Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig dat is voor een man? 10000 soorten en al die verpakkingen lijken op elkaar. Gewoon zelf halen, lui varken.
Je bent hier en daar een 'n' vergeten, knul..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
jij heb tog die ei in je broek ligge? wrom moete manne het weer oplosse dan luie varkentje
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet toch dat je ongesteld gaat worden. Gewoon erg slecht gepland dus.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig dat is voor een man? 10000 soorten en al die verpakkingen lijken op elkaar. Gewoon zelf halen, lui varken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet toch dat je ongesteld gaat worden. Gewoon erg slecht gepland dus.
vquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
ontmandquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
[..]
v
e
r
g
e
t
e
n![]()
!! Ik zei nog: het boeit me niet eens WELKE je meeneemt. Alles mag! Maar nee, meneer zei dat hij dan "ontmand" zou worden
Als je toch zo lui bent is dit misschien wel een oplossingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
100 % mee eens. Ik bedoel, haal je maandverband - op zich geen probleem mee - krijg je geen bedankje maar moet je ermee terug omdat het de verkeerde is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Epic failquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
wijve moette sowieso die pil blijve slikke en gwn nooit ongestled worden
Dat is wel een terechte klacht. Als hij gewoon had gezegd "ga zelf lui wichtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!! Ik zei nog: het boeit me niet eens WELKE je meeneemt. Alles mag! Maar nee, meneer zei dat hij dan "ontmand" zou worden
Wat doe jij hier, ga naar pub ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
wijve moette sowieso die pil blijve slikke en gwn nooit ongestled worden
Ja dag, dat ken ik. Haal je iets (eerste wat je ziet) en dan kom je thuis en dan is het 'alles behalve die natuurlijk, die is veels te licht'. Vrouwen zijn sowieso al irrationele wezens maar ongestelde vrouwen zijn gewoon knettergek.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!! Ik zei nog: het boeit me niet eens WELKE je meeneemt. Alles mag! Maar nee, meneer zei dat hij dan "ontmand" zou worden
Jij doet gewoon een rood broekje aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef alors het volgende:
maandverband gatverdamme, dat is net alsof je weer een luier aan hebt
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ja dag, dat ken ik. Haal je iets (eerste wat je ziet) en dan kom je thuis en dan is het 'alles behalve die natuurlijk, die is veels te licht'. Vrouwen zijn sowieso al irrationele wezens maar ongestelde vrouwen zijn gewoon knettergek.
Ik heb gehoord dat er ook een soort wattendildo's bestaan die je in de vagina moet stoppen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:29 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Jij doet gewoon een rood broekje aan?
Wat een nigger..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maandverband!!! Geen tampons!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een nigger..
maar maakt het niet uit of je xxxs tampon heb of xxxxl tampon (iets voor walvissen ofzo)
?
Wat is het verschil?quote:
Tampons zijn die wattendildo's.quote:
ja, maar met 1,2,3,4,5 of 6 druppeltjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets dus, hoe moeilijk kan het zijn?
Zijn tampons niet beter dan? kan je veel leukere dingen mee doen lijkt me, en lijkt me ook praktischer werken...quote:
Leukere dingen???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn tampons niet beter dan? kan je veel leukere dingen mee doen lijkt me, en lijkt me ook praktischer werken...
Wat is dat voor triest wijf, dat vertel je toch niet aan anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
Tampons duw je. Maandverband leg je.
Sofia legt het perfect uit in een liveuitzending:
Iets met wodkaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Leukere dingen???Wait... whut??? Leukere dingen???
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef HSG het volgende:
Waarom zou je man dat moeten doen? Ga zelf maar.
Dus jij gaat ook condooms voor hem kopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doe
Wel als De Stem zegt dat je NU! moet komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Wat is dat voor triest wijf, dat vertel je toch niet aan anderen.
Ja, tuurlijk geen probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook condooms voor hem kopen?
Tampons lekkere broeien van binnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef Juminelle het volgende:
Je zou hem juist gelijk moeten geven dat hij die rotzooi niet voor je haalt. Maandverband, lekker broeien van onder
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
Menstrueren vrouwen 1x per week, maand of jaar?
Of verschilt dat per vrouw?
quote:
1 x per uurquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
quote:
HAHAAHAHHHHAHAHAquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
Vrouwen menstrueren helemaal niet, het is één groot complot van de illuminatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillendquote:
Het woord maandverband alleen al.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand dus![]()
Hoe moet ik dan nou weten
7dagen vloeit er bloed uit je kutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef recaH het volgende:
[..]
1x per maand normaal gesproken, maar bij elke vrouw verschilt het.. sommige worden om de 2 maanden sommige stipt elke maand en hoelang een vrouw ongesteld is is ook verschillend
de ene is 3 dagen de ander 7 dagen ongesteld.
Wat een luie donder!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Omdat als HIJ vraagt of IK iets voor hem wil meenemen ik dat altijd zonder morren doe
Een maagdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef feesbeeest het volgende:
1x per maand dus![]()
Hoe moet ik dan nou weten
ja nie bij alle vrouwen hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:46 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
7dagen vloeit er bloed uit je kut![]()
Hoeveel van die maandverband dingen heb je dan wel niet nodig.
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef recaH het volgende:
[..]
ja nie bij alle vrouwen he
bij de 1 wel 7 dagen de ander 4 dagen,, dat verschilt
en je hebt er wel wat nodig ja
jaaa het is niet makkelijk om vrouw te zijn
tuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?
Aan de pil gaan en die altijd doorslikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Inderdaad, is het niet mogelijk om menstruatie stop te zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |