quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Erasmo het volgende:
Fuuuuuuck, zat toch iets meer druk in mijn gemberbier dan verwacht. De halve fles zit nu serieus op het plafond
Komt door Braamyo. Die wilde blijkbaar geen nieuw topic starten.quote:
Renesse... is dat niet bijna allemaal 16 jaar oud ofzo wat daar rondrent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo. In de zomer chick van de campings hosselen :p ik zeg zomer mini-chick-hossel-meet
Zo oud!?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Renesse... is dat niet bijna allemaal 16 jaar oud ofzo wat daar rondrent?
Als het kan schommellen kan het ook wippen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja en flink drama maken op die leeftijd, nee dankjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het kan schommellen kan het ook wippen.
Ach; wie kan bloeden, kan broeden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Thaboel dat is voor ons wat oud, laat Cobra maar gaan
Dat is aan Lotusss of Pumatje.quote:
Er was er net nog één op Film1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt door Braamyo. Die wilde blijkbaar geen nieuw topic starten.![]()
En ik wist eigenlijk niet of men al klaar was met het praten over B films.
jah mijn fout, zo nu en dan ninja ik ff een post door het forum, zo snel dat ik zelf niet eens weet wat er gebeurdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt door Braamyo. Die wilde blijkbaar geen nieuw topic starten.![]()
En ik wist eigenlijk niet of men al klaar was met het praten over B films.
Deal ik doe zeker mee, houd me ff op de hoogte tijdens de KL vakantiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo. In de zomer chick van de campings hosselen :p ik zeg zomer mini-chick-hossel-meet
ach neej joh, dat zijn allemaal fabeltjes, terug verwijzende naar het lui lekker landquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
drama? halve breezer en je kunt er tegen aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja en flink drama maken op die leeftijd, nee dankje
Ik heb gehoord dat hij alle stunts zelf heeft gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |