abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:11:52 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97544280
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Van Geel: 'Velthuizen en Dost geen optie'
-O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:12:11 #227
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97544293
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Normaal doet Gijp dat en nu gaf Willem hem een koekje van eigen deeg.
Maar goed is meer een discussie voor het VI topic en niet Feyenoordtopic dacht ik.
Dat sowieso.

Maar wie van jullie talenten moeten nou nog bijtekenen? De Vrij heeft al bijgetekend, Wijnaldum doet moeilijk, Vlaar misschien?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97544385
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens gaat eens naar het VI topic.
Er mag in het Feyenoordtopic best even over oer-Feyenoorder Van Hanegem gesproken worden :6 .

We krijgen trouwens een nieuwe grasmat:

quote:
Grasmat De Kuip na eerste training vervangen

De grasmat van De Kuip wordt na afloop van de eerste training van het seizoen 2011/2012 vervangen. Direct na de officiële aftrap van de voorbereiding op zondag 26 juni wordt een start gemaakt met het verwijderen van de oude grasmat, waarna er een gloednieuw veld zal worden aangelegd.

De belangrijkste reden om de grasmat te vervangen is dat de nieuwe mat beter bestand zal zijn tegen extreme weersomstandigheden. Daarnaast zal het nieuwe veld veerkrachtiger en elastischer zijn dan voorheen, waardoor het door spelers als zachter zal worden ervaren.

Bron: Feyenoord.nl

Handig als we weer zo'n wedstrijd als Vitesse thuis hebben O-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:15:18 #229
189963 nubreektmijnklomp
pi_97544469
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er mag in het Feyenoordtopic best even over oer-Feyenoorder Van Hanegem gesproken worden :6 .

We krijgen trouwens een nieuwe grasmat:

[..]

Handig als we weer zo'n wedstrijd als Vitesse thuis hebben O-)
Geen kunstgras? Schijnt een stuk goedkoper te zijn :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97544507
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Maar wie van jullie talenten moeten nou nog bijtekenen? De Vrij heeft al bijgetekend, Wijnaldum doet moeilijk, Vlaar misschien?
Vlaar waarschijnlijk aldus Van Geel. Fer en Wijnaldum is nog niets over te zeggen. Mokotjo en Leerdam hebben doorlopende contracten.
Dat waren onze talenten wel zo'n beetje -O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97544550
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Geen kunstgras? Schijnt een stuk goedkoper te zijn :P.
Kunstgras in De Kuip :N
Schijnt wel dat jullie daar behoorlijk wat moeite op hebben dus wie weet winnen we dit jaar dan wel een keer O-)
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:18:49 #232
189963 nubreektmijnklomp
pi_97544631
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kunstgras in De Kuip :N
Schijnt wel dat jullie daar behoorlijk wat moeite op hebben dus wie weet winnen we dit jaar dan wel een keer O-)
Zouden jullie in ieder geval van de 2 naar de laatste plaats gaan in de "wie heeft het beste veld" competitie. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:18:00 #233
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97547610
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

-O-
Zo verrassend is dat niet toch? We hebben geen geld.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:35:32 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97548354
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zo verrassend is dat niet toch? We hebben geen geld.
Van Velthuizen vind ik het wel jammer.
Dost minder want dan is al je geld voor Castaignos al weer op .
Ik ben al lang blij dat de Vrij en Vlaar waarschijnlijk bij tekenen. Ik hoop alleen dat we een bekende spits kunnen aantrekken en dat het geen damalogi uit Afrika of een Korsland uit Zweden wordt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97549150
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik ben al lang blij dat de Vrij en Vlaar waarschijnlijk bij tekenen. Ik hoop alleen dat we een bekende spits kunnen aantrekken en dat het geen damalogi uit Afrika of een Korsland uit Zweden wordt.
Wat versta jij onder bekende spits ?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:00:37 #236
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97549164
quote:
Bekerfinale B1 gaat opnieuw niet door

De bekerfinale tussen de B1-junioren van Feyenoord/Excelsior en Ajax gaat niet door. De KNVB heeft besloten dat de wedstrijd niet gespeeld kan worden in Meppel, omdat de plaatselijke burgemeester het aanvangstijdstip wilde veranderen.

Burgemeester Westmaas wilde dat het duel rond het middaguur gespeeld zou worden, in plaats van in de namiddag. Beide clubs waren akkoord met het nieuwe tijdstip, alleen de KNVB ging niet akkoord.

Eerder werd het affiche ook in Abcoude, Katwijk en Hilversum verboden. Door massale belangstelling en vrees voor ongeregeldheden werd de wedstrijd daar niet gespeeld.
quote:
'Drenthe keert niet terug bij Real Madrid'

Royston Drenthe zal na dit seizoen niet terugkeren bij Real Madrid. Na 30 juni keert de oud-Feyenoorder terug bij De Koninklijke, na een verhuurperiode bij Hercules Alicante. Volgens de Spaanse krant Marca is zijn terugkeer slechts een formaliteit.

Volgens de krant ziet trainer José Mourinho het niet zitten in Drenthe en zouden er meerdere Engelse en Italiaanse teams geïnteresseerd zijn in de diensten van de Rotterdammer. Het doel is dat Drenthe een nieuwe club heeft gevonden voor 11 juli, wanneer het nieuwe seizoen begint voor Real Madrid.
Heeft Feijenoord in het geval van een transfer eigenlijk nog recht op een vergoeding?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_97549229
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:00 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Heeft Feijenoord in het geval van een transfer eigenlijk nog recht op een vergoeding?
Jep, opleidingsvergoeding.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:06:58 #238
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97549418
quote:
Vlaar geeft Feyenoord volgende week duidelijkheid

Aanvoerder Ron Vlaar neemt volgende week maandag een definitief besluit over zijn toekomst. De centrale verdediger en Feyenoord onderhandelen al geruime tijd over het openbreken en verlengen van de verbintenis die medio 2012 afloopt. In Rotterdam heeft men inmiddels zeer goede hoop dat technisch directeur Martin van Geel de aanvoerder langer aan de club weet te binden.

Van Geel is nog driftig in onderhandeling met Leroy Fer en Georginio Wijnaldum over een nieuw contract. 'Voor Georginio is veel sluimerende belangstelling,' zegt Van Geel in het AD. De technisch directeur reageert schouderophalend op de mededeling van FC Twente-preses Joop Munsterman dat Wijnaldum te duur zou zijn. 'Twente heeft geen contact met Feyenoord gezocht.'

Dat de Italiaanse clubs Napoli en Fiorentina officieel hengelen naar Leroy Fer is volgens Van Geel onzin. Fer zou overigens ook geen oren hebben naar een avontuur in Italië.
quote:
Wijnaldum wil geen 'Figo' worden: Ajax is onmogelijk

Op een terras met uitzicht op de Achensee oogt Georginio Wijnaldum ontspannen. De Feyenoorder is met Jong Oranje neergestreken in Achenkirch, maar ook in Oostenrijk ontkomt hij niet aan vragen over zijn nabije voetbaltoekomst. 'Ik heb altijd aangegeven dat ik pas na het seizoen met de clubleiding zou gaan praten. Een oom van mij en zaakwaarnemer Humphrey Nijman schuiven snel aan bij Martin van Geel. De komende weken wordt veel duidelijk.'

Het is de boodschap die Wijnaldum al maandenlang verkondigt. Feyenoord wil het medio 2012 aflopende contract openbreken. Van Geel moet voorkomen dat het 'De Guzman-scenario' in werking treedt. De geboren Canadees liep afgelopen zomer transfervrij De Kuip uit, het armlastige Feyenoord met lege handen achterlatend.

'Natuurlijk wil ik niet dat zoiets gebeurt' zegt Wijnaldum. 'Dat zou de slechtste oplossing zijn. Ik weet dat Feyenoord een bepaald bedrag (ruim vijf miljoen, red.) heeft genoemd, waar ik eventueel voor mag vertrekken. Maar eerlijk, ik heb nog geen beslissing genomen.'

FC Twente opende afgelopen week de jacht op Wijnaldum. In Rotterdam weten ze dat voormalig speler Alfred Schreuder, momenteel assistent trainer in de Grolsch Veste veel contact heeft met Wijnaldum. 'Dat klopt', zegt de jeugdinternational. 'Maar dan praat ik niet over een toekomst bij FC Twente. Net zoals ik Kees van Wonderen ken. Kees heb ik meegemaakt in de jeugd van Feyenoord.'

'Kijk, de situatie is simpel. In Nederland zijn de opties beperkt. Bijvoorbeeld, een stap naar Ajax zou onmogelijk zijn. Dat ligt te gevoelig. Moet je ook niet willen. Ik weet nog hoe Figo werd behandeld toen hij van FC Barcelona naar Real Madrid ging. Lag er plotseling een varkenskop voor zijn neus toen hij een corner wilde nemen.'

Een vertrek bij Feyenoord is voor Wijnaldum niet de enige optie. 'Langer bij Feyenoord blijven is ook echt een serieuze mogelijkheid. Het is wel beter als er duidelijkheid komt. De laatste maanden ging ik soms met lood in mijn schoenen na wedstrijden naar de pers. Dan zei ik tegen onze persvoorlichter Gido Vader: 'Ik weet wat ze gaan vragen, maar ik heb geen antwoorden'. Of dat mijn oma en tantes op straat werden aangehouden door mensen die wilden weten wat ik zou gaan doen. Het is niet makkelijk om een beslissing te nemen.'

Het verhaal dat hij perse naar de Premier League wil, is volgens Wijnaldum duimzuigerij. 'Onzin. Alsof ik bijvoorbeeld niet in Duitsland of Spanje zou willen spelen. Ik wacht nu ook niet op interesse van bepaalde clubs. Mijn punt is gewoon of het nu al tijd is om een nieuwe stap te zetten.'

Bij Jong Oranje is de lichting die het EK in Denemarken miste al bijna volledig verdwenen. Veel spelers debuteerden zelfs al onder coach Bert van Marwijk in het echte Oranje. De jonge vader Wijnaldum niet.

'Natuurlijk zou ik ook graag het EK komende zomer in Polen en Oekraïne willen meemaken. Dan moet ik nog meer progressie boeken, dat besef ik. Maar ik kan op termijn het Nederlands elftal halen. Het afgelopen halve seizoen heb ik stappen gezet. Ik maakte tien doelpunten, terwijl de teller voor de winterstop op vier stond. Die thuiswedstrijd tegen PSV, dat niveau zou ik wekelijks moeten halen.'

'Weet je waar ik de laatste tijd vaak aan denk? Aan mijn jaren als jeugdspeler bij Sparta en later Feyenoord. Al die tijd werk je toe naar een doorbraak in het eerste elftal, terwijl je nu pas beseft hoe fijn het was als jeugdspeler. Later komt er zoveel meer bij kijken. Bijvoorbeeld mensen die continu willen weten of je blijft of niet. Ik snap dat de pers, de supporters en de leiding van Feyenoord duidelijkheid willen. Maar echt, ik heb nog geen beslissing genomen.'
quote:
Fer: Fiorentina en Napoli? Italië is een mooi voetballand

Leroy Fer heerste gisteren in het oefenduel met Jong Israël als een jonge hond op het Oranje-middenveld. De gedreven acterende Feyenoorder liet zich in de Oostenrijkse hoosbuien ruim een uur stevig gelden en verdween pas naar de kant toen de buit binnen was: 2-0.

De jeugdinternational wordt de laatste dagen in de Italiaanse media in verband gebracht met de Italiaanse grootmachten Fiorentina en Napoli. La Gazzetta dello Sport meldde gisteren nog maar eens dat Fer in Napels een langdurig contract kan ondertekenen.

Ook andere clubs zouden op transfergebied een buitenkansje ruiken nu de middenvelder nog maar één seizoen onder contract staat in De Kuip. 'Fiorentina en Napoli?' lachte Fer gisteren na afloop in het kletsnatte Schwaz. 'Ik heb helemaal niets gehoord. Italië is een mooi voetballand, maar er speelt volgens mij niets. Ik praat rustig verder met de club over mijn toekomst.'

Diezelfde geluiden lieten de beleidsbepalers gisteren desgevraagd vanuit Rotterdam-Zuid horen. 'Recente officiële interesse van Fiorentina?' vraagt technisch directeur Martin van Geel. 'Klopt niets van.' De Italianen klopten in de winterstop nog wél officieel aan bij Feyenoord, maar kwamen toen niet eens in de buurt van een transfer.

De afgelopen weken meldden diverse tussenpersonen zich bij Feyenoord die beweren een toptransfer tot stand te kunnen brengen. Mensen die misschien het beste als goudzoekers kunnen worden bestempeld. Feyenoord lijkt er nog niet van onder de indruk. 'Het is ons nog altijd niet gebleken dat er serieuze belangstelling is van een club', laat een woordvoerder van de club weten.
Nou het zal mij allemaal benieuwen..
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_97551217
Laat ze maar een keer een onbekend pareltje uit het buitenland halen.
Goede spits uit de Nederlandse competitie lijkt me nu sowieso niet te betalen.

VVV haalt ze met weinig middelen ook overal met succes vandaan, zie nu weer die Ahmed Musa.
Groetjes, Ezio.
pi_97551469
quote:

[..]

Nou ja, een Obiku was ook geen grote naam toch? Of Petúrson. Ik hoop gewoon dat ze goed scouten, en al komen ze dan met een Damalogi op de proppen, dat hij dan ook echt kan voetballen (scoren) en dus geen obscure Serviër die constant ruzie met de bal blijkt te hebben bij nader inzien of een Lumb (wie?).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:01:40 #241
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_97551551
Velthuizen is echt niet beter dan Mulder. Volstrekt onnodig dus om hem te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:01:44 #242
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97551557
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef Mwanatabu het volgende:
en al komen ze dan met een Damalogi op de proppen, dat hij dan ook echt kan voetballen (scoren) en dus geen obscure Serviër die constant ruzie met de bal blijkt te hebben bij nader inzien of een Lumb (wie?).
Was dat die speler die Johan Derksen telkens 'Demagogi' noemde?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:02:38 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97551608
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef PIETR het volgende:
Velthuizen is echt niet beter dan Mulder.
Dat lijkt mij echt een onzinnige stelling. Bovendien straalt Velthuizen meer uit.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97552764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat lijkt mij echt een onzinnige stelling. Bovendien straalt Velthuizen meer uit.
Boeit jou de uitstraling van een keeper nou, zolang hij die ballen maar vangt voor ze in het netje vliegen o|O
Groetjes, Ezio.
pi_97553878
Ach, geef Mulder nou gewoon maar een kans. Leuk dat hij voor Feyenoord wil spelen maar Mulder wil net zo goed ook graag voor Feyenoord spelen. Als je Mulder laat staan kan hij evengoed als het niveau Stekelenburg worden.
Geld dat ze krijgen moeten ze ten eerste stoppen in een spits en ten tweede scoutingsapparaat investeren, wat een drama is dat zeg.
pi_97553953
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, geef Mulder nou gewoon maar een kans. Leuk dat hij voor Feyenoord wil spelen maar Mulder wil net zo goed ook graag voor Feyenoord spelen. Als je Mulder laat staan kan hij evengoed als het niveau Stekelenburg worden.
Geld dat ze krijgen moeten ze ten eerste stoppen in een spits en ten tweede scoutingsapparaat investeren, wat een drama is dat zeg.
Dan moet er toch nog wel een hele hoop gaan gebeuren/veranderen.
pi_97554155
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De laatste weken van het seizoen heeft hij uitstekend gekeept en ik denk dat hij dat vast kan houden. Je moet zo'n jongen vertrouwen geven. Dat is voorheen niet gebeurd met al die wissels. Nu doet hij het juist goed en dan nog gaat een meerderheid meer vertrouwen uitspreken in Velthuizen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Velthuizen een goede keeper om te hebben bij Feyenoord, maar als je Mulder geen vertrouwen geeft, dan wordt het nooit iets.
Feyenoord Rotterdam
pi_97554268
quote:

[..]

Het maakt toch geen klote uit waar de spits vandaan komt of dat we hem kennen? Als hij mij er maar aan de lopende band ballen in schiet zal je mij niet horen.
#12 is not for sale!
pi_97554307
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ach Stekelenburg was in z'n 1ste jaren ook bij lange na niet de keeper die hij nu is. Die liet koste ook gewoon punten in het begin. Wat dat betreft heeft Van Geel een duidelijk visie, op een positie waar je drie kandidaten hebt, moet er eerst jongens weggaan voordat er een nieuwe komt.
Mulder is absoluut geen top, maar wel eredivisiewaardig.
#12 is not for sale!
pi_97554315
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef Fuszy het volgende:

[..]

De laatste weken van het seizoen heeft hij uitstekend gekeept en ik denk dat hij dat vast kan houden. Je moet zo'n jongen vertrouwen geven. Dat is voorheen niet gebeurd met al die wissels. Nu doet hij het juist goed en dan nog gaat een meerderheid meer vertrouwen uitspreken in Velthuizen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Velthuizen een goede keeper om te hebben bij Feyenoord, maar als je Mulder geen vertrouwen geeft, dan wordt het nooit iets.
Ik vind het prima hoor dat hij blijft staan, maar om zomaar te roepen dat hij hetzelfde niveau als Stekelenburg kan bereiken is natuurlijk nergens op gebaseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')