Ik zie geen voetbalveldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:46 schreef Elusive het volgende:
fokke heeft het goed voor elkaar zeg
[ afbeelding ]
Ik heb hem nooit goed gevonden, hij is 1 tegen 1 wel erg goed overigens vooral als hij uitkomt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Die Luciano heeft toch best wel een redelijk seizoen gehad?
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit goed gevonden, hij is 1 tegen 1 wel erg goed overigens vooral als hij uitkomt.
Wel jammer van die 0-1 in Eindhoven...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Verhoek is sowieso een held ook de interviewen met hem na de wedstrijden
Daar is ie al...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
Ah, straks komt het roken van Theo weer langs.
Frankie wil het niet hebben.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
Ja daar was hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
Het maakt frank niet uit, zolang het maar niet in het openbaar is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Specularium het volgende:
Berry.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Rene is er weer lekker bij.
Hahaha Barry van Aerle.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt omdat PSV supporters nou niet echt slim zijn.
En DJ danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
snap er niks van maarja...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:59 schreef Specularium het volgende:
Doe je haar normaal man, je bent niet in de rimboe,.
Gebaseerd op je zoekgedrag op Google.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef Absurditeit het volgende:
Waarom krijg ik in dit topic een banner te zien over "grote schaamlippen"?
En minder PR-achtig dan Delft...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Een beetje respect voor Eindhoven hè Johan. Toch wel het technische innovatie centrum van Nederland.
Unlikely, want ik heb de laptop van jouw brave zus geleend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gebaseerd op je zoekgedrag op Google.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Unlikely, want ik heb de laptop van jouw brave zus geleend.
Om de simpele moslims te weren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef Absurditeit het volgende:
Waarom krijg ik in dit topic een banner te zien over "grote schaamlippen"?
Dat is inderdaad het grote minpunt van Eindhoven. Vanuit Delft wordt veel meer gepromoot dan vanuit EHV.quote:
quote:Heerenveen schaft 'Ajax-tenue' af
Sc Heerenveen schrapt het omstreden uitshirt. Dat heeft de directie van de club besloten. Het tenue leek verdacht veel op dat van Ajax en daar waren de Friese supporters niet blij mee.
fotoFoto
Heerenveen schaft 'Ajax-tenue' af
Tijdens de laatste speeldag van de competitie in de wedstrijd tegen Roda speelde de club in het nieuwe tenue. De rood-witte shirtjes zorgden voor nogal wat onrust bij de Heerenveen-aanhang.
De directie van Heerenveen zegt nu geluisterd te hebben naar supporters en sponsors. De Friezen spelen volgend seizoen tijdens de uitwedstrijden in een donkerblauwe outfit.
Dat uitdelen van een sneer en switchen naar een ander onderwerp doet ie vaak, komt er ook altijd zo leuk uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef Specularium het volgende:
"Je loopt graag voor lul", en gelijk switchen naar de reclame, heerlijk.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol is dit niet die ene FOK!user Firefox ofzo met z'n Barca gefap?
Tsjah, het levert ze toch wel wat leuks op zo nu en danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef Elusive het volgende:
redactie, bestuur... hoezo uit de hand gelopen hobby
Ik denk dan altijd aan die val van Blatter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:22 schreef Elusive het volgende:
champions league muziekje![]()
![]()
![]()
krijgen jullie daar ook zo'n warm gevoel van?
hmm kan niet wachten volgend seizoen in de ArenA.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:22 schreef Elusive het volgende:
champions league muziekje![]()
![]()
![]()
krijgen jullie daar ook zo'n warm gevoel van?
Ja kom op zeg. Heb je al geen leven wordt het nog verpest ookquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:22 schreef Type-R het volgende:
Dat barcelona schooltasje, heeft hij ook z'n Barcelona drinkbeker en broodtrommel erin zitten?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zij zijn gewoon voorzitter om zelf de kaartjes te jatten.
Zei hij ook over Ajax - Twente ja. Die vent praat echt veel onzin.quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Arsenal had gewoon gewonnen van Barca als v persie geen rood kreeg
eensch. kan ik me nog steeds druk over maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Arsenal had gewoon gewonnen van Barca als v persie geen rood kreeg
Kun je goed geld mee verdienenquote:
Barca zal niet winnen van untied, mits United een rode kaart krijgt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
eensch. kan ik me nog steeds druk over maken.
Liever v/d Sar, Affelay moet zich eerst nog meer bewijzen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
United voor Sar of Barca voor Ibi(winnende goal dan hé)
Gewonnen niet maar doorgaan is ook winnen en dan hadden ze met 11 spelers een voorsprong kunnen verdedigen en zelfs klein te kunnen verliezen.quote:
Reker idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
v breukelen had toch een boekje ooit ofzo?
Afellayquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever v/d Sar, Affelay moet zich eerst nog meer bewijzen.
Ja, welke hoek het meest voorkwam bij wie, werd per wedstrijd besproken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
v breukelen had toch een boekje ooit ofzo?
Je bedoelt tenzij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca zal niet winnen van untied, mits United een rode kaart krijgt.
Sar heeft hem al gewonnen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever v/d Sar, Affelay moet zich eerst nog meer bewijzen.
Nouja, kroontje op zijn carriere. Die prijs die hij laatst kreeg werd door Ab Fucking Klink uitgereikt.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca zal niet winnen van untied, mits United een rode kaart krijgt.
Barcelona niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Manchester heeft de fitheid om 1,5 wedstrijd vol te spelen.
Ferdinand, Evra, Valencia, Giggs, Rooney. Stuk voor stuk slechte voetballers natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom heeft Man U nu weer mindere voetballers? Omdat ze geen schwalbes maken?
Andere voetballers misschien, maar niet perse mindere.
Ik vind het echt een vechtteam, meer spirit dan Barca.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Mensen die doen alsof ManU allemaal prutsers in het team heeft.
Derksen en Gijp hebben 0,0 verstand van buitenlands voetbal. Daarom heb ik ook liever niet dat ze zo'n gesprek aangaan want dan moet ik me weer licht ergeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
Wat hebben zij voor een beeld van Man U zeg.
Dat zegt hij toch niet. Maar volgens VI is barca na 30 minuten kapot.quote:
Geen idee, ik zie alleen via de BBC elke week Engels voetbal, ik reageerde op wat Derksen zei.quote:
Hij impliceert dat United het daarop kan winnen, dat ontkracht ik alleen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet. Maar volgens VI is barca na 30 minuten kapot.
Volgens mij kijken ze te veel eredivisie en te weinig PL.
Maar ze kunnen ook gewoon goed voetballen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vechtteam, meer spirit dan Barca.
En aan 0-0 genoeg hadden + ze speelden uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat had Arsenal ook, omdat ze met z'n 10e speelden ja.
Stoke City, geen verwijten maken als je ze verkeerd vertelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
Als je niet eens weet dat Sunderland in de PL speelt, moet je gewoon op de bank gaan liggen of in de sauna gaan zitten en je mond houden over het Engelse voetbal.
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
Als je niet eens weet dat Sunderland in de PL speelt, moet je gewoon op de bank gaan liggen of in de sauna gaan zitten en je mond houden over het Engelse voetbal.
Stoke Cityquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
Engels voetbal is wel overrated, alleen de top 4 is echt goed. En Manchester staat héél goed. Iedereen doet ook alsof verdedigen geen kwaliteit is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
sportingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgewezen worden bij Porto en dan trainer van Barca worden...
Dat ging over Stoke City.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
Meen Sunderland, maar voor Stoke geldt hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stoke City, geen verwijten maken als je ze verkeerd vertelt.
De gene die hem wou aanstellen had de verkiezingen niet gewonnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgewezen worden bij Porto en dan trainer van Barca worden...
Het enige wat hij impliceerde was dat Derksen er naast zat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij impliceert dat United het daarop kan winnen, dat ontkracht ik alleen.
En dat impliceerde ik helemaal niet, ik gaf alleen aan dat Man U dit seizoen een heel fit team heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij impliceert dat United het daarop kan winnen, dat ontkracht ik alleen.
Maar die dus wel won wou hem nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De gene die hem wou aanstellen had de verkiezingen niet gewonnen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het enige wat hij impliceerde was dat Derksen er naast zat.
Komt natuurlijk omdat United een véél bredere selectie heeft dan Barca.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En dat impliceerde ik helemaal niet, ik gaf alleen aan dat Man U dit seizoen een heel fit team heeft.
De top 6 is gewoon europese top hoor. Buiten Tottenham dan misschien. Sowieso een veel betere competitie dan Spanje, maar om een of andere reden kijken ze alleen maar naar wedstrijden van Barcelona.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Engels voetbal is wel overrated, alleen de top 4 is echt goed. En Manchester staat héél goed. Iedereen doet ook alsof verdedigen geen kwaliteit is.
Barca neemt overigens ook steeds rustpauzes als er ineens een windje opsteekt. Gaan ze even op de grond liggen slapen, dat helpt ook schijnt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat United een véél bredere selectie heeft dan Barca.
Mwa de nummer 5 in Engeland is bijvoorbeeld al Liverpool. Het probleem is alleen dat door al die bekertoernooien ze zelfden 5+ goede teams Europa in sturen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Engels voetbal is wel overrated, alleen de top 4 is echt goed. En Manchester staat héél goed. Iedereen doet ook alsof verdedigen geen kwaliteit is.
Valt wel mee hoor. Man. United is een goede historische club. Arsenal ook. Liverpool is de laatste jaren wat minder geworden maar wel subtop. City en Chelsea...kan alle kanten op, als de geldschieters wegvallen zijn beide clubs de lul.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De top 6 is gewoon europese top hoor. Buiten Tottenham dan misschien. Sowieso een veel betere competitie dan Spanje, maar om een of andere reden kijken ze alleen maar naar wedstrijden van Barcelona.
Ik snap ze soms echt niet
Ik vind de PL echt heerlijk om te kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De top 6 is gewoon europese top hoor. Buiten Tottenham dan misschien. Sowieso een veel betere competitie dan Spanje, maar om een of andere reden kijken ze alleen maar naar wedstrijden van Barcelona.
Ik snap ze soms echt niet
fullhamquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind de PL echt heerlijk om te kijken.Zelfs wedstrijden als Fullham - Blackpool enzo zijn vaak meesterlijk.
Mja valt wel een beetje tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
voor buitenlands voetbalwedstrijden kan je beter emile schelvis vragen idd. johan en rene hebben daar geen kaas van gegeten.
Komt ook door de camera posities enz hehquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind de PL echt heerlijk om te kijken.Zelfs wedstrijden als Fullham - Blackpool enzo zijn vaak meesterlijk.
Valenciaquote:
Dat soort fouten zal een Jan Boskamp niet maken, die weet ook welke ploegen er in de 2e divisie van Nigeria spelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef essentieel het volgende:
Van der Gijp wist ook niet dat B. Möchengladbach in de Bundesliga speelde.
Nummer 6*. Tottenham is 5.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa de nummer 5 in Engeland is bijvoorbeeld al Liverpool. Het probleem is alleen dat door al die bekertoernooien ze zelfden 5+ goede teams Europa in sturen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat soort fouten zal een Jan Boskamp niet maken, die weet ook welke ploegen er in de 2e divisie van Nigeria spelen
Dat maakt hem niet slechter natuurlijk. Barca en Real zijn ook made door schulden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door de camera posities enz heh. Soms valt de kwaliteit ook wel mee hoor. Maar de PL is vooral een made competitie door geld.
ALsnog, als de Duitse clubs zoveel schulden zouden kunnen maken en geldschieters had was dat de beste competitie..quote:
Het is Fulham, mafkees.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valenciaen dat is al de nummer 3 of 20+ punten in Spanje. Nee de top 2 is wellicht van een hoger niveau dan Engeland qua pure kwaliteit, maar de Premier League vind ik zeker niet overschat.
PL is gewoon een redelijk spannende competitie. In Spanje is alles vrij vroeg al beslist, dat is in de PL minder het geval. Paar ploegen steken er wat bovenuit, maar dat zijn er meer dan twee en de rest is redelijk aan elkaar gewaagd. Bundesliga is ook leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valenciaen dat is al de nummer 3 of 20+ punten in Spanje. Nee de top 2 is wellicht van een hoger niveau dan Engeland qua pure kwaliteit, maar de Premier League vind ik zeker niet overschat.
Ik zie Fulham niet perse verliezen van Valencia hoor als we het dan puur over Fulham hebben. Ze zijn ook niet voor niks door Schalke uitgeschakeld in de CL.quote:
Daar was hij in zijn eerste seizoen nog wel goed mee, corners voorkomen met omhalen etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis de omhaal van Salcido op eigen helft
Ik kijk liever buitenlands voetbal dan Nederlands voetbal hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef essentieel het volgende:
Welke landverrader kijkt er überhaupt buitenlands voetbal.
Ik had het gvd helemaal niet over de kwaliteiten van fulham.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie Fulham niet perse verliezen van Valencia hoor als we het dan puur over Fulham hebben. Ze zijn ook niet voor niks door Schalke uitgeschakeld in de CL.
[..]
Daar was hij in zijn eerste seizoen nog wel goed mee, corners voorkomen met omhalen etc.
Bundesliga trekt de meeste bezoekers, grootste stadions. Grootste sub-top. Je hebt de top-1(bayern) en dan 2-8 die groot zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
PL is gewoon een redelijk spannende competitie. In Spanje is alles vrij vroeg al beslist, dat is in de PL minder het geval. Paar ploegen steken er wat bovenuit, maar dat zijn er meer dan twee en de rest is redelijk aan elkaar gewaagd. Bundesliga is ook leuk.
Precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef essentieel het volgende:
Welke landverrader kijkt er überhaupt buitenlands voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |