Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig dat is voor een man? 10000 soorten en al die verpakkingen lijken op elkaar. Gewoon zelf halen, lui varken.
Je bent hier en daar een 'n' vergeten, knul..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
jij heb tog die ei in je broek ligge? wrom moete manne het weer oplosse dan luie varkentje
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet toch dat je ongesteld gaat worden. Gewoon erg slecht gepland dus.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig dat is voor een man? 10000 soorten en al die verpakkingen lijken op elkaar. Gewoon zelf halen, lui varken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet toch dat je ongesteld gaat worden. Gewoon erg slecht gepland dus.
vquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
ontmandquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
[..]
v
e
r
g
e
t
e
n![]()
!! Ik zei nog: het boeit me niet eens WELKE je meeneemt. Alles mag! Maar nee, meneer zei dat hij dan "ontmand" zou worden
Als je toch zo lui bent is dit misschien wel een oplossingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
100 % mee eens. Ik bedoel, haal je maandverband - op zich geen probleem mee - krijg je geen bedankje maar moet je ermee terug omdat het de verkeerde is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Epic failquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
wijve moette sowieso die pil blijve slikke en gwn nooit ongestled worden
Dat is wel een terechte klacht. Als hij gewoon had gezegd "ga zelf lui wichtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!! Ik zei nog: het boeit me niet eens WELKE je meeneemt. Alles mag! Maar nee, meneer zei dat hij dan "ontmand" zou worden
Wat doe jij hier, ga naar pub ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
wijve moette sowieso die pil blijve slikke en gwn nooit ongestled worden
Ja dag, dat ken ik. Haal je iets (eerste wat je ziet) en dan kom je thuis en dan is het 'alles behalve die natuurlijk, die is veels te licht'. Vrouwen zijn sowieso al irrationele wezens maar ongestelde vrouwen zijn gewoon knettergek.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!! Ik zei nog: het boeit me niet eens WELKE je meeneemt. Alles mag! Maar nee, meneer zei dat hij dan "ontmand" zou worden
Jij doet gewoon een rood broekje aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef alors het volgende:
maandverband gatverdamme, dat is net alsof je weer een luier aan hebt
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ja dag, dat ken ik. Haal je iets (eerste wat je ziet) en dan kom je thuis en dan is het 'alles behalve die natuurlijk, die is veels te licht'. Vrouwen zijn sowieso al irrationele wezens maar ongestelde vrouwen zijn gewoon knettergek.
Ik heb gehoord dat er ook een soort wattendildo's bestaan die je in de vagina moet stoppen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:29 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Jij doet gewoon een rood broekje aan?
Wat een nigger..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maandverband!!! Geen tampons!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een nigger..
maar maakt het niet uit of je xxxs tampon heb of xxxxl tampon (iets voor walvissen ofzo)
?
Wat is het verschil?quote:
Tampons zijn die wattendildo's.quote:
ja, maar met 1,2,3,4,5 of 6 druppeltjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets dus, hoe moeilijk kan het zijn?
Zijn tampons niet beter dan? kan je veel leukere dingen mee doen lijkt me, en lijkt me ook praktischer werken...quote:
Leukere dingen???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn tampons niet beter dan? kan je veel leukere dingen mee doen lijkt me, en lijkt me ook praktischer werken...
Wat is dat voor triest wijf, dat vertel je toch niet aan anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
Tampons duw je. Maandverband leg je.
Sofia legt het perfect uit in een liveuitzending:
Iets met wodkaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Leukere dingen???Wait... whut??? Leukere dingen???
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef HSG het volgende:
Waarom zou je man dat moeten doen? Ga zelf maar.
Dus jij gaat ook condooms voor hem kopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doe
Wel als De Stem zegt dat je NU! moet komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wat is dat voor triest wijf, dat vertel je toch niet aan anderen.
Ja, tuurlijk geen probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook condooms voor hem kopen?
Tampons lekkere broeien van binnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef Juminelle het volgende:
Je zou hem juist gelijk moeten geven dat hij die rotzooi niet voor je haalt. Maandverband, lekker broeien van onder
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
Menstrueren vrouwen 1x per week, maand of jaar?
Of verschilt dat per vrouw?
quote:
1 x per uurquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
quote:
HAHAAHAHHHHAHAHAquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
Vrouwen menstrueren helemaal niet, het is één groot complot van de illuminatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillendquote:
Het woord maandverband alleen al.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand dus![]()
Hoe moet ik dan nou weten
7dagen vloeit er bloed uit je kutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef recaH het volgende:
[..]
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillend
de ene is 3 dagen de ander 7 dagen ongesteld.
Wat een luie donder!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doe
Een maagdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand dus![]()
Hoe moet ik dan nou weten
ja nie bij alle vrouwen hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:46 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
7dagen vloeit er bloed uit je kut![]()
Hoeveel van die maandverband dingen heb je dan wel niet nodig.
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef recaH het volgende:
[..]
ja nie bij alle vrouwen he
bij de 1 wel 7 dagen de ander 4 dagen,, dat verschilt
en je hebt er wel wat nodig ja
jaaa het is niet makkelijk om vrouw te zijn
tuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?
Aan de pil gaan en die altijd doorslikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dat lijkt mij slecht! Een vrouw verschoont door ongesteld te zijn zo 1 x per maand haar baarmoeder en die binnen kant enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Aan de pil gaan en die altijd doorslikken.
Ik heb ooit eens iets gelezen over een vacuumpomp en een keer al het bloed eruit zuigenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets gelezen over een vacuumpomp en een keer al het bloed eruit zuigVolgens mij is dat idee nooit een succes geworden.
Mirena spiraalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
De stopweek bij de pil is toch een soort van nep-menstruatie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef recaH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij slecht! Een vrouw verschoont door ongesteld te zijn zo 1 x per maand haar baarmoeder en die binnen kant enzo
Sommige vrouwen zijn altijd ongesteld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef recaH het volgende:
[..]
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillend
de ene is 3 dagen de ander 7 dagen ongesteld.
Dat is echt complete bullshit. Waarom zou het verschoont moeten worden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef recaH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij slecht! Een vrouw verschoont door ongesteld te zijn zo 1 x per maand haar baarmoeder en die binnen kant enzo
Laat d'r lekker in bakerpraatjes geloven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Dat is echt complete bullshit. Waarom zou het verschoont moeten worden?
Omdat er iets aangemaakt wordt waar zaadcellen zich in kunnen nestelen, dat moet afgebroken worden. Dat is menstruatie. Met het spiraaltje wordt het slijmvlies niet aangemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
'De baarmoeder is ondertussen begonnen zich voor te bereiden op de komst van het eitje en het slijmvlies is dik en zacht geworden. Wanneer het eitje door sperma wordt bevrucht, kan de baarmoeder de vrucht zo de volgende negen maanden beschermen en voeden. Als het eitje niet wordt bevrucht, heeft dit dikke, sponsachtige slijmvlies geen rol meer om te vervullen en wordt het afgestoten en samen met het afgebroken eitje uit het lichaam gespoeld.'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Geef nou maar toe je leest dit topic met je harde pipi in je handquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:00 schreef Mr.King het volgende:
Wat een vies kuttopic. Kunnen jullie niet optyfen met die ranzige menstruatie verhaaltjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(niet voor zwakke maag)To err is human, to forgive bovine.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat er iets aangemaakt wordt waar zaadcellen zich in kunnen nestelen, dat moet afgebroken worden. Dat is menstruatie. Met het spiraaltje wordt het slijmvlies niet aangemaakt.
Het ging erover dat het doorslikken van de pil slecht zou zijn. Dit verhaal is dus volledig irrelevant omdat dit dan helemaal niet plaatsvindt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:00 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
'De baarmoeder is ondertussen begonnen zich voor te bereiden op de komst van het eitje en het slijmvlies is dik en zacht geworden. Wanneer het eitje door sperma wordt bevrucht, kan de baarmoeder de vrucht zo de volgende negen maanden beschermen en voeden. Als het eitje niet wordt bevrucht, heeft dit dikke, sponsachtige slijmvlies geen rol meer om te vervullen en wordt het afgestoten en samen met het afgebroken eitje uit het lichaam gespoeld.'
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef ß het volgende:
Doe er wat nuttigs mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(niet voor zwakke maag)![]()
Doe er wat nuttigs mee:Ik heb ook een werkje van haar hangen toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(niet voor zwakke maag)
Doe er wat nuttigs mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(niet voor zwakke maag)quote:Deze inhoud kan materiaal bevatten dat door de gebruikerscommunity van YouTube is gemarkeerd als ongepast voor sommige gebruikers.
Als je deze video of groep wilt bekijken, kun je je aanmelden of registreren om te verifiëren dat je 18 of ouder bent. Als je liever potentieel ongepaste inhoud wilt vermijden, kun je de Veiligheidsmodus van YouTube activeren.
Help Over Pers en blogs Auteursrecht Makers en partners Adverteren Ontwikkelaars Veiligheidsmodus van YouTube activeren.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef KingLysandus het volgende:
Wat een reacties hier zeg.![]()
Niet eens maandverband durven halen. Jullie zijn zeker ook van die types die geen toitetpapier durven te kopen.
En als je het haalt niet eens weten wat je vriendin meestal gebruikt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Geef nou maar toe je leest dit topic met je harde pipi in je hand
Eh, nee. Maandverband zorgt er juist voor dat het heel broeierig wordt waardoor je veel sneller kans hebt op schimmelinfecties enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Tampons lekkere broeien van binnen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, nee. Maandverband zorgt er juist voor dat het heel broeierig wordt waardoor je veel sneller kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Maar ik vind tampons vervelendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, nee. Maandverband zorgt er juist voor dat het heel broeierig wordt waardoor je veel sneller kans hebt op schimmelinfecties enzo.
En een schimmelkut vind je wel fijn?quote:
Ik heb geen schimmelkutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:59 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En een schimmelkut vind je wel fijn?
Ah als je het over de duivel hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
Zag daarstraks nog een man staan bij het maandverband in de Jumbo, die werd helemaal uitgelachen en nagewezen.. Ik von da zielig.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Als je toch zo lui bent is dit misschien wel een oplossing
[ afbeelding ]
Die man die ik in de Jumbo bij het maandverband zag staan? Hoe weet jij dat nou.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ah als je het over de duivel hebt.
Dit is hem! *wijst
Dit is de man die geen maandverband voor mij wilde halen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die man die ik in de Jumbo bij het maandverband zag staan? Hoe weet jij dat nou..
dit topic gaat over stomme mannen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Topics over futiele vrouwenprobleempjens..
Zien jullie die proppen bloed en slierten in TS dr maandverband van haar punani ook al voor je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je je hele ongesteldheid met een maandverbandje doet, je weet wel dat bij elke stap die je doet die lekkere menstruatie dampen opstijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze laten dat toch een maand lang zitten?quote:
Wat bereik je met je kutreacties op een forumquote:
Nee na een maand lost het uit zichzelf op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ze laten dat toch een maand lang zitten?
die troep niet willen kopen, omdat teveel keuze en vriendinlief is al in dr gezellige periode, dus o wee als je de foute meeneemt, dat snap ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
Haha, tegenovergestelde van mannelijk, iets niet durvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef probeer het volgende:
[..]
die troep niet willen kopen, omdat teveel keuze en vriendinlief is al in dr gezellige periode, dus o wee als je de foute meeneemt, dat snap ik.
maar omdat je anders 'ontmand' zou worden.. werkelijk te triest..
Maandverband is voor als je ongesteld bent.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:24 schreef AJ187 het volgende:
Wat is het verschil tussen maandverband en inlegkruisjes?
Wtf! Gebruik gewoon tampons!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maandverband is voor als je ongesteld bent.
Inlegkruisjes kun je gebruiken op de laatste dag als je nog maar 1-2 drupjes bloed verliest, dan hoef je niet met zo'n dik verband te lopen en krijg je niet van die irritante bloedvlekken in je ondergoed. Er zijn overigens ook best veel vrouwen die iedere dag inlegkruisjes dragen, geen idee waarom. Misschien willen ze hun mooie onderbroek een week aankunnen of vinden ze het een vies idee een hele dag in dezelfde onderbroek te lopen
Nee over jou en je bloedende kut.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dit topic gaat over stomme mannen hoor
Hoe kan je tampons nou weer vervelend vinden, je merkt het niet eensquote:
Ja want die worden ook gebruikt bij anale bloedingen en andere vloeistoffen die anaal eruit kunnen lekkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En je denkt dat die vent die WEL wil halen?
Urineverlies!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maandverband is voor als je ongesteld bent.
Inlegkruisjes kun je gebruiken op de laatste dag als je nog maar 1-2 drupjes bloed verliest, dan hoef je niet met zo'n dik verband te lopen en krijg je niet van die irritante bloedvlekken in je ondergoed. Er zijn overigens ook best veel vrouwen die iedere dag inlegkruisjes dragen, geen idee waarom. Misschien willen ze hun mooie onderbroek een week aankunnen of vinden ze het een vies idee een hele dag in dezelfde onderbroek te lopen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Topics over futiele vrouwenprobleempjens..
Zeg! We heten niet allemaal Quickie Bratt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Seam het volgende:
Gewoon een vraagje aan de vrouwen trouwens: Hoe kun je geen maandverband hebben als je menstrueert? Je weet toch dat het er iedere maand aan zit te komen, dus dan sla je toch altijd voldoende in?
Dus jij snapt er ook geen fuck van:)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg! We heten niet allemaal Quickie Bratt!
Er goed in zijn is wat anders dan een plan-fetisjquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef mymoodfentje het volgende:
Vrouwen zijn toch zo goed in plannen en shit? nou dat blijkt maar weer eens niet
Gewoon vergeten, en het kan ook nog wel eens onverwachts komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Seam het volgende:
Gewoon een vraagje aan de vrouwen trouwens: Hoe kun je geen maandverband hebben als je menstrueert? Je weet toch dat het er iedere maand aan zit te komen, dus dan sla je toch altijd voldoende in?
Waar de fuck lul jij nou weer over, het gaat over vrouwen die zogenaamd beter zijn in plannen en d'r blijkbaar niets van kunnen. Heeft geen fuck met fetisj te maken, weet niet waar je dat vandaan haalt, maar je spoort niet jonge BAM~!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er goed in zijn is wat anders dan een plan-fetisj
dat je fetisjist ben betekent nog niet dat je er ook gelijk goed in bent.. ze hebben alleen wel meer geoefend (gemiddeld genomen dan)
Nee die zijn te druk bezig met hosselenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:36 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Wat bereik je met je kutreacties op een forum
geen allochtoon zal wakker liggen van je haatreacties
Jij snapt een hyperbool niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Waar de fuck lul jij nou weer over, het gaat over vrouwen die zogenaamd beter zijn in plannen en d'r blijkbaar niets van kunnen. Heeft geen fuck met fetisj te maken, weet niet waar je dat vandaan haalt, maar je spoort niet jonge BAM~!
Grrrrrrrrrauwwwww!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef be-strong het volgende:
Mannen moet je temmen.. het zijn net dieren..
Ik had me uitkering nog niet binnen ja? Zoiets ruim voldoende inslaan kon dus ff nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Seam het volgende:
Triest dat je de moeite doet om deze slechte grap te postenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef be-strong het volgende:
ts,
Niet boos worden op je vriend. Niet zeuren en juist heel lief doen.......
Pas alleen de operante conditionering toe
Nadat je ongesteld bent geweest ga geen seks hebben. De man zal denken "huh wat heb ik gedaan, wat moet ik doen". De volgende maand als je weer ongesteld bent vraag of hij maandverband wilt halen... Hij zal aarzelen maar gaat het wel halen (tussen andere boodschappen). Hij krijgt hete seks. (na je menstruatie)
De volgende maand vraag je het weer... Hij zal dit keer alleen voor de maandverband de deur uit gaan. Na je mensturatie heb jij je nieuwe lingerie aan en lig je op bed om helemaal kapot geneukt te worden.. En ja zo gaat het de hele maand door..
De volgende maand zal hij het halen zonder dat jij het vraagt![]()
Post was ook niet voor jou bedoeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Triest dat je de moeite doet om deze slechte grap te posten
Hoe kan je tampons nou vervelend vinden? Maandverband is pas vervelend! Dat voel je de hele tijd! Tampons nietquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef Specularium het volgende:
Sjeezus wat een bazentopic.
Een echte hetero is zelfverzekerd genoeg om in zijn roze polo tampons te halen
zonder tasje.
denken dat dit werktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef be-strong het volgende:
ts,
Niet boos worden op je vriend. Niet zeuren en juist heel lief doen.......
Pas alleen de operante conditionering toe
Nadat je ongesteld bent geweest ga geen seks hebben. De man zal denken "huh wat heb ik gedaan, wat moet ik doen". De volgende maand als je weer ongesteld bent vraag of hij maandverband wilt halen... Hij zal aarzelen maar gaat het wel halen (tussen andere boodschappen). Hij krijgt hete seks. (na je menstruatie)
De volgende maand vraag je het weer... Hij zal dit keer alleen voor de maandverband de deur uit gaan. Na je mensturatie heb jij je nieuwe lingerie aan en lig je op bed om helemaal kapot geneukt te worden.. En ja zo gaat het de hele maand door..
De volgende maand zal hij het halen zonder dat jij het vraagt![]()
Het feit dat je het bent gaan halen is al een lintje waardquote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb wel eens tampons gehaald voor mijn vriendin, met duidelijk instructies zodat ik de goede kochtKrijg ik nu een lintje?
Ohh goddd, neem vooral alles serieus op fokquote:
Het feit dat ik 1.58 ben, geeft jou niet het recht mij mevrouwtje te noemenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ohh goddd, neem vooral alles serieus op fok
Sowieso mij zweetteef noemen terwijl mevrouwtje last heeft van eelt...![]()
Als jij een man was had zou je nog maagd zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1.58 ben, geeft jou niet het recht mij mevrouwtje te noemenHet is mevrouw voor jou!
Ik ben ook zo kleinquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1.58 ben, geeft jou niet het recht mij mevrouwtje te noemenHet is mevrouw voor jou!
Lol, ja dan kunnen mensen nog denken dat je een travestiet bent in je vrije tijdquote:Op zondag 29 mei 2011 15:41 schreef n8n het volgende:
Koop liever maandverband dan dat damelief vraagt of ik een panty mee kan nemen
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:41 schreef n8n het volgende:
Koop liever maandverband dan dat damelief vraagt of ik een panty mee kan nemen
daar moest ik aan denken aan de kassa en toen had ik een binnenpretjequote:Op zondag 29 mei 2011 15:43 schreef be-strong het volgende:
[..]
Lol, ja dan kunnen mensen nog denken dat je een travestiet bent in je vrije tijd
nouja dat is wel een gevoelig punt had het maar opgeschreven en nog een keer nagevraagdquote:Op zondag 29 mei 2011 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou het juist wel tof vinden dat je zonder te vragen hoe en wat de juiste panty meeneemt.
Ik voel die liefde nu al.
Ja want als ik boodschappen doe laat ik daarna mn vriendin naar de supermarkt gaan speciaal voor maandverbandquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef TheaTraal het volgende:
Waarom haal je het niet gewoon zelf?
Jij hebt het nodig en word je boos als hij het niet haalt, beetje jammer dit.
Zou mijn vriend nooit met zulke kutklusjes opzadelen.
Volgende x gewoon genoeg op voorraad hebben
ps. maandverband is echt te ranzig!
Vrij slappe reactie op zo'n bazenpost.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:28 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Stakker, heb je zo'n klein lulletje..
haha je zei slappequote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij slappe reactie op zo'n bazenpost.
Lekker toch een bebloede plakkaat in je onderbroek. Als je goed kijkt kun je de stukjes zienquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
Wtf is dat toch met die maandverbandtopics ineens?
alle vrouwelijke fokkers hebben de periode op elkander afgestemd?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
Wtf is dat toch met die maandverbandtopics ineens?
gr marcelquote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef NoXia het volgende:
Gebruikt maandverband/tampons wekken mijn interesse.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef NoXia het volgende:
Ik koop ze wel voor je lieve schatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef NoXia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan haal je zelf ook maar je eigen bier, scheerschuim en andere zooi die mannen allemaal nodig hebbenquote:
Zijn jullie slaafies nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
onzin!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef recaH het volgende:
[..]
Ga even terug naar de biologieles.quote:
Als 'jullie' al naar de supermarkt gaan kunnen 'jullie' best maandverband of tampons voor 'ons' meenemen.quote:
koop jij dan wel condooms voor em¿quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
Hoeveel pakken wil je? Oh, wacht ben net naar de supermarkt geweestquote:Op maandag 30 mei 2011 09:59 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als 'jullie' al naar de supermarkt gaan kunnen 'jullie' best maandverband of tampons voor 'ons' meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |