Grrrrrrrrrauwwwww!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef be-strong het volgende:
Mannen moet je temmen.. het zijn net dieren..
Ik had me uitkering nog niet binnen ja? Zoiets ruim voldoende inslaan kon dus ff nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Seam het volgende:
Gewoon een vraagje aan de vrouwen trouwens: Hoe kun je geen maandverband hebben als je menstrueert? Je weet toch dat het er iedere maand aan zit te komen, dus dan sla je toch altijd voldoende in?
Triest dat je de moeite doet om deze slechte grap te postenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef be-strong het volgende:
ts,
Niet boos worden op je vriend. Niet zeuren en juist heel lief doen.......
Pas alleen de operante conditionering toe
Nadat je ongesteld bent geweest ga geen seks hebben. De man zal denken "huh wat heb ik gedaan, wat moet ik doen". De volgende maand als je weer ongesteld bent vraag of hij maandverband wilt halen... Hij zal aarzelen maar gaat het wel halen (tussen andere boodschappen). Hij krijgt hete seks. (na je menstruatie)
De volgende maand vraag je het weer... Hij zal dit keer alleen voor de maandverband de deur uit gaan. Na je mensturatie heb jij je nieuwe lingerie aan en lig je op bed om helemaal kapot geneukt te worden.. En ja zo gaat het de hele maand door..
De volgende maand zal hij het halen zonder dat jij het vraagt![]()
Post was ook niet voor jou bedoeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Triest dat je de moeite doet om deze slechte grap te posten
Hoe kan je tampons nou vervelend vinden? Maandverband is pas vervelend! Dat voel je de hele tijd! Tampons nietquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef Specularium het volgende:
Sjeezus wat een bazentopic.
Een echte hetero is zelfverzekerd genoeg om in zijn roze polo tampons te halen
zonder tasje.
denken dat dit werktquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef be-strong het volgende:
ts,
Niet boos worden op je vriend. Niet zeuren en juist heel lief doen.......
Pas alleen de operante conditionering toe
Nadat je ongesteld bent geweest ga geen seks hebben. De man zal denken "huh wat heb ik gedaan, wat moet ik doen". De volgende maand als je weer ongesteld bent vraag of hij maandverband wilt halen... Hij zal aarzelen maar gaat het wel halen (tussen andere boodschappen). Hij krijgt hete seks. (na je menstruatie)
De volgende maand vraag je het weer... Hij zal dit keer alleen voor de maandverband de deur uit gaan. Na je mensturatie heb jij je nieuwe lingerie aan en lig je op bed om helemaal kapot geneukt te worden.. En ja zo gaat het de hele maand door..
De volgende maand zal hij het halen zonder dat jij het vraagt![]()
Het feit dat je het bent gaan halen is al een lintje waardquote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb wel eens tampons gehaald voor mijn vriendin, met duidelijk instructies zodat ik de goede kochtKrijg ik nu een lintje?
Ohh goddd, neem vooral alles serieus op fokquote:
Het feit dat ik 1.58 ben, geeft jou niet het recht mij mevrouwtje te noemenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ohh goddd, neem vooral alles serieus op fok
Sowieso mij zweetteef noemen terwijl mevrouwtje last heeft van eelt...![]()
Als jij een man was had zou je nog maagd zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1.58 ben, geeft jou niet het recht mij mevrouwtje te noemenHet is mevrouw voor jou!
Ik ben ook zo kleinquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1.58 ben, geeft jou niet het recht mij mevrouwtje te noemenHet is mevrouw voor jou!
Lol, ja dan kunnen mensen nog denken dat je een travestiet bent in je vrije tijdquote:Op zondag 29 mei 2011 15:41 schreef n8n het volgende:
Koop liever maandverband dan dat damelief vraagt of ik een panty mee kan nemen
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:41 schreef n8n het volgende:
Koop liever maandverband dan dat damelief vraagt of ik een panty mee kan nemen
daar moest ik aan denken aan de kassa en toen had ik een binnenpretjequote:Op zondag 29 mei 2011 15:43 schreef be-strong het volgende:
[..]
Lol, ja dan kunnen mensen nog denken dat je een travestiet bent in je vrije tijd
nouja dat is wel een gevoelig punt had het maar opgeschreven en nog een keer nagevraagdquote:Op zondag 29 mei 2011 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou het juist wel tof vinden dat je zonder te vragen hoe en wat de juiste panty meeneemt.
Ik voel die liefde nu al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |