De Vrij is volgens mij ook het grootste talent in jullie teamquote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Vind Vlaar ook geen super CV, zit echt een flink eind onder de top van de eredivisie (Vertonghen, Douglas) en zal dat niveau imo ook nooit echt gaan ontstijgen. Ben er ook heilig van overtuigd dat De Vrij het verder gaat schoppen dan hem.
Maar dan nog is hij zo ontzettend belangrijk voor dit team.
Hij en Mokotjo, Leerdam is ook lekker bezig.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Vrij is volgens mij ook het grootste talent in jullie team.
Niet vaak genoeg zien voetballen om een oordeel over te geven. Net als alle andere van Excelsior, toch denk ik dat ze wel meekunnen, voetbal daar was vaker van betere kwaliteit dan hierquote:Op maandag 30 mei 2011 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij heeft de meeste potentie.
Goeie gast ook blijft altijd rustig en heeft een hart voor Feyenoord.
Als ik zo gek was om een spelers naam op me shirt te laten zetten dan zou het De Vrij zijn.
Vergeet trouwens ook Ramsteijn niet. Het zou mooi zijn mocht die zich goed gaan ontwikkelen volgend seizoen tot vaste reserve van Vlaar/ De Vrij.
Maar dat heeft ook wel met de trainer te maken denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg zien voetballen om een oordeel over te geven. Net als alle andere van Excelsior, toch denk ik dat ze wel meekunnen, voetbal daar was vaker van betere kwaliteit dan hier
Die kans acht ik vrij groot, maar ik vind zulke dingen echt onzin.Stel hij speelt komend seizoen geweldig dan verdien je er bijv. maar max. 5 miljoen aan. En alsof Feyenoord moeilijk gaat doen bij een fatsoenlijk bod. Van Geel is een prima onderhandelaar en kan er zonder clausule vast wel een leuk bedrag uitslepen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
Als die Wijnaldum nou nog zou bijtekenen zou die dan sowieso een clausule krijgen dat hij altijd voor 5 miljoen weg mag?
Zonder zo'n clausule gaat hij sowieso niet bijtekenen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die kans acht ik vrij groot, maar ik vind zulke dingen echt onzin.Stel hij speelt komend seizoen geweldig dan verdien je er bijv. maar max. 5 miljoen aan. En alsof Feyenoord moeilijk gaat doen bij een fatsoenlijk bod. Van Geel is een prima onderhandelaar en kan er zonder clausule vast wel een leuk bedrag uitslepen.
Dat weten we natuurlijk nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder zo'n clausule gaat hij sowieso niet bijtekenen.
Hij zou dom zijn als hij het wel zou doen. Voor ons misschien geen goede zaak, maar we moeten niet zeuren wanneer hij besluit bij te tekenen met een clausule. Dan wel graag een clausule die start bij 8 miljoen o.i.d. en elk jaar totdat zijn contract afloopt een miljoen zakt. Anders kun je nooit aan een team bouwen, want je speler kan zomaar in de winterstop vertrekken.quote:
Eens...Vlaar is gewoon de belangrijkste man bij Feyenoord. Punt.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bullshit.
Zonder Vlaar en Meeuwis flikkert het hele zooitje juist in elkaar. Vlaar is veruit de belangrijkste pion in ons elftal.
Ja doeiquote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens...Vlaar is gewoon de belangrijkste man bij Feyenoord. Punt.
Ze moeten zoiets maken/uitvinden dat je zelf kunt selecteren wie je wel/niet wilt horen in een tv-programma.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Siyara het volgende:
Fuck, nu moet ik vanavond Barend en Barend kijken nu van Geel daar vanavond zit...
Die voorstukjes in VI zijn altijd tenenkrommend.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze moeten zoiets maken/uitvinden dat je zelf kunt selecteren wie je wel/niet wilt horen in een tv-programma.
Mjah, ik zou het haast opnemen met m'n DVR maar ik kom de komende week toch anders weer niet aan kijken toequote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze moeten zoiets maken/uitvinden dat je zelf kunt selecteren wie je wel/niet wilt horen in een tv-programma.
Zodra de Barendjes in beeld zijn is het al snel tenenkrommend.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die voorstukjes in VI zijn altijd tenenkrommend.
Waarom ? als hij wat boeiends zegt staat het hier 5 minuten later in het topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Siyara het volgende:
Fuck, nu moet ik vanavond Barend en Barend kijken nu van Geel daar vanavond zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |