Ik vraag me keer of keer af of jij nou een kuttroll, jood, spartaan, of gewoon idioot bentquote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Vlaar heeft het gewoon niet. Ik hoop dat hij vertrekt, er zijn zat betere en betaalbare spelers dan hij. Dit jaar speelde hij onthutsend slecht.
Mwa dit trainers/begeleidings-enclave lijkt toch ook niet echt een perfecte klik te hebben met deze groep.quote:
Maar Willem er nu nog bij halen werkt ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa dit trainers/begeleidings-enclave lijkt toch ook niet echt een perfecte klik te hebben met deze groep.
Ik weet het niet. Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de visie van Van Hanegem dan in die van Been. Misschien dat het daarom ook niet zou werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Willem er nu nog bij halen werkt ook niet.
Ego's botsen te hard, dat is wel duidelijk. Willem kan pas weer bij de club komen als Mario weg is.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de visie van Van Hanegem dan in die van Been. Misschien dat het daarom ook niet zou werken.
Echt veel verstand van voetbal heb je dus niet. Vlaar is een omhoog geschreven speler die vorig jaar aardig presteerde maar dit jaar door de mand valt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vraag me keer of keer af of jij nou een kuttroll, jood, spartaan, of gewoon idioot bent
Vlaar zit sowieso minimaal in de top 3 belangrijkste spelers in dit team, wmb misschien wel de belangrijkste, mafkees
Gelukkig heb jij er echt kijk op.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Echt veel verstand van voetbal heb je dus niet. Vlaar is een omhoog geschreven speler die vorig jaar aardig presteerde maar dit jaar door de mand valt.
En dan wil je allemaal richting Vlaar schuiven ?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een record aantal doelpunten tegen gekregen afgelopen seizoen.
I rest my case.
In alle eerlijkheid was dit ook niet Vlaar zijn beste seizoen. Heb ook genoeg fouten van hem gezien inderdaad, maar geen fouten die Bahia, De Cler, Swerts, De Vrij of Martins Indi niet hebben gemaakt. En dan nog maar te zwijgen over de keepers.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan wil je allemaal richting Vlaar schuiven ?
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die discussie hebben we hier al vaker gehoord, maar Derksen heeft het 10x vaker bij het rechte eind dan Radio Rijnmond, het AD of de NOS.
Het was inderdaad niet zijn beste seizoen, maar dit seizoen was gewoon een collectieve faal.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid was dit ook niet Vlaar zijn beste seizoen. Heb ook genoeg fouten van hem gezien inderdaad, maar geen fouten die Bahia, De Cler, Swerts, De Vrij of Martins Indi niet hebben gemaakt. En dan nog maar te zwijgen over de keepers.
Beetje te makkelijk geroepen dit.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een record aantal doelpunten tegen gekregen afgelopen seizoen.
I rest my case.
Klopt. Als we verloren, verloren we meestal gewoon omdat de andere partij beter was of omdat de spelers het allemaal lieten lopen (ADO uit, ik noem maar wat). Echte blunders in de verdediging zijn er vrij weinig gemaakt, en zeker niet van Vlaar of De Vrij.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Tevens is het onzin om alle goals maar af te reken op je verdediging.
Ik weet zeker dat hij bijna overal in de basis zou staan. Alleen bij Ajax misschien niet omdat het daar gewoon heel goed staat, alleen ik denk dat ze bij Twente of PSV maar wat graag iemand als Vlaar zouden willen hebben staan in het centrum.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef heiden6 het volgende:
Vlaar is gewoon een hele goede verdediger, hij is onze belangrijkste speler en hij zou bij bijna elke eredivisieclub in de basis staan.
Nou ja, ik denk dat Alderweireld gewoon op de bank terecht zou komen als Vlaar bij Ajax zat. Bij FC Twente zou hij een concurrent zijn voor Wisgerhof. Bij PSV zou hij sowieso in de basis staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij bijna overal in de basis zou staan. Alleen bij Ajax misschien niet omdat het daar gewoon heel goed staat, alleen ik denk dat ze bij Twente of PSV maar wat graag iemand als Vlaar zouden willen hebben staan in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |