Tuurlijk vent.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Echt veel verstand van voetbal heb je dus niet. Vlaar is een omhoog geschreven speler die vorig jaar aardig presteerde maar dit jaar door de mand valt.
Je moet voice over dan ook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tuurlijk vent.Wanneer je wat live-wedstrijden van Feyenoord zou hebben gezien zou je niet tot deze belachelijke conclusie gekomen zijn.
Sorry, ik kan niet van iedereen bijhouden of ze ongeloofwaardig zijn. Ik heb het al druk genoeg met m'n aartsrivaal Mister J.Lo. Wat een grap is die kerel zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je moet voice over dan ook niet serieus nemen
Ik vind 'ondankbare hond' wel een beetje te ver gaan hoor. Wat is dit voor zwart-wit variant van de werkelijkheid?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:13 schreef voice-over het volgende:
Ach, laat ik het zo zeggen. Vlaar is een aardig spelertje maar dat die ondankbare hond denkt dat hij een stap hoger kan spelen, is lachwekkend. Voor Feyenoord is hij (nog) nuttig maar laat hij dan volgend jaar eens de sterren van de hemel spelen en laten zien dat hij 'goed' is. Afgelopen seizoen vond ik hem ontstellend zwak spelen op een paar wedstrijden na.
Dus bijtekenen, er volgend seizoen 150% voor gaan ..... anders mag hij van mij nu oprotten.
Wijnaldum zal ik echt niet missen. Zeker als er > 5 mln. voor hem op tafel wordt gelegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef Calciumdude het volgende:
er zijn er nog een paar ondankbaar he
denk dat we alleen Vlaar echt zouden missen trouwens..
De beste oplossing is gewoon Mario Been ontslaan en met een nieuwe trainer beginnen. Want onder andere trainers ging het matig ja, maar niet zo slecht als afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wijnaldum zal ik echt niet missen. Zeker als er > 5 mln. voor hem op tafel wordt gelegd.
De meeste spelers zal ik echt niet missen, deze flegmatieke droeftoeters hebben ervoor gezorgd dat dit 1 van de slechtste seizoenen van Feyenoord was in de historie van de club. En dan die trainer nog.![]()
Treurig maar waar. Gelukkig kan ik hier op fok.nl een lekker potje zeiken over mijn diep gezonken kluppie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De beste oplossing is gewoon Mario Been ontslaan en met een nieuwe trainer beginnen. Want onder andere trainers ging het matig ja, maar niet zo slecht als afgelopen seizoen.
Maar goed dat gaat toch nooit gebeuren, zeker niet omdat Van Geel denkt dat Mario Been het maximale uit de selectie heeft gehaald
Dat was gewoon zo'n kutvraag van een kutjournalist in een kutprogramma en je kan hem niet kwalijk nemen dat hij Been niet wil afvallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De beste oplossing is gewoon Mario Been ontslaan en met een nieuwe trainer beginnen. Want onder andere trainers ging het matig ja, maar niet zo slecht als afgelopen seizoen.
Maar goed dat gaat toch nooit gebeuren, zeker niet omdat Van Geel denkt dat Mario Been het maximale uit de selectie heeft gehaald
Precies gewoon even ja zeggen, als je nee zegt krijg je weer dat gezeik in de media.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo'n kutvraag van een kutjournalist in een kutprogramma en je kan hem niet kwalijk nemen dat hij Been niet wil afvallen.
Ik denk dat Van Geel ook op een hele constructieve, eerlijke en positieve manier toch had kunnen vertellen dat Mario Been het afgelopen seizoen niet het maximale uit de selectie heeft gehaald. Als hij zoiets had gezegd als dat deze selectie veel beter moet kunnen en er ongelooflijk veel talent in de selectie zit dan had hij in feite hetzelfde gezegd en geef je tegelijkertijd het vertrouwen aan over de kwaliteit van de selectie. Desondanks kun je toch vinden dat Been de juiste man op de juiste plek is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies gewoon even ja zeggen, als je nee zegt krijg je weer dat gezeik in de media.
Het was een ja/nee vraag hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel ook op een hele constructieve, eerlijke en positieve manier toch had kunnen vertellen dat Mario Been het afgelopen seizoen niet het maximale uit de selectie heeft gehaald. Als hij zoiets had gezegd als dat deze selectie veel beter moet kunnen en er ongelooflijk veel talent in de selectie zit dan had hij in feite hetzelfde gezegd en geef je tegelijkertijd het vertrouwen aan over de kwaliteit van de selectie. Desondanks kun je toch vinden dat Been de juiste man op de juiste plek is.
Dat is waar ja. Maar goed Barend&Barend is sowieso kansloosquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo'n kutvraag van een kutjournalist in een kutprogramma en je kan hem niet kwalijk nemen dat hij Been niet wil afvallen.
Precies, gewoon even ja zeggen niemand die het er 5 min. alter nog over heeft. Als je nee zegt krijg je weer dat gehijg van de naar sensatie zoekende Barendjes.quote:
Alsof ze zich daar altijd aan houden. Dat deed hij nu ook niet volgens mij.quote:
Wel, hij zei : Uuuuhh Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alsof ze zich daar altijd aan houden. Dat deed hij nu ook niet volgens mij.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef rubje het volgende:
ej,vonden jullie die 'mummie ik praat alleen naar mijn portemonee [ afbeelding ]willem van hanegem daar bij Genee en Derksen,die hem op een bepaalt moment in bescherming nam toen Genee een geheel logische vraag stelde bij Voetbal Insite tav zijn gedrag bij FC Útreg waar assisten op zijn verzoek werden genaaid/ontslagen.[ afbeelding ]
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef rubje het volgende:
ej,vonden jullie die 'mummie ik praat alleen naar mijn portemonee [ afbeelding ]willem van hanegem daar bij Genee en Derksen,die hem op een bepaalt moment in bescherming nam toen Genee een geheel logische vraag stelde bij Voetbal Insite tav zijn gedrag bij FC Útreg waar assisten op zijn verzoek werden genaaid/ontslagen.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |