Om de simpele moslims te weren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef Absurditeit het volgende:
Waarom krijg ik in dit topic een banner te zien over "grote schaamlippen"?
Dat is inderdaad het grote minpunt van Eindhoven. Vanuit Delft wordt veel meer gepromoot dan vanuit EHV.quote:
quote:Heerenveen schaft 'Ajax-tenue' af
Sc Heerenveen schrapt het omstreden uitshirt. Dat heeft de directie van de club besloten. Het tenue leek verdacht veel op dat van Ajax en daar waren de Friese supporters niet blij mee.
fotoFoto
Heerenveen schaft 'Ajax-tenue' af
Tijdens de laatste speeldag van de competitie in de wedstrijd tegen Roda speelde de club in het nieuwe tenue. De rood-witte shirtjes zorgden voor nogal wat onrust bij de Heerenveen-aanhang.
De directie van Heerenveen zegt nu geluisterd te hebben naar supporters en sponsors. De Friezen spelen volgend seizoen tijdens de uitwedstrijden in een donkerblauwe outfit.
Dat uitdelen van een sneer en switchen naar een ander onderwerp doet ie vaak, komt er ook altijd zo leuk uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef Specularium het volgende:
"Je loopt graag voor lul", en gelijk switchen naar de reclame, heerlijk.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol is dit niet die ene FOK!user Firefox ofzo met z'n Barca gefap?
Tsjah, het levert ze toch wel wat leuks op zo nu en danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef Elusive het volgende:
redactie, bestuur... hoezo uit de hand gelopen hobby
Ik denk dan altijd aan die val van Blatter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:22 schreef Elusive het volgende:
champions league muziekje![]()
![]()
![]()
krijgen jullie daar ook zo'n warm gevoel van?
hmm kan niet wachten volgend seizoen in de ArenA.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:22 schreef Elusive het volgende:
champions league muziekje![]()
![]()
![]()
krijgen jullie daar ook zo'n warm gevoel van?
Ja kom op zeg. Heb je al geen leven wordt het nog verpest ookquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:22 schreef Type-R het volgende:
Dat barcelona schooltasje, heeft hij ook z'n Barcelona drinkbeker en broodtrommel erin zitten?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zij zijn gewoon voorzitter om zelf de kaartjes te jatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |