Het is mijn beltoonquote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag op met nyan nyan nyan nyan ....
Pics van die vierling.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag op met nyan nyan nyan nyan ....
Het is mijn broer (en mijn dan dus ook) wekkerquote:
Kijk naar Erasmo's avatarquote:
Leuke invulling van mijn vrije tijd iddquote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef rubje het volgende:
@ER,leuk dat je iets gevonden hebt waar je je ei in kwijt kan voor die spaarzame vrije tijd? die je naast je tijdelijke baan hebt. Scheelt denk ik ook wat voor Lotusss haar zorgen omtrendt jou.:)
aanvullend. Leuke foto's echter ik zie een hoop kleding,zelfs actuele uniformen en baretten,maar bestaat de kans er niet dat mensen die hier als vrijwilliger werken plotseling op het lumineus idee komen om op een bepaalt moment zich even in zo een dt met bijbehorende baret te tooien en even stoer rond te gaan rijden in de burgermaatschappij?Zo een uitgebreide kledingcollectie met zelfs op de voorgrond een commandobaret zie je ook bij de cadi van dorstigetypes.
Ik ga straks een hoop Indische chickies zienquote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
En ik maar hopen dat het om vier Thaise meiden zou gaan.
Als je de foto's maar laat zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga straks een hoop Indische chickies zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wat is dat deuntje en plaatje eigenlijk toch achterlijk verslavend..!quote:
Je maakt een grapje!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat is dat deuntje en plaatje eigenlijk toch achterlijk verslavend..!
Helaas niet gvd!!!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas niet gvd!!!
Ik ga haar straffen met dit!
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:31 schreef Vortix het volgende:
Pfrt Operation Flashpoint zorgt voor de nodige frustraties op deze vroege zondagmiddag
Bewaar dat soort praatjes maar voor tussen de lakens!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas niet gvd!!!
Ik ga haar straffen met dit!
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bewaar dat soort praatjes maar voor tussen de lakens!
Als je daar toch bent. Koop voor Pumatje meteen even een LeoII voor ¤5.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens op marktplaats 2 bids gedaan.
Eentje op schouderembleem DT LMB, en een Grenadiers baretembleem. Deze twee heb ik nog niet voor mijn kleine "museum"
Zal; kijken of er nog wat af te dingen valt op die dingen, krasje hier en daar zal toch al snel ¤1 minder moeten zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je daar toch bent. Koop voor Pumatje meteen even een LeoII voor ¤5.
Nogmaals! Bewaar dat soort praatjes voor tussen de lakens!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
KUT!!!!!!!!! TongTong Fair is al helemaal volgeboekt. Kutzooi.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nogmaals! Bewaar dat soort praatjes voor tussen de lakens!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |