quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef Rapaille het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig dat is voor een man? 10000 soorten en al die verpakkingen lijken op elkaar. Gewoon zelf halen, lui varken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan haal je zelf ook maar je eigen bier, scheerschuim en andere zooi die mannen allemaal nodig hebbenquote:
Zijn jullie slaafies nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
onzin!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef recaH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij slecht! Een vrouw verschoont door ongesteld te zijn zo 1 x per maand haar baarmoeder en die binnen kant enzo
Ga even terug naar de biologieles.quote:
Als 'jullie' al naar de supermarkt gaan kunnen 'jullie' best maandverband of tampons voor 'ons' meenemen.quote:
koop jij dan wel condooms voor em¿quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF is dat voor een onzin? Waarom willen/durven/kunnen mannen geen maandverband kopen? Hoe moeilijk is dat? Moet ik goftedomme weer helemaal zelf naar de supermarkt alleen voor dat rotmaandverband!![]()
![]()
Hoeveel pakken wil je? Oh, wacht ben net naar de supermarkt geweestquote:Op maandag 30 mei 2011 09:59 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als 'jullie' al naar de supermarkt gaan kunnen 'jullie' best maandverband of tampons voor 'ons' meenemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |