Is Willem je ooit voorbij gelopen toen je hem een handtekening vroeg ofzo ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:24 schreef rubje het volgende:
Nou wat vonden jullie van mumie en geldwolf van hanegem zijn optreden bij Voetbalinsite?... [ afbeelding ]
Vond het wel fijn dat er eindelijk iemand wat zei van de constante vloedgolf van onzin die uit Gijpie's mond komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:37 schreef Cara het volgende:
Ik ben altijd wel een fan van Willem, maar hij zorgde gewoon voor een negatieve sfeer - en daar kijk ik nou net VI niet voor.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het wel fijn dat er eindelijk iemand wat zei van de constante vloedgolf van onzin die uit Gijpie's mond komt.
Ja en dan van die simpele zielen die zeggen dat Willem Gijpie kleineerdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het wel fijn dat er eindelijk iemand wat zei van de constante vloedgolf van onzin die uit Gijpie's mond komt.
Gijp lult helemaal geen onzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat tussen wat hij zei zoveel onzin zat, en hij zeikt constant alles af. Beetje te negatief als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gewoon Rotterdams.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat tussen wat hij zei zoveel onzin zat, en hij zeikt constant alles af. Beetje te negatief als je het mij vraagt.
Maar goed, dat zijn z'n columns ook.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat tussen wat hij zei zoveel onzin zat, en hij zeikt constant alles af. Beetje te negatief als je het mij vraagt.
Maar goed, dat zijn z'n columns ook.
Kom op zeg, de beste man durft nu nog steeds vol te houden dat De Vrij niveautje jupiler league is. Die man lul alleen maar onzin.quote:
Niet perse dat Barca gerelateerde, dat boeit me niks. Maar sowieso dat constante gezeik op de Nederlandse competitie en alles wbt voetbal in Nederland.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals wat?
Wat Gijpie heel het jaar roept zegt Willem nu gewoon.
Als iemand tegen Gijp zegt "Ja maar die Messi en Iniesta worden niet gedekt" Dan zegt Gijp: "Onmogelijk"Ja maar.... Nee is onmogelijk
Maar als..... Zijn ze te goed voor, onmogelijk
En nu liep die zelf te mekkeren over die backs van Man utd
Wat mensen bij Barend en Barend zeggen moet je sowieso niet serieus nemen. Die hebben nog nooit goede informatie uit iemand weten te trekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Siyara het volgende:
Hij zei gisteravond niet dat Dost geen optie was...
Velthuizen inderdaad geen optie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Van Geel: 'Velthuizen en Dost geen optie'
Gijp vond het een prachtige pass, van Hanegem vond het maar gewoontjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet perse dat Barca gerelateerde, dat boeit me niks. Maar sowieso dat constante gezeik op de Nederlandse competitie en alles wbt voetbal in Nederland.
Net zoals gister, lieten ze die prachtpass zien van ik geloof tadic, uit Groningen - Ado. Als Barca die pass had gegeven zouden ze lyrisch zijn geweest en gezegd wat een fantastisch inzicht ze wel niet hadden daar. Maar nu het binnen Nederland is moet het zo nodig afgezeikt worden. Met argumenten als "pfft, daar kon een schoolbus nog door heen".
Beetje jammer altijd. Maar goed, zo is Gijp ook.
Ik snap zijn punt wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet perse dat Barca gerelateerde, dat boeit me niks. Maar sowieso dat constante gezeik op de Nederlandse competitie en alles wbt voetbal in Nederland.
Net zoals gister, lieten ze die prachtpass zien van ik geloof tadic, uit Groningen - Ado. Als Barca die pass had gegeven zouden ze lyrisch zijn geweest en gezegd wat een fantastisch inzicht ze wel niet hadden daar. Maar nu het binnen Nederland is moet het zo nodig afgezeikt worden. Met argumenten als "pfft, daar kon een schoolbus nog door heen".
Beetje jammer altijd. Maar goed, zo is Gijp ook.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel.
Die voorzet van Tadic was lekker, steekbal ook maar Gijp wil dat dan meteen weer 3x zien, terwijl uit de CL finale je 100 van zulke momenten kunt halen.
En dat gezeik over het Nederlands voetbal is wel te begrijpen, Cruijff heeft daar net zo goed een houtje van.
Maar je moet niet vergeten dat zij zelf wel in een tijd speelden dat Nederland met Feyenoord en ook Ajax zelf wereldtop was en zij de Messi's en Iniesta's van hun tijd waren..
Van Gijp vergelijken met een Messi/Iniesta gaat iets te ver? :$quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel.
Die voorzet van Tadic was lekker, steekbal ook maar Gijp wil dat dan meteen weer 3x zien, terwijl uit de CL finale je 100 van zulke momenten kunt halen.
En dat gezeik over het Nederlands voetbal is wel te begrijpen, Cruijff heeft daar net zo goed een houtje van.
Maar je moet niet vergeten dat zij zelf wel in een tijd speelden dat Nederland met Feyenoord en ook Ajax zelf wereldtop was en zij de Messi's en Iniesta's van hun tijd waren..
Ja leuk, maar ze moeten niet constant in het verleden blijven steken. Cruijff zou ik ook niet graag bij VI aan tafel willen zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel.
Nee V Hanegem en JC.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
[..]
Van Gijp vergelijken met een Messi/Iniesta gaat iets te ver? :$
Hij had het over Cruijff en van Hanegem..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
[..]
Van Gijp vergelijken met een Messi/Iniesta gaat iets te ver? :$
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij had het over Cruijff en van Hanegem..
Normaal doet Gijp dat en nu gaf Willem hem een koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ze moeten niet constant in het verleden blijven steken. Cruijff zou ik ook niet graag bij VI aan tafel willen zien.
Sowieso zitten ze daar vooral om over de Nederlandse competitie te praten, en niet om alles te vergelijken met Barca en het daarom maar "gewoontjes" te vinden.
Maar goed, die hele VI kliek is een beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |