in de Fortis-tijd shirtsponsor van de Rotterdamse club, heeft besloten om zich terug te trekken. Feyenoord moet dus op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, maar krijgt daar van ASR wel even de tijd voor.
De Rotterdamse club en haar hoofdsponsor zijn overeengekomen om hun sponsorcontract uiterlijk 1 juli 2013 te beindigen en ASR biedt Feyenoord hiermee alle ruimte om tijdig een nieuwe hoofdsponsor te vinden. Het huidige contract loopt in principe af op 1 juli 2012 en Feyenoord streeft er nadrukkelijk naar voor aanvang van het seizoen 2012/13 een nieuwe hoofd- en shirtsponsor aan zich te verbinden.
Feyenoord-directeur Eric Gudde spreekt op de website van zijn club van een ‘door ASR mogelijk gemaakte chique manier om op termijn uit elkaar te gaan’: “We hebben in ASR en in haar rechtsvoorgangers al meer dan twintig jaar een zeer prettige en betrouwbare partner. Door Feyenoord nu ruim de tijd te geven een goede opvolger te vinden, toont ASR aan deze reputatie tot het laatst toe vol te houden. Dat verdient alleen maar respect.”
Dat de wegen tussen ASR en Feyenoord gaan scheiden, komt voor Feyenoord niet als een verrassing. “We zijn met elkaar al vele maanden in gesprek over de mogelijkheid dat dit zou gebeuren. Enerzijds is het jammer, want de relatie is nog altijd geweldig. Aan de andere kant biedt het weer nieuwe mogelijkheden voor Feyenoord”, aldus Gudde.
Is allemaal afhankelijk van wat de speler wil en hoe lullig het ook is het zijn wel brood voetballers, er is niemand onder ons die als hij bij een ander meer kan verdienen bij zijn huidige werkgever blijft tenzij die hetzelfde of meer biedtquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:36 schreef Euribob het volgende:
Wwente was toch eerst op Wijnaldum afgeknapt omdat Feyenoord er 7 miljoen voor vroeg? Ik maak me geen zorgen met van Geel als onderhandelaar hoor.
Jammer dat Feyenoord in een beroerde onderhandelingspositie zit, wat mij betreft gaan we echt niet hard to get spelen met het risico dat die jongens straks gratis de deur uitlopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:36 schreef Euribob het volgende:
Wwente was toch eerst op Wijnaldum afgeknapt omdat Feyenoord er 7 miljoen voor vroeg? Ik maak me geen zorgen met van Geel als onderhandelaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |