quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Samen met ErwinRommel een pareltje ontdekt qua defensie historie!
Foto's volgen!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Maitje het volgende:
Vanavond toppers..hahahaha laat ff weten hoe het was! Ik ga morgen naar de toppers. Zo faud dat het leuk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik weet dat ER de komende tijd weinig thuis gaat zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef Braamyo het volgende:
Zo, inderdaad een parteltje lotusss, wat leuk
Awwww ga je hem dan niet heel erg missen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik weet dat ER de komende tijd weinig thuis gaat zijn
Zolang hij 's avonds maar bij mij in bed kruiptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Awwww ga je hem dan niet heel erg missen?
Helemaal waar, was het jou idee om daar naartoe te gaan dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zolang hij 's avonds maar bij mij in bed kruipt
Ieder z'n hobby hè... ben allang blij dat hij het super vond vandaag!
Waarom staat er op de voertuigen in photos 28 en 31 dat ze slapen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Lotusss het volgende:
Het pareltje waar ik het over had:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een bezoek gebracht aan de Dorstige Types in Gorinchem.
En kijk eens wat een pareltje het is!
https://picasaweb.google.(...)ypes?feat=directlink
Zeker te weten een bezoekje waard! Het bestaat uit vrijwilligers, entree is gratis, maar meld je wel even bij iemand die daar rondloopt.
quote:Splinter
Een jong stel dat onderweg is om een weekendje romantisch te gaan kamperen in de wildernis, wordt gegijzeld door een ontsnapte crimineel en zijn vriendin. Als ze door een bos rijden, raken ze iets waardoor ze een lekke band krijgen. Terwijl ze de band vol stekels verwisselen, wordt de vriendin van de crimineel gestoken door het dood gewaande aangereden beest. Vanaf dat moment verandert hun leven in een ongekende nachtmerrie. Ze worden slachtoffer van de bloeddorstige stekelparasiet, die z'n nog levende slachtoffers transformeert in dodelijke dragers. Het stel en de crimineel moeten zich verschansen in een verlaten benzinestation en zien samen te werken om deze hel te overleven.
*kuch*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, vandaag op mn werk tijd gelopen met de Lowa Combat GTX. Echt super kisten zijn het qua lopen, alleen door die goretex voering word het echt heel warm daarbeneden, dus wil toch gewoon met leervoering. Eens kijken of ik dat kan fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Always a pleasurequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedankt Braamyo, nu dat je het zegt gaat bij mij een lichtje branden. Had even een blond momentje. Stonden ook wat andere spreuken in het Engels, en nam dommerwijze even aan dat er dus sleep (Engels) stond en niet aan het Nederlandse sleep gedacht.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
*kuch*Als ze die ergens verkopen waar er al een goede vibram zool onder zit wil ik het opzich ook wel proberen. Zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Blood Sugar Sex Magik
Paar M90's koop je voor rond de ¤90. Nieuw, zonder vibramzolen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ze die ergens verkopen waar er al een goede vibram zool onder zit wil ik het opzich ook wel proberen. Zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn.
Zals kijken. Maar die M90's worden zeker niet meer nieuw gemaakt? En weet dat er ook een heleboel namaak dingen van zijn, schijnt dat je dat aan de hakrand kunt zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Paar M90's koop je voor rond de ¤90. Nieuw, zonder vibramzolen.
Deze kun je echter door een goede schoenmaker eronder zetten. Deden wij toendertijd ook toen we paraat waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |