Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achja dan rot je toch op. Graag of niet hoor.
Zou weer eens tijd worden dat die kutspelers trots zijn om bij Feyenoord te mogen voetballen.
Kijk, iemand die er kijk op heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoord
Je kunt toch ook eerst bij Feyenoord laten zien dat je het waar kan maken en daarna naar Chelsea of weet ik veel waar vertrekken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik irreel en kortzichtig. Ik heb het niet over jongens als Wijnaldum of Castaignos die hebben al geld zat, ik heb het over een jochie als Rekik. Al breken ze bij wijze van in de zomer allebei hun knieschijven en komen ze nooit meer aan de bak. Door dat ene handtekeningetje weten ze gewoon dat ze de rest van hun leven in luxe kunnen doorbrengen. Heeft er niets mee te maken dat ik niet verdomd trots zou zijn bij Feyenoord. Sterker, ik zou het helemaal niet erg vinden het dan bij City net niet waar te kunnen maken en lekker terug te gaan naar Feyenoord
Dat is ook niet heel realistisch hoor, deze jongens verdienen met hun handtekening voorlopig nog geen 100k per jaar, de meesten bij langer na niet, de ouders krijgen een leuke baan en de huisvesting wordt geregeld voor die jongens en hun ouders en daar houdt het dan wel weer op hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Fer moet eerst nog maar eens 2 seizoenen lekker aan spelen toekomen bij Feyenoord en dan vertrekken naar een mooie club. Heb het idee dat Fer ook wel blijft hoor. Maar het is natuurlijk om wel een stukje slimmigheid om jezelf niet te veel uit te spreken voor een langer verblijf bij Feyenoord, zodat ze je een betere contractaanbieding doen. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens reageerde ik op het stuk van Happel van zo'n Fer die het bij ons nauwelijks heeft laten zien maar zich voor de zekerheid al wel al aan het oriënteren is op de Italiaanse competitie
Meer geld eisen terwijl je op de hoogte bent van de financiële situatie waar de club in verkeert en dan ook zelf geen flikker presterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer moet eerst nog maar eens 2 seizoenen lekker aan spelen toekomen bij Feyenoord en dan vertrekken naar een mooie club. Heb het idee dat Fer ook wel blijft hoor. Maar het is natuurlijk om wel een stukje slimmigheid om jezelf niet te veel uit te spreken voor een langer verblijf bij Feyenoord, zodat ze je een betere contractaanbieding doen. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ok, dus volgend jaar een volledig nieuwe selectiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer geld eisen terwijl je op de hoogte bent van de financiële situatie waar de club in verkeert en dan ook zelf geen flikker presteren![]()
Serieus rot dan maar op ook. Is het mooie Rood-Wit onwaardig zo'n figuur.
Nee hoor, je ziet aan zo'n Stefan de Vrij hoe het ook kan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dus volgend jaar een volledig nieuwe selectie
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, m.n. gewelddadige voetbalsupporterquote:
Tof.quote:
Wel cool, maar ik vind De Kuip na de verbouwing wel mooier geworden.quote:
Nooit zien spelen dus ik heb geen idee.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:10 schreef macca728 het volgende:
is die Halfhuid niets voor ons ??
jeugdspeler van Excelsior, nu weggestuurd bij Aston Villa.
Klopt, maar Stefan de Vrij wou volgens mij ook eerst z'n studie afmaken voor hij een eventuele transfer zou maken. Ook gewoon eigenbelang, maar desalniettemin mooi dat hij bijtekent.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet aan zo'n Stefan de Vrij hoe het ook kan.
Beetje klaar met die spelletjes, teken bij of rot op. Zo'n Fer was de helft van het seizoen geblesseerd en de andere helft niets laten zien. En meneer is zich nu aan het oriënteren op de Italiaanse competitie? 2 pizza Margarita en
Wel even opletten of hij ook wel presteerde, als wordt dit weer een miskoop...;quote:Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze hebben een heel elftal weggestuurd, bezuinigen en slechte prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |