Kut. Dat is dus een vrijbrief voor Paresto om een plakje vlees 50% duurder te maken omdat het beestje niet zou hebben geleden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Wakker Dier wil bedrijfskantines aanpakken
print rss - door bennootje op 29-05-2011 @ 09:39
In bedrijfskantines ligt nog veel voedsel dat verkregen is van dieren die daarvoor hebben geleden. Dat stelt dierenrechtenorganisatie Wakker Dier. Die begint daarom een campagne tegen deze gang van zaken.
In een brief aan vijftig grote Nederlandse bedrijven roept zij die bedrijven en hun werknemers op het aanbod in de kantine onder de loep te nemen.
Goed idee. Paresto: neem het aanbod in de kantine eens onder de loep en doe er wat mee.
Bitburger.quote:
Aja fuk daar had ik nog niet over nagedacht....quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut. Dat is dus een vrijbrief voor Paresto om een plakje vlees 50% duurder te maken omdat het beestje niet zou hebben geleden.
Dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut. Dat is dus een vrijbrief voor Paresto om een plakje vlees 50% duurder te maken omdat het beestje niet zou hebben geleden.
Behalve kasteelbierquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even inkomen, daarna is elk merk bier te zuipen.
Ook Oranje Boom?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vele merken geproeft. Dat belooft wat.
Skol.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, ook Skol kreeg ik vroegah prima weg.
Skol zie je in Nederland niet meer (heeft wsl een reden...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Skol.Uit de zelfde categorie als Leeuw.
Naja ik ben 19 en zover ik weet heb toch wel elk Nederlands en Vlaams pilsmerk wel gehad (afgezien van blikmeuk). Paar Duitsers, maar die hebben echt een huge aanbod blikmeuk. Oja en Guiness natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vele merken geproeft. Dat belooft wat.
Ben ook 19. Maar als je eenmaal je perfecte biertje gevonden hebt, wil je toch niets andersquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja ik ben 19 en zover ik weet heb toch wel elk Nederlands en Vlaams pilsmerk wel gehad (afgezien van blikmeuk). Paar Duitsers, maar die hebben echt een huge aanbod blikmeuk. Oja en Guiness natuurlijkBritse Ales, das pas bah. Slappe zooi.
Dan heet Skol dus nu Oranjeboom.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Skol zie je in Nederland niet meer (heeft wsl een reden...) Je kreeg er knallende koppijn van.
Bier dat lekker is 1-2 keer achter elkaar. Maar daarna kregen vele een beetje de afkeer van de sterke smaak. Zeg maar, het tegenovergestelde effect van meer drinken>lekkerder vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar het is Belgisch begrijp ik. Dat kan dus nooit slecht zijn.
Kasteel bier kom toch ook uit (Neerlands-) Limburg geloof ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ook van Oranjeboom voel ik me de volgende dag vaak wat minder. Maar ach daar hebben ze aspro 500 bruis voor uitgevonden.quote:
Roep dat niet te hard. Bacchus is echt ranzig.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
De naam Bacchus kan ik wel waarderen. Na st. Barbara is Bacchus ook heilig!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Bacchus is echt ranzig.
Met de naam is niks mis. Maar dat bier smaakt als of je een gierput aan het leeg drinken bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De naam Bacchus kan ik wel waarderen. Na st. Barbara is Bacchus ook heilig!
Ah, toch eens proberen dan! Wat iedereen niet te zuipen vindt ga ik juist proberen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de naam is niks mis. Maar dat bier smaakt als of je een gierput aan het leeg drinken bent.
Nee, heb weinig Belgisch bier gehad. Ben meer van de Duitse bieren.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand wel eens een Gouden Carolus Cuvee van de Keizer (grote fles) gehad? Da's mas machtig mooi spul.
Kom je dan ook elke keer van een kouwe kermis thuis?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, toch eens proberen dan! Wat iedereen niet te zuipen vindt ga ik juist proberen.
Hangt ervan af hoe lam ik word. Die kouwe kermis kan maar zo een vijver ofzo zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef TMartina het volgende:
[..]
Kom je dan ook elke keer van een kouwe kermis thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |