quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Erasmo het volgende:
Fuuuuuuck, zat toch iets meer druk in mijn gemberbier dan verwacht. De halve fles zit nu serieus op het plafond
Komt door Braamyo. Die wilde blijkbaar geen nieuw topic starten.quote:
Renesse... is dat niet bijna allemaal 16 jaar oud ofzo wat daar rondrent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo. In de zomer chick van de campings hosselen :p ik zeg zomer mini-chick-hossel-meet
Zo oud!?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Renesse... is dat niet bijna allemaal 16 jaar oud ofzo wat daar rondrent?
Als het kan schommellen kan het ook wippen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja en flink drama maken op die leeftijd, nee dankjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het kan schommellen kan het ook wippen.
Ach; wie kan bloeden, kan broeden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Thaboel dat is voor ons wat oud, laat Cobra maar gaan
Dat is aan Lotusss of Pumatje.quote:
Er was er net nog één op Film1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt door Braamyo. Die wilde blijkbaar geen nieuw topic starten.![]()
En ik wist eigenlijk niet of men al klaar was met het praten over B films.
jah mijn fout, zo nu en dan ninja ik ff een post door het forum, zo snel dat ik zelf niet eens weet wat er gebeurdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt door Braamyo. Die wilde blijkbaar geen nieuw topic starten.![]()
En ik wist eigenlijk niet of men al klaar was met het praten over B films.
Deal ik doe zeker mee, houd me ff op de hoogte tijdens de KL vakantiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo. In de zomer chick van de campings hosselen :p ik zeg zomer mini-chick-hossel-meet
ach neej joh, dat zijn allemaal fabeltjes, terug verwijzende naar het lui lekker landquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
drama? halve breezer en je kunt er tegen aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja en flink drama maken op die leeftijd, nee dankje
Ik heb gehoord dat hij alle stunts zelf heeft gedaanquote:
Klinkt als de films van Jackie Chan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef Nibb-it het volgende:
De meeste films met die Statham gaan echt helemaal nergens over maar zijn wel tof
Toevallig gister deel 1 nog gezien, nu we het over B-films hebbenquote:
wat een dunne beentjes!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef rubje het volgende:
Maar die Jason Statham heeft nu wel een fraaie 'secret angel' als vriendin.
[ afbeelding ] die ook in de nieuwe Transformers 3 Meghan Fox opvolgt
Naaaaais! Jammer dat het niet echt zal gebeuren.quote:
Hoi. What's new. Pics. Doei.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:35 schreef Thaboel het volgende:
Thuis. Lam. Leuke meid ontmoet. Wekker 8:30. Doei
Ik heb geen multimeterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef Erasmo het volgende:
Meet eens je armatuur door, wellicht zit er ergens corrosie.
Kopen bij de bouwmarktquote:
Moeder van Lotusss heeft er nog eentje. Die maar eens ophalen, ze doet er toch niks mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kopen bij de bouwmarktEen goedkope heb je onder de 2 tientjes, is weliswaar niet geijkt enzo maar doet het prima om wat door te meten.
Ik hoop dat het er nog eens van mag komen, het was een prachtig idee maar de bestuurszucht heeft het bijna helemaal verpest onderhand...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. Minister Donner heeft geen geld om Paleis Soestdijk om te toveren tot een Nationaal Historisch Museum. (bron: teletekst)
Tijd om er een tweede Bronbeek van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De MAG een kut ding???? Foei, ga je bek schrobben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Transmittendus het volgende:
Ik heb spierpijn van het speedmarsen in breda.
En mijn nekwervels doen pijn van die kut MAG.
Aah arme jij..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Transmittendus het volgende:
Ik heb spierpijn van het speedmarsen in breda.
En mijn nekwervels doen pijn van die kut MAG.
Kopervet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk wapen ja. Alleen het schoonmaken is wat minder
Helpt je OTAS vriendje je meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk wapen ja. Alleen het schoonmaken is wat minder
GVD lul!!! Had ik gisteren nog geschreven. OTAS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:
Dat dusquote:
Waarom?quote:
Nee laat maar, ik denk niet dat t nut heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom??
Het is dat ik kaarten goedkoop op de kop kon tikken en mijn vriendin dol graag wilde. Maar om te zeggen dat het nu?.
EN verwoord dan is? Want ik snap niet echt wat er sarcastisch aan is...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Samen met ErwinRommel een pareltje ontdekt qua defensie historie!
Foto's volgen!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Maitje het volgende:
Vanavond toppers..hahahaha laat ff weten hoe het was! Ik ga morgen naar de toppers. Zo faud dat het leuk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik weet dat ER de komende tijd weinig thuis gaat zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef Braamyo het volgende:
Zo, inderdaad een parteltje lotusss, wat leuk
Awwww ga je hem dan niet heel erg missen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik weet dat ER de komende tijd weinig thuis gaat zijn
Zolang hij 's avonds maar bij mij in bed kruiptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Awwww ga je hem dan niet heel erg missen?
Helemaal waar, was het jou idee om daar naartoe te gaan dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zolang hij 's avonds maar bij mij in bed kruipt
Ieder z'n hobby hè... ben allang blij dat hij het super vond vandaag!
Waarom staat er op de voertuigen in photos 28 en 31 dat ze slapen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Lotusss het volgende:
Het pareltje waar ik het over had:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een bezoek gebracht aan de Dorstige Types in Gorinchem.
En kijk eens wat een pareltje het is!
https://picasaweb.google.(...)ypes?feat=directlink
Zeker te weten een bezoekje waard! Het bestaat uit vrijwilligers, entree is gratis, maar meld je wel even bij iemand die daar rondloopt.
quote:Splinter
Een jong stel dat onderweg is om een weekendje romantisch te gaan kamperen in de wildernis, wordt gegijzeld door een ontsnapte crimineel en zijn vriendin. Als ze door een bos rijden, raken ze iets waardoor ze een lekke band krijgen. Terwijl ze de band vol stekels verwisselen, wordt de vriendin van de crimineel gestoken door het dood gewaande aangereden beest. Vanaf dat moment verandert hun leven in een ongekende nachtmerrie. Ze worden slachtoffer van de bloeddorstige stekelparasiet, die z'n nog levende slachtoffers transformeert in dodelijke dragers. Het stel en de crimineel moeten zich verschansen in een verlaten benzinestation en zien samen te werken om deze hel te overleven.
*kuch*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, vandaag op mn werk tijd gelopen met de Lowa Combat GTX. Echt super kisten zijn het qua lopen, alleen door die goretex voering word het echt heel warm daarbeneden, dus wil toch gewoon met leervoering. Eens kijken of ik dat kan fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Always a pleasurequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedankt Braamyo, nu dat je het zegt gaat bij mij een lichtje branden. Had even een blond momentje. Stonden ook wat andere spreuken in het Engels, en nam dommerwijze even aan dat er dus sleep (Engels) stond en niet aan het Nederlandse sleep gedacht.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
*kuch*Als ze die ergens verkopen waar er al een goede vibram zool onder zit wil ik het opzich ook wel proberen. Zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Blood Sugar Sex Magik
Paar M90's koop je voor rond de ¤90. Nieuw, zonder vibramzolen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ze die ergens verkopen waar er al een goede vibram zool onder zit wil ik het opzich ook wel proberen. Zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn.
Zals kijken. Maar die M90's worden zeker niet meer nieuw gemaakt? En weet dat er ook een heleboel namaak dingen van zijn, schijnt dat je dat aan de hakrand kunt zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Paar M90's koop je voor rond de ¤90. Nieuw, zonder vibramzolen.
Deze kun je echter door een goede schoenmaker eronder zetten. Deden wij toendertijd ook toen we paraat waren.
Die hakrand?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zals kijken. Maar die M90's worden zeker niet meer nieuw gemaakt? En weet dat er ook een heleboel namaak dingen van zijn, schijnt dat je dat aan de hakrand kunt zien.
Zal eens zoeken op interwebz, maar wil dus absoluut wel een nieuwe en dat word misschien wat lastiger.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hakrand?
Die echte oude m90's hebben die gleuf erin zitten (heb ik ook nog) en het derde "gaatje" voor de veters is open (just click it in). De opvolger, die eigenlijk net zo goed is heeft die gleuf er niet inzitten en de derde vetergat is dicht. Om te zien of het namaak is? check de gedrukte marks in veteroogjes.
Hoop dat je gaat slagenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zal eens zoeken op interwebz, maar wil dus absoluut wel een nieuwe en dat word misschien wat lastiger.
Die dingen die we nu hebben zijn idd echt prut. En zeker als ik in de toekomst van plan ben weer langere stukken ermee te gaan lopen wil ik niet opnieuw met een gebroken poot thuis komen. Maar dat Goretex membraan wil ik dus echt niet. Kreeg er gewoon met rustig lopen al warme zweet poten van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop dat je gaat slagen
Men koopt tegenwoordig veels te duur spuil wat vaak gewoon niet "goed" is. M90, ja sorry, dat is gewoon oerdegelijk, niks geen goretex of tinsulate erin, gewoon erg basic, maar je loopt er meer dan uitstekend in. Defensie had die dingen nooit moeten vervangen voor dat andere spul zoals Haix.
Heh kan ik me voorstellen ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die dingen die we nu hebben zijn idd echt prut. En zeker als ik in de toekomst van plan ben weer langere stukken ermee te gaan lopen wil ik niet opnieuw met een gebroken poot thuis komen.
Van wat ik weet zijn M90's nog steeds toegestaan. Lijst is ook weer afhankelijk van eenheid. Officieel moet er eenheid van tenue zijn, maar dat is weer per eenheid afhankelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Is er trouwens ergens een lijst beschikbaar waar duidelijk op staat welke schoenen bij defensie wel en niet mogen? Kom bijvoorbeeld op noorloos wel een paar merken tegen die ik niet echt ken en geloof dat ik er nooit iemand mee heb zien lopen.
vertel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Dit vloog er hier vandaag rond in de keuken:
[ afbeelding ]
nice...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelf gemberbier gemaakt, maar iets te lang laten gisten. De scherven kwamen tot 4 meter
Idd, strakke tijden, ook het damesteam heeft een knappe prestatie neergezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Transmittendus het volgende:
http://www.defensie.nl/nl(...)ijdens_OMK_Speedmars
Opzich vrij logisch aangezien zij veel meer tijd hebben voor trainingen dan parate eenheden, maar desondanks is het een rappe tijd.
En met een kratje bier op de bijrijdersstoelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, strakke tijden, ook het damesteam heeft een knappe prestatie neergezet.
Maar AchJa doet dat sneller, die pleurt alles in de auto en geeft gas.![]()
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, strakke tijden, ook het damesteam heeft een knappe prestatie neergezet.
Maar AchJa doet dat sneller, die pleurt alles in de auto en geeft gas.![]()
waar hebben we die helmen eerder gezien....quote:
En een gebrek aan discipline in synchroon exercitiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Chili heeft nog een sterke Pruisische militaire traditie
Juistem!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Chili heeft nog een sterke Pruisische militaire traditie
Kan Sesamstraat nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Geen B-film maar een clip van Rainbow. Een kinder programma dat in de 70'tiger op ITV werd uitgezonden.
![]()
![]()
![]()
Die is wel heel erg dubbel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan Sesamstraat nog een puntje aan zuigen
Ah, ER met de Witte Butsmuts.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een bezoek gebracht aan de Dorstige Types in Gorinchem.
Zeker te weten een bezoekje waard! Het bestaat uit vrijwilligers, entree is gratis, maar meld je wel even bij iemand die daar rondloopt.
Dacht dat ie een ban hadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is die rupke61 weer aan het kloten zeg.......
Helaas niet. Hij is nu weer flink aan het kutten in het topic van ER.quote:
Ja zag het ook al, misschien helpt het als we niet op die troll reageren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet. Hij is nu weer flink aan het kutten in het topic van ER.
En even de bezem door dat topic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zag het ook al, misschien helpt het als we niet op die troll reageren?
Dacht bij die naam dat het een kroeg wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Lotusss het volgende:
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja want zijn berichten slaan nergens op
Zie 2 posts boven die van jou.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:42 schreef hcwp het volgende:
Nice:
http://www.nytimes.com/in(...)tml#/NYT/Features/36
Zekers. Bijna tijd voor een biertje.quote:
Mogguh.quote:
Mogguhquote:
Dan moeten we zeker een keer gaan kijken.quote:Juist Cobra, ze hebben er ook veel KLu materiaal liggen
Absoluut!quote:Op zondag 29 mei 2011 07:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Dan moeten we zeker een keer gaan kijken.
Mooi.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Absoluut!
De bar die ze hebben is ook heel mooi ingericht.
Dat was wel ff een heel stuk terug in de tijd. Jammer dat ze de zwarte houten knuppel niet haddenquote:Op zondag 29 mei 2011 07:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
En hoe voelde dat. Weer eens die butsmuts op je kop?
Die ligt vast achter de bar.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was wel ff een heel stuk terug in de tijd. Jammer dat ze de zwarte houten knuppel niet hadden
We gaan er gewoon eens een keertje heen.quote:
Tof! Wat ga je doen daar!quote:Op zondag 29 mei 2011 07:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We gaan er gewoon eens een keertje heen.
Morgen ga ik daar aan de slag als vrijwilliger.
Omdat ze vanwege een uitbreiding en de komst van echte prefabs veel te doen hebben gaan we daar morgen eerst eens kijken waar ik het beste tot mijn recht kom. En tussendoor ff wat aan de voertuigen zitten.quote:
Leuk.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ze vanwege een uitbreiding en de komst van echte prefabs veel te doen hebben gaan we daar morgen eerst eens kijken waar ik het beste tot mijn recht kom. En tussendoor ff wat aan de voertuigen zitten.
Latersquote:Op zondag 29 mei 2011 07:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik ga naar huis. De aflossing is er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta iedere dag op met nyan nyan nyan nyan ....quote:
Het is mijn beltoonquote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag op met nyan nyan nyan nyan ....
Pics van die vierling.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag op met nyan nyan nyan nyan ....
Het is mijn broer (en mijn dan dus ook) wekkerquote:
Kijk naar Erasmo's avatarquote:
Leuke invulling van mijn vrije tijd iddquote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef rubje het volgende:
@ER,leuk dat je iets gevonden hebt waar je je ei in kwijt kan voor die spaarzame vrije tijd? die je naast je tijdelijke baan hebt. Scheelt denk ik ook wat voor Lotusss haar zorgen omtrendt jou.:)
aanvullend. Leuke foto's echter ik zie een hoop kleding,zelfs actuele uniformen en baretten,maar bestaat de kans er niet dat mensen die hier als vrijwilliger werken plotseling op het lumineus idee komen om op een bepaalt moment zich even in zo een dt met bijbehorende baret te tooien en even stoer rond te gaan rijden in de burgermaatschappij?Zo een uitgebreide kledingcollectie met zelfs op de voorgrond een commandobaret zie je ook bij de cadi van dorstigetypes.
Ik ga straks een hoop Indische chickies zienquote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
En ik maar hopen dat het om vier Thaise meiden zou gaan.
Als je de foto's maar laat zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga straks een hoop Indische chickies zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wat is dat deuntje en plaatje eigenlijk toch achterlijk verslavend..!quote:
Je maakt een grapje!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat is dat deuntje en plaatje eigenlijk toch achterlijk verslavend..!
Helaas niet gvd!!!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas niet gvd!!!
Ik ga haar straffen met dit!
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:31 schreef Vortix het volgende:
Pfrt Operation Flashpoint zorgt voor de nodige frustraties op deze vroege zondagmiddag
Bewaar dat soort praatjes maar voor tussen de lakens!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas niet gvd!!!
Ik ga haar straffen met dit!
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bewaar dat soort praatjes maar voor tussen de lakens!
Als je daar toch bent. Koop voor Pumatje meteen even een LeoII voor ¤5.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens op marktplaats 2 bids gedaan.
Eentje op schouderembleem DT LMB, en een Grenadiers baretembleem. Deze twee heb ik nog niet voor mijn kleine "museum"
Zal; kijken of er nog wat af te dingen valt op die dingen, krasje hier en daar zal toch al snel ¤1 minder moeten zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je daar toch bent. Koop voor Pumatje meteen even een LeoII voor ¤5.
Nogmaals! Bewaar dat soort praatjes voor tussen de lakens!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
KUT!!!!!!!!! TongTong Fair is al helemaal volgeboekt. Kutzooi.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nogmaals! Bewaar dat soort praatjes voor tussen de lakens!!!!
quote:
Nu maar twee tickets online geboekt voor morgen. Ben dan toch vrij.quote:
Kun je dan online boeken voor het tong feest?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu maar twee tickets online geboekt voor morgen. Ben dan toch vrij.
Zeker wel!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan online boeken voor het tong feest?
Wat kost het?quote:
¤11,50 door de weeks, ¤14,50 zaterdags en zondag.quote:
Da's niet duur. In Amsterdam kost het 3 keer zo veel.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
¤11,50 door de weeks, ¤14,50 zaterdags en zondag.
Volgens mij van 10 tot 1700quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet duur. In Amsterdam kost het 3 keer zo veel.
Hoeveel tijd krijg ik voor ¤14,50?
Wauw. ¤14,50 voor 7 uur tong feest!quote:
Da's echt goedkoop!! 10 uur tong feest voor die prijs.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef Lotusss het volgende:
Van 12 tot 22u![]()
En doordeweeks maar ¤ 11,50 p.p.
Het is zeker ook een feest voor de Tong!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's echt goedkoop!! 10 uur tong feest voor die prijs.
Wiens tong is dat dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is zeker ook een feest voor de Tong!
Welk geld? ¤11,50 voor 7 uur plezier met een tong. Dat geld zou jij ook nog wel ergens kunnen vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:23 schreef Esses het volgende:
Echt, waar haalt iedereen al dat geld vandaan?!?
Onze tong! Heel veel Indisch etenquote:
[kmar-bashmode]Maar Esses is aan het sparen voor een nieuw, beter camofleerbare lasergun[/kmar-bashmode]quote:Op zondag 29 mei 2011 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk geld? ¤11,50 voor 7 uur plezier met een tong. Dat geld zou jij ook nog wel ergens kunnen vinden.
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef rubje het volgende:
aanvullend. Leuke foto's echter ik zie een hoop kleding,zelfs actuele uniformen en baretten,maar bestaat de kans er niet dat mensen die hier als vrijwilliger werken plotseling op het lumineus idee komen om op een bepaalt moment zich even in zo een dt met bijbehorende baret te tooien en even stoer rond te gaan rijden in de burgermaatschappij?Zo een uitgebreide kledingcollectie met zelfs op de voorgrond een commandobaret zie je ook bij de cadi van dorstigetypes.
Rubje kan toch normaal doen?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef rubje het volgende:
@ER,leuk dat je iets gevonden hebt waar je je ei in kwijt kan voor die spaarzame vrije tijd? die je naast je tijdelijke baan hebt. Scheelt denk ik ook wat voor Lotusss haar zorgen omtrendt jou.:)
Oh nee, toch niet...quote:aanvullend. Leuke foto's echter ik zie een hoop kleding,zelfs actuele uniformen en baretten,maar bestaat de kans er niet dat mensen die hier als vrijwilliger werken plotseling op het lumineus idee komen om op een bepaalt moment zich even in zo een dt met bijbehorende baret te tooien en even stoer rond te gaan rijden in de burgermaatschappij?Zo een uitgebreide kledingcollectie met zelfs op de voorgrond een commandobaret zie je ook bij de cadi van dorstigetypes.
Nope, wat gelult daarzo, oude wagens ingegaan, en aan de bar gezeten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
En heb je ff rondgereden in een oud DT met groene baret?
Gewoon weg omdat je het niet kunt uitleggen en dit icoonquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik denk niet dat t nut heeft
Ik vond het leuk om mee te maken, zeker een "ervaring" maar hoef volgend jaar niet meer zeg maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
hahahaha laat ff weten hoe het was! Ik ga morgen naar de toppers. Zo faud dat het leuk is
is TongTong en is de pasar mallam in den haagquote:
Tong Tong Fair. Zoek maar op internet met nl erachterquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gewoon weg omdat je het niet kunt uitleggen en dit icoongebruikt om maar "stoer" te doen..
.
OFP:quote:Op zondag 29 mei 2011 12:31 schreef Vortix het volgende:
Pfrt Operation Flashpoint zorgt voor de nodige frustraties op deze vroege zondagmiddag
Oke thnx..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is TongTong en is de pasar mallam in den haag![]()
Woehoe. Nu bij de arena. Wat een drukte. En gezelligheid!
Correct. Tijd voor een bakkie pleur.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nachtdienst? Ik trek net een biertje open.
Houdbaar tot okt 2010, smaakt nog prima.
Zoiets ja... Stonden ergens in een hok nog wat halve liter trays Grolsch opgeslagen. Wilden ze wegpleuren omdat over datum...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Uit een oude Gladio voorraad op de hei?
Grolsch smaakt altijd primaquote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
Dus Grolsch is wel te drinken!Als het maar over datum is.
Klote werk. Maar goed dat jij dat op je wil nemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grolsch smaakt altijd prima![]()
Er zit ook nog een verdwaald traytje Heineken en Bavaria tussen. Die gaan we testen als de Grolsch op is.
Ach, je moet toch iemand hebben voor de kutklussen...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote werk. Maar goed dat jij dat op je wil nemen.
Kut. Dat is dus een vrijbrief voor Paresto om een plakje vlees 50% duurder te maken omdat het beestje niet zou hebben geleden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Wakker Dier wil bedrijfskantines aanpakken
print rss - door bennootje op 29-05-2011 @ 09:39
In bedrijfskantines ligt nog veel voedsel dat verkregen is van dieren die daarvoor hebben geleden. Dat stelt dierenrechtenorganisatie Wakker Dier. Die begint daarom een campagne tegen deze gang van zaken.
In een brief aan vijftig grote Nederlandse bedrijven roept zij die bedrijven en hun werknemers op het aanbod in de kantine onder de loep te nemen.
Goed idee. Paresto: neem het aanbod in de kantine eens onder de loep en doe er wat mee.
Bitburger.quote:
Aja fuk daar had ik nog niet over nagedacht....quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut. Dat is dus een vrijbrief voor Paresto om een plakje vlees 50% duurder te maken omdat het beestje niet zou hebben geleden.
Dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut. Dat is dus een vrijbrief voor Paresto om een plakje vlees 50% duurder te maken omdat het beestje niet zou hebben geleden.
Behalve kasteelbierquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even inkomen, daarna is elk merk bier te zuipen.
Ook Oranje Boom?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vele merken geproeft. Dat belooft wat.
Skol.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, ook Skol kreeg ik vroegah prima weg.
Skol zie je in Nederland niet meer (heeft wsl een reden...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Skol.Uit de zelfde categorie als Leeuw.
Naja ik ben 19 en zover ik weet heb toch wel elk Nederlands en Vlaams pilsmerk wel gehad (afgezien van blikmeuk). Paar Duitsers, maar die hebben echt een huge aanbod blikmeuk. Oja en Guiness natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vele merken geproeft. Dat belooft wat.
Ben ook 19. Maar als je eenmaal je perfecte biertje gevonden hebt, wil je toch niets andersquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja ik ben 19 en zover ik weet heb toch wel elk Nederlands en Vlaams pilsmerk wel gehad (afgezien van blikmeuk). Paar Duitsers, maar die hebben echt een huge aanbod blikmeuk. Oja en Guiness natuurlijkBritse Ales, das pas bah. Slappe zooi.
Dan heet Skol dus nu Oranjeboom.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Skol zie je in Nederland niet meer (heeft wsl een reden...) Je kreeg er knallende koppijn van.
Bier dat lekker is 1-2 keer achter elkaar. Maar daarna kregen vele een beetje de afkeer van de sterke smaak. Zeg maar, het tegenovergestelde effect van meer drinken>lekkerder vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar het is Belgisch begrijp ik. Dat kan dus nooit slecht zijn.
Kasteel bier kom toch ook uit (Neerlands-) Limburg geloof ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ook van Oranjeboom voel ik me de volgende dag vaak wat minder. Maar ach daar hebben ze aspro 500 bruis voor uitgevonden.quote:
Roep dat niet te hard. Bacchus is echt ranzig.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
De naam Bacchus kan ik wel waarderen. Na st. Barbara is Bacchus ook heilig!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Bacchus is echt ranzig.
Met de naam is niks mis. Maar dat bier smaakt als of je een gierput aan het leeg drinken bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De naam Bacchus kan ik wel waarderen. Na st. Barbara is Bacchus ook heilig!
Ah, toch eens proberen dan! Wat iedereen niet te zuipen vindt ga ik juist proberen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de naam is niks mis. Maar dat bier smaakt als of je een gierput aan het leeg drinken bent.
Nee, heb weinig Belgisch bier gehad. Ben meer van de Duitse bieren.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand wel eens een Gouden Carolus Cuvee van de Keizer (grote fles) gehad? Da's mas machtig mooi spul.
Kom je dan ook elke keer van een kouwe kermis thuis?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, toch eens proberen dan! Wat iedereen niet te zuipen vindt ga ik juist proberen.
Hangt ervan af hoe lam ik word. Die kouwe kermis kan maar zo een vijver ofzo zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef TMartina het volgende:
[..]
Kom je dan ook elke keer van een kouwe kermis thuis?
Ah kijk. Dan heb ik dus vrienden!quote:
Puntje doorzettingsvermogen, staat op de beoordelingslijst.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef TMartina het volgende:
Maar dan zitten je vrienden dus fout met hoe vies het biertje wel niet is
Anders lijkt me dat je jezelf niet lam gaat drinken
Hé!quote:
Er ligt er weer één te pitten op de bank... en het is niet eens mijn schuld!quote:
Laat die katten dan overdag ook slapen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er ligt er weer één te pitten op de bank... en het is niet eens mijn schuld!
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er ligt er weer één te pitten op de bank... en het is niet eens mijn schuld!
Haha idd.... ik vind het prima als hij er tezijnertijd eentje aanschaft!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Die ligt te dromen over een eigen LaRo.
Ja, ErwinRommel is echt niet wakker te krijgen als-ie eenmaal ligt te pitten. Dus ik spaar mijn energie en ga geen moeite doen (alhoewel, heb 2x een poging gedaan)... ik voel het vanzelf wel als hij naast me komt liggenquote:
Dat zou ik niet heel erg leuk vinden....quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Of hij neemt die moeite niet en snurkt tot morgen ochtend op de bank.
Dat is iets wat ik zou doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Of hij neemt die moeite niet en snurkt tot morgen ochtend op de bank.
Maar jij bent ook niet mijn vriend!quote:
Ik zal aan je denken als ik languit in de zon een biertje openmaak.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Straks steunverlening bij de TMPT. Zal wel lekker worden in de aangekondigde hitte. Toch maar even mn camelbag in mn baggerrugzak stoppen.
Ik spreek je wel weer als je een jaar of 5 verder bent. Niet dat ik dan je vriend zou zijn, maar dan maak je jezelf om dat soort dingen, zoals bij je liggen, wat minder druk.quote:
Dankjequote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik languit in de zon een biertje openmaak.
Wie gaat er aan je camelbak ruiken dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dankje. Volgens oporder wordt het wel 3 dagen droogstaan....
Over een jaar of 5 zal ik het wellicht wat minder storend vinden... we wonen net zo'n 5 mnd samen nu...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik spreek je wel weer als je een jaar of 5 verder bent. Niet dat ik dan je vriend zou zijn, maar dan maak je jezelf om dat soort dingen, zoals bij je liggen, wat minder druk.
Trustequote:
Daarom heb ik als Fries zijnde ook een twee persoons bed. Dan kan ik ook 's nachts dwars liggen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom heb ik als Fries zijnde ook een twee persoons bed. Dan kan ik ook 's nachts dwars liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |