Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef HSG het volgende:
Waarom zou je man dat moeten doen? Ga zelf maar.
Dus jij gaat ook condooms voor hem kopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doe
Wel als De Stem zegt dat je NU! moet komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wat is dat voor triest wijf, dat vertel je toch niet aan anderen.
Ja, tuurlijk geen probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook condooms voor hem kopen?
Tampons lekkere broeien van binnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef Juminelle het volgende:
Je zou hem juist gelijk moeten geven dat hij die rotzooi niet voor je haalt. Maandverband, lekker broeien van onder
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
Menstrueren vrouwen 1x per week, maand of jaar?
Of verschilt dat per vrouw?
quote:
1 x per uurquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
quote:
HAHAAHAHHHHAHAHAquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
Vrouwen menstrueren helemaal niet, het is één groot complot van de illuminatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillendquote:
Het woord maandverband alleen al.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand dus![]()
Hoe moet ik dan nou weten
7dagen vloeit er bloed uit je kutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef recaH het volgende:
[..]
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillend
de ene is 3 dagen de ander 7 dagen ongesteld.
Wat een luie donder!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doe
Een maagdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand dus![]()
Hoe moet ik dan nou weten
ja nie bij alle vrouwen hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:46 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
7dagen vloeit er bloed uit je kut![]()
Hoeveel van die maandverband dingen heb je dan wel niet nodig.
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef recaH het volgende:
[..]
ja nie bij alle vrouwen he
bij de 1 wel 7 dagen de ander 4 dagen,, dat verschilt
en je hebt er wel wat nodig ja
jaaa het is niet makkelijk om vrouw te zijn
tuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?
Aan de pil gaan en die altijd doorslikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |