abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97554561
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor dat hij blijft staan, maar om zomaar te roepen dat hij hetzelfde niveau als Stekelenburg kan bereiken is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Hadden we die zekerheid maar
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97556670
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hadden we die zekerheid maar
Die man heeft een paar slechte wedstrijden maar als je tussen de blunders doorkijkt is het een zekere goede keeper. Hij is nog jong, kan nog verbeterd worden, en hij kan m.i. wel zeker doorgroeien.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:54:05 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97557016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor dat hij blijft staan, maar om zomaar te roepen dat hij hetzelfde niveau als Stekelenburg kan bereiken is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Zeggen dat hij dat niet kan ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97557047
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeggen dat hij dat niet kan ook niet.
Klopt.
pi_97557168
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Die man heeft een paar slechte wedstrijden maar als je tussen de blunders doorkijkt is het een zekere goede keeper. Hij is nog jong, kan nog verbeterd worden, en hij kan m.i. wel zeker doorgroeien.
Afstandsschoten mag die wel ff op gaan trainen :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97557478
Bekerfinale van de B1 definitief geschrapt omdat er geen geschikte locatie gevonden kan worden.
5x ingepland en 5 x afgelast. :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:26:11 #258
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97558955
quote:
Kun je niet even een screentje maken ? Ik heb geen facebook. :@
pi_97559015
quote:
Ron Vlaar
Hallo Allemaal,
Naar aanleiding van hetgeen gisteren naar buiten is gekomen met betrekking tot mijn toekomst wil ik kort het volgende zeggen:
Het klopt dat er goede gesprekken zijn geweest maar er is nog geen akkoord, dat is iets te voorbarig!
Komende week volgt er nog een gesprek en dan is er hopelijk wat meer duidelijkheid....
Hier laat ik het bij.
Groeten Ron
p.s. bedankt voor alle reacties!
Feyenoord Rotterdam
pi_97559067
^O^

Blijft positief klinken. :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:31:11 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97559089
Leuke vriendin heeft 'ie :+ Zag haar laatst ook al een keer op TV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97559176
Die gaat wel bijtekenen, thank god
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:00:52 #264
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_97560638
Jeeh! Als Vlaar bijtekent hoef ik mijn seizoenskaart niet te betalen! Met dank aan een weddenschap met m'n ouwe. _O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_97560751
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Euribob het volgende:
Jeeh! Als Vlaar bijtekent hoef ik mijn seizoenskaart niet te betalen! Met dank aan een weddenschap met m'n ouwe. _O_
:D
pi_97560871
Ik las daarnet dat Sibon een club in de eredivisie zoekt, het zal toch niet....???
pi_97560942
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las daarnet dat Sibon een club in de eredivisie zoekt, het zal toch niet....???
Nee als Koevermans al geen optie is dan Sibon al zeker niet.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:09:26 #268
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_97561145
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Euribob het volgende:
Dat zijn de betere ^O^
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:13:02 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97561367
Wanneer krijgen we eigenlijk het Moulijn boek?

Leuk voor gezinnen die 5 seizoenskaarten hebben ofzo, zullen er genoeg op marktplaats staan straks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97562789
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk het Moulijn boek?

Leuk voor gezinnen die 5 seizoenskaarten hebben ofzo, zullen er genoeg op marktplaats staan straks.
Mooi, dan kan ik er vast wel ergens een voor een zacht prijsje kopen. :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:04:38 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97564227
Begreep trouwens dat als je je seizoenskaart had verlengd je naam achterin kwam te staan. Op een aantal pagina's met alle overige SCC-houders. Als je dat nou niet wilt, om wat voor redenen dan ook? :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97566782
http://m.vi.nl/pl/svt/si/(...)1306879274/pa/238176

Aah wacht dat is de mobiele versie. :{
Naja op vi.nl een stukje over Bellamy.
pi_97571310
quote:
Craig Bellamy herinnert het zich nog precies. De vlaggen, de fakkels en het onophoudelijke gezang van de fans. 'Absoluut een van de meest memorabele wedstrijden die ik ooit heb gespeeld', zegt de aanvaller van Cardiff City nu over het duel Feyenoord-Newcastle United van 13 november 2002. Het laatste groepsduel in de Champions League maakt diepe indruk op de destijds 23-jarige Welshman. Alles van die avond staat in zijn geheugen gegrift.

'Ik wist dat De Kuip op dit soort avonden intimiderend kon zijn en realiseerde me dat dit ht duel was waarin ik wilde spelen', vertelt hij aan Voetbal International. Mede dankzij twee doelpunten van de Welshman won Newcastle met 3-2 en plaatsten de Engelsen zich onverwacht voor de volgende ronde van het miljoenenbal.

Daags na de bewuste wedstrijd in Rotterdam spreekt Bellamy zijn Nederlandse ploeggenoot John Karelse. Hij vertelt de reservedoelman dat hij z onder de indruk is, dat hij zich wel kan voorstellen ooit voor Feyenoord te spelen. 'Als je zo’n avond meemaakt, denk je: Het zou wel wat zijn elke week in zo’n ambiance te voetballen. Vooraf wist ik al wat voor sfeer er in De Kuip kon hangen. Die avond bevestigde mijn beeld.'

Dat beeld ontstond in zijn kindertijd. Bellamy kende het Feyenoord-stadion al ver voordat hij er zelf schitterde. Zijn eerste indrukken van De Kuip deed hij op via Eurosport, waar hij wekelijks de buitenlandse competities bekeek. 'Daar begon het een beetje. Ik keek altijd graag naar teams waar de fans voor een indrukwekkende sfeer zorgden. Waar je de spanning en intimidatie kon voelen. Als kind droomde ik ervan onder zulke omstandigheden te spelen.'

Even leek het erop dat Bellamy, die het bij Manchester City met een reserverol moest doen, ook daadwerkelijk naar Feyenoord zou verkassen.'Het had makkelijk gekund', blikt hij terug. 'Ik denk niet dat Manchester City negatief tegenover Feyenoord had gestaan. Over elke deal had onderhandeld kunnen worden. Ik denk dat ze bijna mijn hele salaris zouden hebben betaald, net als nu het geval is in Cardiff.'
pi_97571561
Beenhakker :') als je dan leest dat city zijn salariele kosten wel had willen dragen...
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:35:29 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97571954
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
Bekerfinale van de B1 definitief geschrapt omdat er geen geschikte locatie gevonden kan worden.
5x ingepland en 5 x afgelast. :')
Dat vind ik wel z triest he... de KNVB kan gewoon geen normale finales meer organiseren :N
pi_97572531
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:04 schreef Helpmefok het volgende:
Beenhakker :') als je dan leest dat city zijn salariele kosten wel had willen dragen...
Hij 'denkt' dat City dat wel had gedaan, ik betwijfel het en sowieso, waarom wil je ook maar een deel van z'n salaris betalen terwijl je er zelf geen bagger aan hebt, zo goed is hij niet meer.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:04:50 #277
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97575225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat vind ik wel z triest he... de KNVB kan gewoon geen normale finales meer organiseren :N
Het zoveelste bewijs dat het volledig terecht is dat Nederland het WK niet toegewezen heeft gekregen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:35:36 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97576205
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

Het zoveelste bewijs dat het volledig terecht is dat Nederland het WK niet toegewezen heeft gekregen.
^O^
Lig daar ook geen minuut wakker van trouwens.
pi_97576913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

^O^
Lig daar ook geen minuut wakker van trouwens.
Echt he, zolang ze niks doen aan de MAFIFA en dat belachelijke gedrag van ze mogen ze het van mij ook niet krijgen ook :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:03:05 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97582712
quote:
FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum n Fer

Leroy Fer en Georginio Wijnaldum staan voor een belangrijke keuze in hun loopbaan. De respectievelijk 21- en 20-jarige middenvelders van Feyenoord kunnen verlengen in Rotterdam of voor een transfer kiezen, ook in eigen land. FC Twente trekt beide spelers graag aan, maar gaat het verst voor Wijnaldum.
Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen voor Wijnaldum. FC Twente is bereid dat te betalen, maar alleen als Fer ook naar Enschede komt.

Ondertussen is er irritatie bij technisch directeur Martin van Geel over het benaderen van Wijnaldum, zonder dat zij zich bij Feyenoord hebben gemeld. Twente-voorzitter Joop Munsterman baalt op zijn beurt van het feit dat Van Geel vorig jaar zomer een transfer van Willem Janssen naar de Tukkers blokkeerde. Janssen vertrekt na de zomer alsnog.

'Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League wil spelen', zegt Wijnaldum. 'Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen.' Fer denkt op zijn vakantie binnenkort op het Indonesische Bali over een keuze na. Napoli en Fiorentina worden genoemd. 'De Serie A is wel mooi. Maar ik heb echt nog niks gehoord.'

Beide spelers geven aan dat geld geen rol speelt in hun keuze. 'Ik wil perspectief hebben', zegt Fer. 'Geld komt vanzelf als je presteert.' Wijnaldum: 'Ik wil een betere speler worden.'

Twente is een aantrekkelijke club in dat opzicht. 'Het is een club waar spelers aantoonbaar beter worden', weet Wijnaldum. 'Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer. Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht.'

'Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord.' Fer: 'Het is geen gemakkelijke beslissing. Daarom hebben we Feyenoord gevraagd of we wat meer tijd mogen hebben. Gelukkig hoorde ik dat Van Geel ons geen deadline oplegt.'
Uit dit stuk kan je dus opmaken dat Wijnaldum wel al stiekem met die moffen heeft gepraat ( :r ) . Maar voor die 5 tot 8 miljoen voor 2 spelers mogen ze wat mij betreft fijn de graftyfus krijgen :W Dan maar het dubbele vragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97582858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Uit dit stuk kan je dus opmaken dat Wijnaldum wel al stiekem met die moffen heeft gepraat ( :r ) . Maar voor die 5 tot 8 miljoen voor 2 spelers mogen ze wat mij betreft fijn de graftyfus krijgen :W Dan maar het dubbele vragen.
gewoon iets meer onderhandelen 9 miljoen ofzo of bonussen en doorverkoop%
bijtekenen doen ze toch niet meer en je kan ze makkelijk vervangen met Mokotjo en bv Schone
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:09:27 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97582886
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

gewoon iets meer onderhandelen 9 miljoen ofzo of bonussen en doorverkoop%
bijtekenen doen ze toch niet meer en je kan ze makkelijk vervangen met Mokotjo en bv Schone
Als je aan Twente verkoopt zou ik gewoon 12 vragen voor beide spelers. Clubs in het buitenland 10.
Altijd het onderste uit de kan halen, maar dat vertrouw ik Van Geel wel toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:15:08 #283
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97583060
12 miljoen voor Fer en Wijnaldum met doorverkooprechten = strik eromheen en persoonlijk bij Munsterman afleveren.

Geld hebben we nodig, geen karakterloze spelertjes die zich laten inmaken met 10-0 door PSV.
pi_97583066
Minimaal 10 miljoen.
pi_97583092
En nooit meer terug laten komen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:23:30 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97583317
En een warm onthaal geven als ze in de Kuip spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97583370
Z'n oma kan dan ook wel naar Duitsland verhuizen :')
pi_97583450
Overigens zie ik Fer gewoon bijtekenen, zeker als Vlaar dat doet. Wijnaldum is een ander verhaal.
pi_97584606
Man 11 miljoen voor die twee samen met 20% doorverkoop, ik zou het gisteren nog doen!
Het zijn allebei goede spelers maar zo instabiel als wat. Ik zeg nu doen van Geel!
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_97584725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:59 schreef Cara het volgende:
Man 11 miljoen voor die twee samen met 20% doorverkoop, ik zou het gisteren nog doen!
Het zijn allebei goede spelers maar zo instabiel als wat. Ik zeg nu doen van Geel!
Er is nog geen bod uitgebracht en ik zie die Munsterman echt niet zoveel neerleggen.
Die denkt eerder aan 6/7 miljoen voor beide spelers. Zetten altijd zelf ontzettend hoog in als iemand interesse heeft in een speler maar als ze er zelf een willen weigeren ze vaak een fatsoenlijke prijs te betalen. Martin moet dan gewoon net zo standvastig zijn als toen met Willem Janssen.
pi_97584766
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er is nog geen bod uitgebracht en ik zie die Munsterman echt niet zoveel neerleggen.
Die denkt eerder aan 6/7 miljoen voor beide spelers. Zetten altijd zelf ontzettend hoog in als iemand interesse heeft in een speler maar als ze er zelf een willen weigeren ze vaak een fatsoenlijke prijs te betalen. Martin moet dan gewoon net zo standvastig zijn als toen met Willem Janssen.
Gelukkig hebben we in van Geel voor het eerst in 30 jaar een fatsoenlijk onderhandelaar. Ik zie ze samen echt niet voor minder dan 10 miljoen vertrekken.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_97584956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Cara het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we in van Geel voor het eerst in 30 jaar een fatsoenlijk onderhandelaar. Ik zie ze samen echt niet voor minder dan 10 miljoen vertrekken.
Ik heb er ook wel vertrouwen in, die laat zich niet zo snel omver lullen door die gekke Tukker.
Betalen wat er gevraagd wordt en anders niets.
pi_97585523
quote:
Feyenoord moet op zoek naar nieuwe hoofdsponsor

Feyenoord en ASR beindigen op termijn de samenwerking. De verzekeringsmaatschappij, sinds 1991 met een onderbreking in de Fortis-tijd shirtsponsor van de Rotterdamse club, heeft besloten om zich terug te trekken. Feyenoord moet dus op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, maar krijgt daar van ASR wel even de tijd voor.

De Rotterdamse club en haar hoofdsponsor zijn overeengekomen om hun sponsorcontract uiterlijk 1 juli 2013 te beindigen en ASR biedt Feyenoord hiermee alle ruimte om tijdig een nieuwe hoofdsponsor te vinden. Het huidige contract loopt in principe af op 1 juli 2012 en Feyenoord streeft er nadrukkelijk naar voor aanvang van het seizoen 2012/13 een nieuwe hoofd- en shirtsponsor aan zich te verbinden.

Feyenoord-directeur Eric Gudde spreekt op de website van zijn club van een ‘door ASR mogelijk gemaakte chique manier om op termijn uit elkaar te gaan’: “We hebben in ASR en in haar rechtsvoorgangers al meer dan twintig jaar een zeer prettige en betrouwbare partner. Door Feyenoord nu ruim de tijd te geven een goede opvolger te vinden, toont ASR aan deze reputatie tot het laatst toe vol te houden. Dat verdient alleen maar respect.”

Dat de wegen tussen ASR en Feyenoord gaan scheiden, komt voor Feyenoord niet als een verrassing. “We zijn met elkaar al vele maanden in gesprek over de mogelijkheid dat dit zou gebeuren. Enerzijds is het jammer, want de relatie is nog altijd geweldig. Aan de andere kant biedt het weer nieuwe mogelijkheden voor Feyenoord”, aldus Gudde.
pi_97585626
Twente _O- .
Dat arrogante clubje gaan nooit meer dan 10 miljoen betalen voor die 2. Zelf altijd het hoogste bedrag vragen maar raar opkijken als andere clubs dat doen.
pi_97585660
wijnaldum hoeft wmb niet te blijven hoor
graag verwijderen
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:36:17 #296
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_97585956
Wwente was toch eerst op Wijnaldum afgeknapt omdat Feyenoord er 7 miljoen voor vroeg? Ik maak me geen zorgen met van Geel als onderhandelaar hoor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:38:37 #297
131800 Tarado
cap de fusca
pi_97586029
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:36 schreef Euribob het volgende:
Wwente was toch eerst op Wijnaldum afgeknapt omdat Feyenoord er 7 miljoen voor vroeg? Ik maak me geen zorgen met van Geel als onderhandelaar hoor.
Is allemaal afhankelijk van wat de speler wil en hoe lullig het ook is het zijn wel brood voetballers, er is niemand onder ons die als hij bij een ander meer kan verdienen bij zijn huidige werkgever blijft tenzij die hetzelfde of meer biedt
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:38:59 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97586038
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:36 schreef Euribob het volgende:
Jammer dat Feyenoord in een beroerde onderhandelingspositie zit, wat mij betreft gaan we echt niet hard to get spelen met het risico dat die jongens straks gratis de deur uitlopen.
Wanneer ze zeker weten dat ze niet bijtekenen moet je ze gewoon verkopen voor een redelijk bod en niet het onderste uit de kan willen.

Ik denk maar zo, met Wijnaldum, Fer en Vlaar worden we geen kampioen en zonder zullen we echt niet degraderen en gezien de flinke schulden is het simpel, als ze goed geld opbrengen moet je ze verkopen of verlengen en ze tijdens hun contract verkopen.
pi_97586327
Gewoon hard spelen, zoals hij bij Roda ook deed. Als ze niet willen betalen wat er wordt gevraagd hebben ze pech. Er komen vanzelf wel meer clubs.
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:00:37 #300
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97586942
quote:
Fer: 'Het is geen gemakkelijke beslissing. Daarom hebben we Feyenoord gevraagd of we wat meer tijd mogen hebben. Gelukkig hoorde ik dat Van Geel ons geen deadline oplegt.'
:D :')

15 miljoen voor beide, prima deal...
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')