Mja valt wel een beetje tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
voor buitenlands voetbalwedstrijden kan je beter emile schelvis vragen idd. johan en rene hebben daar geen kaas van gegeten.
Komt ook door de camera posities enz hehquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind de PL echt heerlijk om te kijken.Zelfs wedstrijden als Fullham - Blackpool enzo zijn vaak meesterlijk.
Valenciaquote:
Dat soort fouten zal een Jan Boskamp niet maken, die weet ook welke ploegen er in de 2e divisie van Nigeria spelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef essentieel het volgende:
Van der Gijp wist ook niet dat B. Möchengladbach in de Bundesliga speelde.
Nummer 6*. Tottenham is 5.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa de nummer 5 in Engeland is bijvoorbeeld al Liverpool. Het probleem is alleen dat door al die bekertoernooien ze zelfden 5+ goede teams Europa in sturen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat soort fouten zal een Jan Boskamp niet maken, die weet ook welke ploegen er in de 2e divisie van Nigeria spelen
Dat maakt hem niet slechter natuurlijk. Barca en Real zijn ook made door schulden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door de camera posities enz heh. Soms valt de kwaliteit ook wel mee hoor. Maar de PL is vooral een made competitie door geld.
ALsnog, als de Duitse clubs zoveel schulden zouden kunnen maken en geldschieters had was dat de beste competitie..quote:
Het is Fulham, mafkees.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valenciaen dat is al de nummer 3 of 20+ punten in Spanje. Nee de top 2 is wellicht van een hoger niveau dan Engeland qua pure kwaliteit, maar de Premier League vind ik zeker niet overschat.
PL is gewoon een redelijk spannende competitie. In Spanje is alles vrij vroeg al beslist, dat is in de PL minder het geval. Paar ploegen steken er wat bovenuit, maar dat zijn er meer dan twee en de rest is redelijk aan elkaar gewaagd. Bundesliga is ook leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valenciaen dat is al de nummer 3 of 20+ punten in Spanje. Nee de top 2 is wellicht van een hoger niveau dan Engeland qua pure kwaliteit, maar de Premier League vind ik zeker niet overschat.
Ik zie Fulham niet perse verliezen van Valencia hoor als we het dan puur over Fulham hebben. Ze zijn ook niet voor niks door Schalke uitgeschakeld in de CL.quote:
Daar was hij in zijn eerste seizoen nog wel goed mee, corners voorkomen met omhalen etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis de omhaal van Salcido op eigen helft
Ik kijk liever buitenlands voetbal dan Nederlands voetbal hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef essentieel het volgende:
Welke landverrader kijkt er überhaupt buitenlands voetbal.
Ik had het gvd helemaal niet over de kwaliteiten van fulham.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie Fulham niet perse verliezen van Valencia hoor als we het dan puur over Fulham hebben. Ze zijn ook niet voor niks door Schalke uitgeschakeld in de CL.
[..]
Daar was hij in zijn eerste seizoen nog wel goed mee, corners voorkomen met omhalen etc.
Bundesliga trekt de meeste bezoekers, grootste stadions. Grootste sub-top. Je hebt de top-1(bayern) en dan 2-8 die groot zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
PL is gewoon een redelijk spannende competitie. In Spanje is alles vrij vroeg al beslist, dat is in de PL minder het geval. Paar ploegen steken er wat bovenuit, maar dat zijn er meer dan twee en de rest is redelijk aan elkaar gewaagd. Bundesliga is ook leuk.
Precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef essentieel het volgende:
Welke landverrader kijkt er überhaupt buitenlands voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |