quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Geef nou maar toe je leest dit topic met je harde pipi in je hand
Eh, nee. Maandverband zorgt er juist voor dat het heel broeierig wordt waardoor je veel sneller kans hebt op schimmelinfecties enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Tampons lekkere broeien van binnen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, nee. Maandverband zorgt er juist voor dat het heel broeierig wordt waardoor je veel sneller kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Maar ik vind tampons vervelendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, nee. Maandverband zorgt er juist voor dat het heel broeierig wordt waardoor je veel sneller kans hebt op schimmelinfecties enzo.
En een schimmelkut vind je wel fijn?quote:
Ik heb geen schimmelkutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:59 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En een schimmelkut vind je wel fijn?
Ah als je het over de duivel hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
Zag daarstraks nog een man staan bij het maandverband in de Jumbo, die werd helemaal uitgelachen en nagewezen.. Ik von da zielig.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Als je toch zo lui bent is dit misschien wel een oplossing
[ afbeelding ]
Die man die ik in de Jumbo bij het maandverband zag staan? Hoe weet jij dat nou.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ah als je het over de duivel hebt.
Dit is hem! *wijst
Dit is de man die geen maandverband voor mij wilde halen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die man die ik in de Jumbo bij het maandverband zag staan? Hoe weet jij dat nou..
dit topic gaat over stomme mannen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Topics over futiele vrouwenprobleempjens..
Zien jullie die proppen bloed en slierten in TS dr maandverband van haar punani ook al voor je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je je hele ongesteldheid met een maandverbandje doet, je weet wel dat bij elke stap die je doet die lekkere menstruatie dampen opstijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |