Die hakrand?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zals kijken. Maar die M90's worden zeker niet meer nieuw gemaakt? En weet dat er ook een heleboel namaak dingen van zijn, schijnt dat je dat aan de hakrand kunt zien.
Zal eens zoeken op interwebz, maar wil dus absoluut wel een nieuwe en dat word misschien wat lastiger.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hakrand?
Die echte oude m90's hebben die gleuf erin zitten (heb ik ook nog) en het derde "gaatje" voor de veters is open (just click it in). De opvolger, die eigenlijk net zo goed is heeft die gleuf er niet inzitten en de derde vetergat is dicht. Om te zien of het namaak is? check de gedrukte marks in veteroogjes.
Hoop dat je gaat slagenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zal eens zoeken op interwebz, maar wil dus absoluut wel een nieuwe en dat word misschien wat lastiger.
Die dingen die we nu hebben zijn idd echt prut. En zeker als ik in de toekomst van plan ben weer langere stukken ermee te gaan lopen wil ik niet opnieuw met een gebroken poot thuis komen. Maar dat Goretex membraan wil ik dus echt niet. Kreeg er gewoon met rustig lopen al warme zweet poten van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop dat je gaat slagen
Men koopt tegenwoordig veels te duur spuil wat vaak gewoon niet "goed" is. M90, ja sorry, dat is gewoon oerdegelijk, niks geen goretex of tinsulate erin, gewoon erg basic, maar je loopt er meer dan uitstekend in. Defensie had die dingen nooit moeten vervangen voor dat andere spul zoals Haix.
Heh kan ik me voorstellen ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die dingen die we nu hebben zijn idd echt prut. En zeker als ik in de toekomst van plan ben weer langere stukken ermee te gaan lopen wil ik niet opnieuw met een gebroken poot thuis komen.
Van wat ik weet zijn M90's nog steeds toegestaan. Lijst is ook weer afhankelijk van eenheid. Officieel moet er eenheid van tenue zijn, maar dat is weer per eenheid afhankelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Is er trouwens ergens een lijst beschikbaar waar duidelijk op staat welke schoenen bij defensie wel en niet mogen? Kom bijvoorbeeld op noorloos wel een paar merken tegen die ik niet echt ken en geloof dat ik er nooit iemand mee heb zien lopen.
vertel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Dit vloog er hier vandaag rond in de keuken:
[ afbeelding ]
nice...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelf gemberbier gemaakt, maar iets te lang laten gisten. De scherven kwamen tot 4 meter
Idd, strakke tijden, ook het damesteam heeft een knappe prestatie neergezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Transmittendus het volgende:
http://www.defensie.nl/nl(...)ijdens_OMK_Speedmars
Opzich vrij logisch aangezien zij veel meer tijd hebben voor trainingen dan parate eenheden, maar desondanks is het een rappe tijd.
En met een kratje bier op de bijrijdersstoelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, strakke tijden, ook het damesteam heeft een knappe prestatie neergezet.
Maar AchJa doet dat sneller, die pleurt alles in de auto en geeft gas.![]()
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, strakke tijden, ook het damesteam heeft een knappe prestatie neergezet.
Maar AchJa doet dat sneller, die pleurt alles in de auto en geeft gas.![]()
waar hebben we die helmen eerder gezien....quote:
En een gebrek aan discipline in synchroon exercitiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Chili heeft nog een sterke Pruisische militaire traditie
Juistem!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Chili heeft nog een sterke Pruisische militaire traditie
Kan Sesamstraat nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Geen B-film maar een clip van Rainbow. Een kinder programma dat in de 70'tiger op ITV werd uitgezonden.
![]()
![]()
![]()
Die is wel heel erg dubbel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan Sesamstraat nog een puntje aan zuigen
Ah, ER met de Witte Butsmuts.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Lotusss het volgende:
Het pareltje waar ik het over had:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een bezoek gebracht aan de Dorstige Types in Gorinchem.
En kijk eens wat een pareltje het is!
https://picasaweb.google.(...)ypes?feat=directlink
Zeker te weten een bezoekje waard! Het bestaat uit vrijwilligers, entree is gratis, maar meld je wel even bij iemand die daar rondloopt.
Dacht dat ie een ban hadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is die rupke61 weer aan het kloten zeg.......
Helaas niet. Hij is nu weer flink aan het kutten in het topic van ER.quote:
Ja zag het ook al, misschien helpt het als we niet op die troll reageren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet. Hij is nu weer flink aan het kutten in het topic van ER.
En even de bezem door dat topic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zag het ook al, misschien helpt het als we niet op die troll reageren?
Dacht bij die naam dat het een kroeg wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Lotusss het volgende:
Het pareltje waar ik het over had:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een bezoek gebracht aan de Dorstige Types in Gorinchem.
En kijk eens wat een pareltje het is!
https://picasaweb.google.(...)ypes?feat=directlink
Zeker te weten een bezoekje waard! Het bestaat uit vrijwilligers, entree is gratis, maar meld je wel even bij iemand die daar rondloopt.
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja want zijn berichten slaan nergens op
Zie 2 posts boven die van jou.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:42 schreef hcwp het volgende:
Nice:
http://www.nytimes.com/in(...)tml#/NYT/Features/36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |