quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vele merken geproeft. Dat belooft wat.
Skol.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, ook Skol kreeg ik vroegah prima weg.
Skol zie je in Nederland niet meer (heeft wsl een reden...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Skol.Uit de zelfde categorie als Leeuw.
Naja ik ben 19 en zover ik weet heb toch wel elk Nederlands en Vlaams pilsmerk wel gehad (afgezien van blikmeuk). Paar Duitsers, maar die hebben echt een huge aanbod blikmeuk. Oja en Guiness natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vele merken geproeft. Dat belooft wat.
Ben ook 19. Maar als je eenmaal je perfecte biertje gevonden hebt, wil je toch niets andersquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja ik ben 19 en zover ik weet heb toch wel elk Nederlands en Vlaams pilsmerk wel gehad (afgezien van blikmeuk). Paar Duitsers, maar die hebben echt een huge aanbod blikmeuk. Oja en Guiness natuurlijkBritse Ales, das pas bah. Slappe zooi.
Dan heet Skol dus nu Oranjeboom.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Skol zie je in Nederland niet meer (heeft wsl een reden...) Je kreeg er knallende koppijn van.
Bier dat lekker is 1-2 keer achter elkaar. Maar daarna kregen vele een beetje de afkeer van de sterke smaak. Zeg maar, het tegenovergestelde effect van meer drinken>lekkerder vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar het is Belgisch begrijp ik. Dat kan dus nooit slecht zijn.
Kasteel bier kom toch ook uit (Neerlands-) Limburg geloof ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ook van Oranjeboom voel ik me de volgende dag vaak wat minder. Maar ach daar hebben ze aspro 500 bruis voor uitgevonden.quote:
Roep dat niet te hard. Bacchus is echt ranzig.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
De naam Bacchus kan ik wel waarderen. Na st. Barbara is Bacchus ook heilig!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Bacchus is echt ranzig.
Met de naam is niks mis. Maar dat bier smaakt als of je een gierput aan het leeg drinken bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De naam Bacchus kan ik wel waarderen. Na st. Barbara is Bacchus ook heilig!
Ah, toch eens proberen dan! Wat iedereen niet te zuipen vindt ga ik juist proberen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de naam is niks mis. Maar dat bier smaakt als of je een gierput aan het leeg drinken bent.
Nee, heb weinig Belgisch bier gehad. Ben meer van de Duitse bieren.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand wel eens een Gouden Carolus Cuvee van de Keizer (grote fles) gehad? Da's mas machtig mooi spul.
Kom je dan ook elke keer van een kouwe kermis thuis?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, toch eens proberen dan! Wat iedereen niet te zuipen vindt ga ik juist proberen.
Hangt ervan af hoe lam ik word. Die kouwe kermis kan maar zo een vijver ofzo zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef TMartina het volgende:
[..]
Kom je dan ook elke keer van een kouwe kermis thuis?
Ah kijk. Dan heb ik dus vrienden!quote:
Puntje doorzettingsvermogen, staat op de beoordelingslijst.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef TMartina het volgende:
Maar dan zitten je vrienden dus fout met hoe vies het biertje wel niet is
Anders lijkt me dat je jezelf niet lam gaat drinken
Hé!quote:
Er ligt er weer één te pitten op de bank... en het is niet eens mijn schuld!quote:
Laat die katten dan overdag ook slapen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er ligt er weer één te pitten op de bank... en het is niet eens mijn schuld!
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er ligt er weer één te pitten op de bank... en het is niet eens mijn schuld!
Haha idd.... ik vind het prima als hij er tezijnertijd eentje aanschaft!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Die ligt te dromen over een eigen LaRo.
Ja, ErwinRommel is echt niet wakker te krijgen als-ie eenmaal ligt te pitten. Dus ik spaar mijn energie en ga geen moeite doen (alhoewel, heb 2x een poging gedaan)... ik voel het vanzelf wel als hij naast me komt liggenquote:
Dat zou ik niet heel erg leuk vinden....quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Of hij neemt die moeite niet en snurkt tot morgen ochtend op de bank.
Dat is iets wat ik zou doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Of hij neemt die moeite niet en snurkt tot morgen ochtend op de bank.
Maar jij bent ook niet mijn vriend!quote:
Ik zal aan je denken als ik languit in de zon een biertje openmaak.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Straks steunverlening bij de TMPT. Zal wel lekker worden in de aangekondigde hitte. Toch maar even mn camelbag in mn baggerrugzak stoppen.
Ik spreek je wel weer als je een jaar of 5 verder bent. Niet dat ik dan je vriend zou zijn, maar dan maak je jezelf om dat soort dingen, zoals bij je liggen, wat minder druk.quote:
Dankjequote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik languit in de zon een biertje openmaak.
Wie gaat er aan je camelbak ruiken dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dankje. Volgens oporder wordt het wel 3 dagen droogstaan....
Over een jaar of 5 zal ik het wellicht wat minder storend vinden... we wonen net zo'n 5 mnd samen nu...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik spreek je wel weer als je een jaar of 5 verder bent. Niet dat ik dan je vriend zou zijn, maar dan maak je jezelf om dat soort dingen, zoals bij je liggen, wat minder druk.
Trustequote:
Daarom heb ik als Fries zijnde ook een twee persoons bed. Dan kan ik ook 's nachts dwars liggen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom heb ik als Fries zijnde ook een twee persoons bed. Dan kan ik ook 's nachts dwars liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |