abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97425492
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:55:25 #2
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97425874
TT _O_
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:04:02 #3
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97426190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Achja dan rot je toch op. Graag of niet hoor.
Zou weer eens tijd worden dat die kutspelers trots zijn om bij Feyenoord te mogen voetballen.
Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoord :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97426385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoord :)
Kijk, iemand die er kijk op heeft.
Volledig mee eens.
pi_97426483
quote:

[..]

Je kunt toch ook eerst bij Feyenoord laten zien dat je het waar kan maken en daarna naar Chelsea of weet ik veel waar vertrekken?
En volgens mij krijgen die jonkies een leuke vergoeding maar echt niet direct een miljoenensalaris.
Zo'n Luc Castaignos snap ik wel. Die zal ongetwijfeld daar aanzienlijk meer verdienen dan hier in Rotterdam. En kan zoals je terecht opmerkt in principe altijd weer terugkomen.
Heeft niets te verliezen.
Maar waarom op je 12e of 15e al naar Chelsea gaan terwijl Feyenoord prima spelers zelf kan opleiden? Voor de status zeker. Kan me die foto van Ake nog wel herinneren, zo stoer met Kalou op de foto....

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 28-05-2011 18:20:41 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97426533
Overigens reageerde ik op het stuk van Happel van zo'n Fer die het bij ons nauwelijks heeft laten zien maar zich voor de zekerheid al wel al aan het oriënteren is op de Italiaanse competitie :X
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:26:51 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97427016
Zo'n jonkie als een Ake of Rekik krijgt ineens een paar ton in plaats van 20,000. Met een contract van 4 jaar zit je gewoon op een miljoen en ben je binnen...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:33:28 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97427231
quote:

[..]

Dat is ook niet heel realistisch hoor, deze jongens verdienen met hun handtekening voorlopig nog geen 100k per jaar, de meesten bij langer na niet, de ouders krijgen een leuke baan en de huisvesting wordt geregeld voor die jongens en hun ouders en daar houdt het dan wel weer op hoor.
Scheuren ze komend jaar alles af, dan zijn ze gewoon screwed en hebben ze in ieder geval nog een leuk salaris zolang hun contract duurt maar daarna staan ze ook op straat en kunnen ze weer terug naar Nederland.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het die jongens kwalijk neem, het zijn allemaal handelshuizen en wij net zo goed, die jongen loopt ook pas 3 jaar bij ons rond in de jeugd en vertrok destijds ook bij Ado en niemand die zich daar druk om maakt buiten Den Haag.
Als zo'n grote club je wilt hebben kan ik me voorstellen dat je denkt, eenmalige kans en wie weet red ik het en anders kan ik altijd nog wel elders terecht.
Ik ben er natuurlijk ook voor dat jeugdspelers gewoon verlengen en pas vertrekken als ze te goed zijn geworden voor het team/de competitie en het liefst nog met een leuke transfersom ook, maar menigeen ziet alleen Chelsea i.c.m een leuk salaris en een hoop dromen en gaan er dan voor.

Vergeet ook niet dat deze jongens geen Feyenoorders zijn, dit zijn gewoon jeugdspelers die voor de beste jeugdopleiding hebben gekozen in Nederland en evengoed bij Ajax hadden kunnen zitten wanneer zij eerder hadden toegehapt, zo realistisch moet je ook zijn natuurlijk want ze hebben verder geen gevoel voor deze club, de stad en de historie en dat mag je ook niet verlangen/eisen van die ventjes.

Je hebt de categorie jongens die al vanaf de geboorte idolaat van de club zijn, bij hen heb je gewoon een grotere kans dat ze liever gaan voor het halen van het eerste en daarna eens kijken hoever ze kunnen komen als ze het eenmaal hebben gehaald en je hebt deze categorie spelers die zo snel mogelijk zo rijk en succesvol mogelijk willen worden en bij de grootste clubs willen spelen en die krijgen dan ineens zo'n kans ...
pi_97427301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens reageerde ik op het stuk van Happel van zo'n Fer die het bij ons nauwelijks heeft laten zien maar zich voor de zekerheid al wel al aan het oriënteren is op de Italiaanse competitie :X
Fer moet eerst nog maar eens 2 seizoenen lekker aan spelen toekomen bij Feyenoord en dan vertrekken naar een mooie club. Heb het idee dat Fer ook wel blijft hoor. Maar het is natuurlijk om wel een stukje slimmigheid om jezelf niet te veel uit te spreken voor een langer verblijf bij Feyenoord, zodat ze je een betere contractaanbieding doen. Zo werkt dat nou eenmaal.
pi_97427377
Ik kan de spelers die weg willen ook wel enigszins begrijpen.

Je hoort alleen maar negatieve verhalen over het bestuur van ex-spelers
pi_97429666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Fer moet eerst nog maar eens 2 seizoenen lekker aan spelen toekomen bij Feyenoord en dan vertrekken naar een mooie club. Heb het idee dat Fer ook wel blijft hoor. Maar het is natuurlijk om wel een stukje slimmigheid om jezelf niet te veel uit te spreken voor een langer verblijf bij Feyenoord, zodat ze je een betere contractaanbieding doen. Zo werkt dat nou eenmaal.
Meer geld eisen terwijl je op de hoogte bent van de financiële situatie waar de club in verkeert en dan ook zelf geen flikker presteren :?
Serieus rot dan maar op ook. Is het mooie Rood-Wit onwaardig zo'n figuur.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:03:59 #12
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97430675
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Meer geld eisen terwijl je op de hoogte bent van de financiële situatie waar de club in verkeert en dan ook zelf geen flikker presteren :?
Serieus rot dan maar op ook. Is het mooie Rood-Wit onwaardig zo'n figuur.
Ok, dus volgend jaar een volledig nieuwe selectie *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_97430806
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ok, dus volgend jaar een volledig nieuwe selectie *O*
Nee hoor, je ziet aan zo'n Stefan de Vrij hoe het ook kan.
Beetje klaar met die spelletjes, teken bij of rot op. Zo'n Fer was de helft van het seizoen geblesseerd en de andere helft niets laten zien. En meneer is zich nu aan het oriënteren op de Italiaanse competitie? 2 pizza Margarita en :W
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:09:05 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97430891
Ik denk dat ze hun keuze allang gemaakt hebben. Het zou me niks verbazen als ze bijv. wel willen blijven, maar gewoon net zo lang wachten tot er een andere club interesse toont om zo een sterkere onderhandelingspositie te hebben.
2000 light years from home
pi_97432059
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:37:21 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97432194
Och gut, het jaarlijks terugkerend jankverhaaltje van wat ME'ers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:48:15 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97432694
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, m.n. gewelddadige voetbalsupporter

Dan ben je toch ook gewoon dom volk :?
AFC AJAX
pi_97441216

Mooi De Kuip voor de verbouwing _O_
Groetjes, Ezio.
pi_97441332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:

Tof. ^O^
pi_97443063
Zo, mooi man.
Toch vind ik hem nu toch wat indrukwekkender. Boezemt wat meer angst in bij tegenstanders.

Alhoewel...
  zondag 29 mei 2011 @ 00:27:48 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97443128
De jeugdopleiding is wederom tot beste van Nederland verkozen. natuurlijk niet heel verrassend, en volkomen terecht. Maar het is natuurlijk altijd leuk zoiets.
pi_97450168
is die Halfhuid niets voor ons ??

jeugdspeler van Excelsior, nu weggestuurd bij Aston Villa.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:56:05 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97451185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:

Wel cool, maar ik vind De Kuip na de verbouwing wel mooier geworden.

Alhoewel ik me kan voorstellen dat de oude Kuip wat authentieker aanvoelt voor hen die hem nog hebben meegemaakt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_97451567
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:10 schreef macca728 het volgende:
is die Halfhuid niets voor ons ??

jeugdspeler van Excelsior, nu weggestuurd bij Aston Villa.
Nooit zien spelen dus ik heb geen idee.
  zondag 29 mei 2011 @ 12:10:19 #25
124676 RobertoCarlos
pi_97451595
Waarom is ie weggestuurd dan??
  zondag 29 mei 2011 @ 12:11:02 #26
124676 RobertoCarlos
pi_97451609
Goeie TT trouwens ^O^ ^O^
pi_97452510
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom is ie weggestuurd dan??
ze hebben een heel elftal weggestuurd, bezuinigen en slechte prestaties.
pi_97454503
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee hoor, je ziet aan zo'n Stefan de Vrij hoe het ook kan.
Beetje klaar met die spelletjes, teken bij of rot op. Zo'n Fer was de helft van het seizoen geblesseerd en de andere helft niets laten zien. En meneer is zich nu aan het oriënteren op de Italiaanse competitie? 2 pizza Margarita en :W
Klopt, maar Stefan de Vrij wou volgens mij ook eerst z'n studie afmaken voor hij een eventuele transfer zou maken. Ook gewoon eigenbelang, maar desalniettemin mooi dat hij bijtekent.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:51:58 #29
124676 RobertoCarlos
pi_97454768
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

ze hebben een heel elftal weggestuurd, bezuinigen en slechte prestaties.
Wel even opletten of hij ook wel presteerde, als wordt dit weer een miskoop...;
  zondag 29 mei 2011 @ 13:57:43 #30
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97454962
Tegenwoordig mis ik het wel dat spelers godverdomme trots moeten zijn op het shirt en stadion waarin ze mogen spelen.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')