quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Ik zou er ernstig rekening mee houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Komakie het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat die Tsonga gaat breaken....
71-69.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef gniffie het volgende:
Deze 5de set zou maar langer gaan duren dan die op wimbledon
quote:
Opzich niet vreemd..je legt de druk dan bij je tegenstander en hij zal zelf aan zijn arm hebben gevoeld dat er veel spanning op zat.quote:
Goeie voorspelling denk ik. Tot hoe laat kunnen ze spelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:01 schreef Nober het volgende:
Even voorspellen, 6-2, 6-3, 6-2 voor Djokovic voor 21:30 afgelopen.
Ik vind het wel vreemd. Als je zoveel punten op dezelfde wijze wint, is je tactiek veranderen niet heel erg logisch. Op belangrijke punten ga je meestal uit van een basis waarmee je de meeste punten gehaald hebt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich niet vreemd..je legt de druk dan bij je tegenstander en hij zal zelf aan zijn arm hebben gevoeld dat er veel spanning op zat.
"We'll see". Simon klaagde er nog over dat er geen vaste tijd was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
Tot hoe laat kunnen ze spelen, 21.30 uur?
mja het is zo zonde dat delpo geblesseerd raakte in Estoril, anders had ie nog wel een klasse beter geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Deze wedstrijd is nou bepaald niet de beloofde kraker. Tot nu toe is Djokovic gewoon een paar niveaus beter. 5-2* Djokovic nu.
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
mja het is zo zonde dat delpo geblesseerd raakte in Estoril
Wat bedoel je?quote:maar goed een streaker
beetje opletten, was een streaker op de baanquote:
Beetje opletten? Denk je dat ik niks anders te doen heb dan tennis kijken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
beetje opletten, was een streaker op de baan
je loopt heel de avond te zeuren dat je deze partij wil zien en dan kijk je op zulke momenten geeneensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beetje opletten? Denk je dat ik niks anders te doen heb dan tennis kijken?Ik weet wel wat een streaker is maar ik wist niet dat er daar een was geweest.
Ah. Dat verklaart het geboe van buiten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Balen als je daar bent en een kaartje hebt voor Chatrier. Hoor net dat je blijkbaar een kaartje hebt voor een bepaalde baan.
Waar heb je het in vredesnaam over? Dat gebeurde toch tijdens Estoril?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
je loopt heel de avond te zeuren dat je deze partij wil zien en dan kijk je op zulke momenten geeneens
nee net hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over? Dat gebeurde toch tijdens Estoril?
Nu weet ik nog steeds niet of er nou hier een streaker was of in Estoril maar laat maar.quote:
op Roland Garros net tijdens deze partijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet of er nou hier een streaker was of in Estoril maar laat maar.
Wanneer gebeurde het dan? Want ik heb het aanstaan vanaf het moment waarop Sport1 naar de wedstridj ging en ik heb niets gezien of gehoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef franklop het volgende:
[..]
op Roland Garros net tijdens deze partij
was tijdens een gamewissel en werd gewoon genoemd op Sport 1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde het dan? Want ik heb het aanstaan vanaf het moment waarop Sport1 naar de wedstridj ging en ik heb niets gezien of gehoord.
Waarom te naderen? Volgens mij speelt hij net zo goed als Federer destijds.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef JonkersR het volgende:
Delpo begint iig steeds beter te spelenEn Djokovic btw
hij begint echt prime Federer te naderen wat betreft zijn huidige niveau.
Oké, dat heb ik dan gemist. Ik hoorde alleen maar over consternatie als gevolg van borgeroep mensen die niet van Chatrier naar Lenglen mochten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
was tijdens een gamewissel en werd gewoon genoemd op Sport 1
Wilander was even uit z'n commentaar box gegaan en heeft naar buiten gekeken. Ze werden er niet ingelaten en al die mensen begonnen lastig te doen. Of ze ondertussen naat binnen mogen in groepjes weet ik niet zeker.quote:
Straks zijn ze binnen en wordt er gestopt wegens invallende duisternis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wilander was even uit z'n commentaar box gegaan en heeft naar buiten gekeken. Ze werden er niet ingelaten en al die mensen begonnen lastig te doen. Of ze ondertussen naat binnen mogen in groepjes weet ik niet zeker.
nadal zit al in zn broek te schijtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSSS DELPOOOO!!!!Dikke shit als Djoko eruit zou vliegen!
Dat is inderdaad de enige manier waarop Nadal RG zou kunnen winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSSS DELPOOOO!!!!Dikke shit als Djoko eruit zou vliegen!
Dan moet hij ook nog van Federer kunnen winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige manier waarop Nadal RG zou kunnen winnen.
Volgens mij is zelfs Ferrer lastig voor Nadal zoals Nadal tot nu toe speelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef franklop het volgende:
als Delpo wint en verder kan groeien in het toernooi dan kan die ook lastig worden hoor voor nadal
Zelfs Isner was lastigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs Ferrer lastig voor Nadal zoals Nadal tot nu toe speelt.
En Andujar.quote:
Deze Delpo zal de Nadal van nu ook verslaan. Al verwacht ik dat Djokovic deze partij gewoon wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef franklop het volgende:
als Delpo wint en verder kan groeien in het toernooi dan kan die ook lastig worden hoor voor nadal
Die neger heeft nog nooit een bal in zijn handen gehad ..quote:
Ik las 'Ethisch rapper', maar als ethisch hacker lees ik dat wel vaker.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las 'Ethisch rapper', maar als ethisch hacker lees ik dat wel vaker.
quote:
De ex van Amber Rose zou je natuurlijk ook nog aan kunnen halen, en dan komen de foto's...quote:
en hij heeft nu blijkbaar met Kate Upton, google dat maar eens zul je ook wel blij van worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
De ex van Amber Rose zou je natuurlijk ook nog aan kunnen halen, en dan komen de foto's...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Olé olé olé olé
Alleen jammer dat ze straks moeten stoppen omdat het te donker wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Dit is ( wordt ) al een grand slam finale waardig !
idd, ik geef het nog 45 minuten,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze straks moeten stoppen omdat het te donker wordt.
Zal eens kijken, word trouwens niet blij van Amber Rose met kort haar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
en hij heeft nu blijkbaar met Kate Upton, google dat maar eens zul je ook wel blij van worden.
Minder, voor 21.30 is het klaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
idd, ik geef het nog 45 minuten,
Ja, zeker jammer. Nja, pakken ze de draad qua niveau morgen meteen weer op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze straks moeten stoppen omdat het te donker wordt.
zou mooi zijn, als Delpo nog net de 2de set kan pakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Minder, voor 21.30 is het klaar denk ik.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
en hij heeft nu blijkbaar met Kate Upton, google dat maar eens zul je ook wel blij van worden.
Maar die foto is gefotoshopt...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuker dan Amber Rose zou ik zeggen.
op tv lijkt het ook altijd al wat lichter, ik neem aan dat ze toch geen uur meer spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:59 schreef TheGeneral het volgende:
Nou ja, Fognini - Monfils ging ook nog wet wat langer door :p .
Nja, toch een leuke foto.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens klopt het niet dat hij wat met Kate Upton heeft / heeft gehad.
Zou wel tof zijn, maar Del Potro heeft er wel de klasse voor.quote:
zeker wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, maar Del Potro heeft er wel de klasse voor.
Nee, hij heeft er al een aantal verloren maar ik weet niet hoeveel.quote:
zij ontkent het trouwens, en de foto's die ik zag lijken ook niet op haar, maar meer op een andere scharrel, Virginie Maury, en dan zou hij ook nog een relatie hebben met een Miss, Angela Martini...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuker dan Amber Rose zou ik zeggen.
Ja, ik blijf niet googelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
zij ontkent het trouwens, en de foto's die ik zag lijken ook niet op haar, maar meer op een andere scharrel, Virginie Maury, en dan zou hij ook nog een relatie hebben met een Miss, Angela Martini...
Hahaahaha, 39 wedstrijden geen setverlies leek me al onmogelijk.quote:
In Indian Wells en Miami nog tegen Nadal.quote:
Wat een eindbazen toch bij de vrouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/uplo(...)_aopen2010header.jpg
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_rgheader.jpg
[ afbeelding ]
http://i.fokzine.net/uplo(...)_wimbledonheader.jpg
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_usopenheader.jpg
Straks. Je ziet Nadal echt zo kijken naar dat "2010 winners" alsof hij wil zeggen: "Echt woar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/uplo(...)_aopen2010header.jpg
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_rgheader.jpg
[ afbeelding ]
http://i.fokzine.net/uplo(...)_wimbledonheader.jpg
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_usopenheader.jpg
popquote:
quote:nog iets onbelangrijks met voetbal![]()
![]()
Zijn nummers werden inderdaad niet grijs gedraaid op de radio...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
popalsof hij ooit op popzenders te horen is
hoogstens bij een samenwerking met Chris Martin of Katy Perry
Champions Leaguequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wordt trouwens wel een top zaterdag,![]()
Djoko - Delpo &
[..]
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn nummers werden inderdaad niet grijs gedraaid op de radio...
Edwin ook niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Champions Leaguealleen ik gun het ze allebei niet
zal toch wel op stream komen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Rus speelt morgen de 4e partij op Court 1 tegen Kirilenko. Toch jammer, want dan is de NOS waarschijnlijk al klaar en Eurosport zal wel voor Sharapova kiezen.
Ik neem aan van wel.quote:
Thanks. Inderdaad, vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Straks. Je ziet Nadal echt zo kijken naar dat "2010 winners" alsof hij wil zeggen: "Echt woar?"
Dat zou wel een goed idee zijn denk ik als ze die derde toch niet af kunnen maken.quote:
Misschien, is dat zijn "geluk" dat er een nacht tussen zitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef Mykonos het volgende:
Heerlijke pot.
Ligt het aan mij, of is Djoko echt geïrriteerd, komt wel zo over iig..
Vast, maar dat kijkt toch een stuk minder prettig, zeker als het scoreboard al een game verder is dan het beeldquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks. Inderdaad, vond ik wel grappig
Ja hem op zich wel, maar verder vind ik ManU echt een schijtclub en die laffe Barca theaterspelers mag ik ook nietquote:
Arsenalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hem op zich wel, maar verder vind ik ManU echt een schijtclub en die laffe Barca theaterspelers mag ik ook niet
Hahaha, dan kijk je niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hem op zich wel, maar verder vind ik ManU echt een schijtclub en die laffe Barca theaterspelers mag ik ook niet
Dan is het zoiezo al afgelopen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, positief bekeken, als DP de set verliest, is het in zijn voordeel dat ze de partij straks afbreken.
Spelen ze maar om 2 gewonnen sets dan?quote:
Ja, vanwege de duisternis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Spelen ze maar om 2 gewonnen sets dan?
Oké, wist ik niet, bedankt.quote:
Lijkt mij ook.quote:
Dat vertekent enorm op tv, kijk maar eens naar buiten, daar is het niet veel lichter.quote:
Klopt, dat zag je ook aan de foto's na de Wimbledonfinale van 2008. Het leek daar licht maar het was heel donker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vertekent enorm op tv, kijk maar eens naar buiten, daar is het niet veel lichter.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
wie plant zo'n partij dan ook als vierde op een dagje kan beter eindigen met een vrouwenpartij ofzo
bij mij is het nog heel erg licht...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vertekent enorm op tv, kijk maar eens naar buiten, daar is het niet veel lichter.
matigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tweede wedstrijd doorgaans, dus nee.
Downloade?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:18 schreef Nober het volgende:
En de F1 kwalificatie dan? Ik kan dat toch niet combineren zo!!
Bestaat al decennia. Wilander speelde er al in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah en die betalen veel geld voor Djokovic diensten? Ken heel dat merk amper.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:18 schreef Nober het volgende:
En de F1 kwalificatie dan? Ik kan dat toch niet combineren zo!!
Echt hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Anabel Croft , zou ik echt beestachtig nemen![]()
En Barbara Schett dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Anabel Croft , zou ik echt beestachtig nemen![]()
Ik meende dat, als ze gewoon wat sneller hadden geslagen was Djokovic-Del Potro nu al afgelopen geweest maar nee hoor, die drie partijen ervoor namen wilens en wetens alle tijd.quote:
Maar wanneer spelen ze? Wat ik hoorde was dat ze de vierde partij zouden spelen, neem aan op Chatrier. Dan is je competitie misschien al afgelopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef JonkersR het volgende:
Heel sterk van Delpo, je ziet dat hij Djoko uit z'n comfort zone haaltAlleen wel kut dat het nu naar morgen verzet is... dan speel ik competitie
Koning Goran speelde er ook inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bestaat al decennia. Wilander speelde er al in.
Derde partij op Lenglen na een vrouwenpotje en Murray-Berrer, dus dat zal wel tegen 3-en worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wanneer spelen ze? Wat ik hoorde was dat ze de vierde partij zouden spelen, neem aan op Chatrier. Dan is je competitie misschien al afgelopen.
Vera graag, die verdient het na vorig seizoen ook wel. Ze presteert beter op slams dan Wozniacki, maar komt dan toch zwaar te kort in die finales.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef luckass het volgende:
Even tussendoor: beter wint Vika of Vera het toernooi bij de dames.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef Norrage het volgende:
Wtf djoko delpo nog niet gespeeld watskeburt?
Eigenlijk best wel ja. Pas vanaf begin set 2 echt. Leek soms net alsof hij het heen en weer lopen zat was en dan kwam ie met een kogels die een paar millimeters over het net scheerden, Viel amper op te anticiperen. Ze waren aan elkaar gewaagd, Djoko wat van slag soms, df op breakpoint tegen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef Norrage het volgende:
Chill kan ik morgen alsnog zienwas delpo goed?
ik snap niet dat ze niet gewoon lampen eromheen zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze begonnen laat en er werd wijselijk besloten om een half uur voor de duisternis geen nieuwe set te beginnen.
Laatste wat ik zag van Wawa was dat ie zijn racket de fillistijnen in sloeg, lees ik daarna dat ie gewoon in 5 gewonnen hadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef luckass het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Tsonga verloren heeft. Wawa is maar zo'n saaineusje.
Dat was ook een beetje het omslagpunt volgens mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Laatste wat ik zag van Wawa was dat ie zijn racket de fillistijnen in sloeg, lees ik daarna dat ie gewoon in 5 gewonnen had.
Dat vraag ik me ook af. Steeds meer toernooien krijgen dat dus waarom niet zo'n toernooi. De US Open heeft het wel en volgens mij Aus Open en Wimbledon tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze niet gewoon lampen eromheen zetten.
Ja, klopt, de AO en de US Open hadden het al jaren, Wimbledon vanaf 2009.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Steeds meer toernooien krijgen dat dus waarom niet zo'n toernooi. De US Open heeft het wel en volgens mij Aus Open en Wimbledon tegenwoordig ook.
Ik denk dat RG uiteindelijk ook wel zal volgen, maar dan zal er eerst wel een renovatie van het huidige stadion moeten plaats vinden denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, de AO en de US Open hadden het al jaren, Wimbledon vanaf 2009.
Over langetermijnplanning gesproken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Er komt toch in 2016 een dak op CC. Neem aan dat ze verlichting meenemen....
Ik denk dat het stadion een aardige renovatie moet ondergaan wil er een dak op kunnen. ik heb het er een keer met een vriend van me over gehad die bouwkunde doet en die dacht dat de huidige tribune nooit een dak kan hebben. Nu is hij ook niet alwetend, maar zijn verhaal leek me redelijk logisch (hoewel ik er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Over langetermijnplanning gesproken.Kunnen ze dat niet over een jaar of over twee jaar geregeld hebben.
Waarom zou het anders zijn dan op Wimbledon?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat het stadion een aardige renovatie moet ondergaan wil er een dak op kunnen. ik heb het er een keer met een vriend van me over gehad die bouwkunde doet en die dacht dat de huidige tribune nooit een dak kan hebben. Nu is hij ook niet alwetend, maar zijn verhaal leek me redelijk logisch (hoewel ik er geen verstand van heb)
Verlichting moet er dan wel komen neem ik aan.
Dat duurde ook 4/5 jaar hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou het anders zijn dan op Wimbledon?
Laatste partij op Baan 1.quote:
Valt niet in te schatten..alles is gewoon opeenvolgend, maar het zal zeker avondwerk worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef Lagrinta het volgende:
Dankjewel. Ah ze zetten geen tijden neer, heeft ook weinig zin.
Mooi dan zit ik met eten voor de buis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt niet in te schatten..alles is gewoon opeenvolgend, maar het zal zeker avondwerk worden.
Schiet alleen niet zo op als de NOS maar tot 6 uur wil uitzenden..daarna alleen streams. Aangezien het zo ongeveer de minst interessante partij is kan je ook niet op eurosport rekenen vrees ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mooi dan zit ik met eten voor de buis.
GVD. Ik wil Kirilenko zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schiet alleen niet zo op als de NOS maar tot 6 uur wil uitzenden..daarna alleen streams. Aangezien het zo ongeveer de minst interessante partij is kan je ook niet op eurosport rekenen vrees ik.
Anders Eurosport?quote:
Dat is het niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef donroyco het volgende:
Waarom is Murray - Berrer 'interrupted'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |