Zekers. Bijna tijd voor een biertje.quote:
Mogguh.quote:
Mogguhquote:
Dan moeten we zeker een keer gaan kijken.quote:Juist Cobra, ze hebben er ook veel KLu materiaal liggen
Absoluut!quote:Op zondag 29 mei 2011 07:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Dan moeten we zeker een keer gaan kijken.
Mooi.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Absoluut!
De bar die ze hebben is ook heel mooi ingericht.
Dat was wel ff een heel stuk terug in de tijd. Jammer dat ze de zwarte houten knuppel niet haddenquote:Op zondag 29 mei 2011 07:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
En hoe voelde dat. Weer eens die butsmuts op je kop?
Die ligt vast achter de bar.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was wel ff een heel stuk terug in de tijd. Jammer dat ze de zwarte houten knuppel niet hadden
We gaan er gewoon eens een keertje heen.quote:
Tof! Wat ga je doen daar!quote:Op zondag 29 mei 2011 07:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We gaan er gewoon eens een keertje heen.
Morgen ga ik daar aan de slag als vrijwilliger.
Omdat ze vanwege een uitbreiding en de komst van echte prefabs veel te doen hebben gaan we daar morgen eerst eens kijken waar ik het beste tot mijn recht kom. En tussendoor ff wat aan de voertuigen zitten.quote:
Leuk.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ze vanwege een uitbreiding en de komst van echte prefabs veel te doen hebben gaan we daar morgen eerst eens kijken waar ik het beste tot mijn recht kom. En tussendoor ff wat aan de voertuigen zitten.
Latersquote:Op zondag 29 mei 2011 07:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik ga naar huis. De aflossing is er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta iedere dag op met nyan nyan nyan nyan ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |