Hij 'denkt' dat City dat wel had gedaan, ik betwijfel het en sowieso, waarom wil je ook maar een deel van z'n salaris betalen terwijl je er zelf geen bagger aan hebt, zo goed is hij niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:04 schreef Helpmefok het volgende:
Beenhakkerals je dan leest dat city zijn salariele kosten wel had willen dragen...
Het zoveelste bewijs dat het volledig terecht is dat Nederland het WK niet toegewezen heeft gekregen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zó triest he... de KNVB kan gewoon geen normale finales meer organiseren
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat het volledig terecht is dat Nederland het WK niet toegewezen heeft gekregen.
Echt he, zolang ze niks doen aan de MAFIFA en dat belachelijke gedrag van ze mogen ze het van mij ook niet krijgen ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Lig daar ook geen minuut wakker van trouwens.
Uit dit stuk kan je dus opmaken dat Wijnaldum wel al stiekem met die moffen heeft gepraat (quote:FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum én Fer
Leroy Fer en Georginio Wijnaldum staan voor een belangrijke keuze in hun loopbaan. De respectievelijk 21- en 20-jarige middenvelders van Feyenoord kunnen verlengen in Rotterdam of voor een transfer kiezen, ook in eigen land. FC Twente trekt beide spelers graag aan, maar gaat het verst voor Wijnaldum.
Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen voor Wijnaldum. FC Twente is bereid dat te betalen, maar alleen als Fer ook naar Enschede komt.
Ondertussen is er irritatie bij technisch directeur Martin van Geel over het benaderen van Wijnaldum, zonder dat zij zich bij Feyenoord hebben gemeld. Twente-voorzitter Joop Munsterman baalt op zijn beurt van het feit dat Van Geel vorig jaar zomer een transfer van Willem Janssen naar de Tukkers blokkeerde. Janssen vertrekt na de zomer alsnog.
'Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League wil spelen', zegt Wijnaldum. 'Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen.' Fer denkt op zijn vakantie binnenkort op het Indonesische Bali over een keuze na. Napoli en Fiorentina worden genoemd. 'De Serie A is wel mooi. Maar ik heb echt nog niks gehoord.'
Beide spelers geven aan dat geld geen rol speelt in hun keuze. 'Ik wil perspectief hebben', zegt Fer. 'Geld komt vanzelf als je presteert.' Wijnaldum: 'Ik wil een betere speler worden.'
Twente is een aantrekkelijke club in dat opzicht. 'Het is een club waar spelers aantoonbaar beter worden', weet Wijnaldum. 'Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer. Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht.'
'Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord.' Fer: 'Het is geen gemakkelijke beslissing. Daarom hebben we Feyenoord gevraagd of we wat meer tijd mogen hebben. Gelukkig hoorde ik dat Van Geel ons geen deadline oplegt.'
gewoon iets meer onderhandelen 9 miljoen ofzo of bonussen en doorverkoop%quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit dit stuk kan je dus opmaken dat Wijnaldum wel al stiekem met die moffen heeft gepraat () . Maar voor die 5 tot 8 miljoen voor 2 spelers mogen ze wat mij betreft fijn de graftyfus krijgen
Dan maar het dubbele vragen.
Als je aan Twente verkoopt zou ik gewoon 12 vragen voor beide spelers. Clubs in het buitenland 10.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon iets meer onderhandelen 9 miljoen ofzo of bonussen en doorverkoop%
bijtekenen doen ze toch niet meer en je kan ze makkelijk vervangen met Mokotjo en bv Schone
Er is nog geen bod uitgebracht en ik zie die Munsterman echt niet zoveel neerleggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:59 schreef Cara het volgende:
Man 11 miljoen voor die twee samen met 20% doorverkoop, ik zou het gisteren nog doen!
Het zijn allebei goede spelers maar zo instabiel als wat. Ik zeg nu doen van Geel!
Gelukkig hebben we in van Geel voor het eerst in 30 jaar een fatsoenlijk onderhandelaar. Ik zie ze samen echt niet voor minder dan 10 miljoen vertrekken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is nog geen bod uitgebracht en ik zie die Munsterman echt niet zoveel neerleggen.
Die denkt eerder aan 6/7 miljoen voor beide spelers. Zetten altijd zelf ontzettend hoog in als iemand interesse heeft in een speler maar als ze er zelf een willen weigeren ze vaak een fatsoenlijke prijs te betalen. Martin moet dan gewoon net zo standvastig zijn als toen met Willem Janssen.
Ik heb er ook wel vertrouwen in, die laat zich niet zo snel omver lullen door die gekke Tukker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in van Geel voor het eerst in 30 jaar een fatsoenlijk onderhandelaar. Ik zie ze samen echt niet voor minder dan 10 miljoen vertrekken.
quote:Feyenoord moet op zoek naar nieuwe hoofdsponsor
Feyenoord en ASR beëindigen op termijn de samenwerking. De verzekeringsmaatschappij, sinds 1991 met een onderbreking in de Fortis-tijd shirtsponsor van de Rotterdamse club, heeft besloten om zich terug te trekken. Feyenoord moet dus op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, maar krijgt daar van ASR wel even de tijd voor.
De Rotterdamse club en haar hoofdsponsor zijn overeengekomen om hun sponsorcontract uiterlijk 1 juli 2013 te beëindigen en ASR biedt Feyenoord hiermee alle ruimte om tijdig een nieuwe hoofdsponsor te vinden. Het huidige contract loopt in principe af op 1 juli 2012 en Feyenoord streeft er nadrukkelijk naar voor aanvang van het seizoen 2012/13 een nieuwe hoofd- en shirtsponsor aan zich te verbinden.
Feyenoord-directeur Eric Gudde spreekt op de website van zijn club van een ‘door ASR mogelijk gemaakte chique manier om op termijn uit elkaar te gaan’: “We hebben in ASR en in haar rechtsvoorgangers al meer dan twintig jaar een zeer prettige en betrouwbare partner. Door Feyenoord nu ruim de tijd te geven een goede opvolger te vinden, toont ASR aan deze reputatie tot het laatst toe vol te houden. Dat verdient alleen maar respect.”
Dat de wegen tussen ASR en Feyenoord gaan scheiden, komt voor Feyenoord niet als een verrassing. “We zijn met elkaar al vele maanden in gesprek over de mogelijkheid dat dit zou gebeuren. Enerzijds is het jammer, want de relatie is nog altijd geweldig. Aan de andere kant biedt het weer nieuwe mogelijkheden voor Feyenoord”, aldus Gudde.
Is allemaal afhankelijk van wat de speler wil en hoe lullig het ook is het zijn wel brood voetballers, er is niemand onder ons die als hij bij een ander meer kan verdienen bij zijn huidige werkgever blijft tenzij die hetzelfde of meer biedtquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:36 schreef Euribob het volgende:
Wwente was toch eerst op Wijnaldum afgeknapt omdat Feyenoord er 7 miljoen voor vroeg? Ik maak me geen zorgen met van Geel als onderhandelaar hoor.
Jammer dat Feyenoord in een beroerde onderhandelingspositie zit, wat mij betreft gaan we echt niet hard to get spelen met het risico dat die jongens straks gratis de deur uitlopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:36 schreef Euribob het volgende:
Wwente was toch eerst op Wijnaldum afgeknapt omdat Feyenoord er 7 miljoen voor vroeg? Ik maak me geen zorgen met van Geel als onderhandelaar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |