Ja want als ik boodschappen doe laat ik daarna mn vriendin naar de supermarkt gaan speciaal voor maandverbandquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef TheaTraal het volgende:
Waarom haal je het niet gewoon zelf?
Jij hebt het nodig en word je boos als hij het niet haalt, beetje jammer dit.
Zou mijn vriend nooit met zulke kutklusjes opzadelen.
Volgende x gewoon genoeg op voorraad hebben
ps. maandverband is echt te ranzig!
Vrij slappe reactie op zo'n bazenpost.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:28 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Stakker, heb je zo'n klein lulletje..
haha je zei slappequote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij slappe reactie op zo'n bazenpost.
Lekker toch een bebloede plakkaat in je onderbroek. Als je goed kijkt kun je de stukjes zienquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
Wtf is dat toch met die maandverbandtopics ineens?
alle vrouwelijke fokkers hebben de periode op elkander afgestemd?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
Wtf is dat toch met die maandverbandtopics ineens?
gr marcelquote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef NoXia het volgende:
Gebruikt maandverband/tampons wekken mijn interesse.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef NoXia het volgende:
Ik koop ze wel voor je lieve schatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef NoXia het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig dat is voor een man? 10000 soorten en al die verpakkingen lijken op elkaar. Gewoon zelf halen, lui varken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan haal je zelf ook maar je eigen bier, scheerschuim en andere zooi die mannen allemaal nodig hebbenquote:
Zijn jullie slaafies nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
onzin!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef recaH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij slecht! Een vrouw verschoont door ongesteld te zijn zo 1 x per maand haar baarmoeder en die binnen kant enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |