Straks zijn ze binnen en wordt er gestopt wegens invallende duisternis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wilander was even uit z'n commentaar box gegaan en heeft naar buiten gekeken. Ze werden er niet ingelaten en al die mensen begonnen lastig te doen. Of ze ondertussen naat binnen mogen in groepjes weet ik niet zeker.
nadal zit al in zn broek te schijtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSSS DELPOOOO!!!!Dikke shit als Djoko eruit zou vliegen!
Dat is inderdaad de enige manier waarop Nadal RG zou kunnen winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSSS DELPOOOO!!!!Dikke shit als Djoko eruit zou vliegen!
Dan moet hij ook nog van Federer kunnen winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige manier waarop Nadal RG zou kunnen winnen.
Volgens mij is zelfs Ferrer lastig voor Nadal zoals Nadal tot nu toe speelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef franklop het volgende:
als Delpo wint en verder kan groeien in het toernooi dan kan die ook lastig worden hoor voor nadal
Zelfs Isner was lastigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs Ferrer lastig voor Nadal zoals Nadal tot nu toe speelt.
En Andujar.quote:
Deze Delpo zal de Nadal van nu ook verslaan. Al verwacht ik dat Djokovic deze partij gewoon wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef franklop het volgende:
als Delpo wint en verder kan groeien in het toernooi dan kan die ook lastig worden hoor voor nadal
Die neger heeft nog nooit een bal in zijn handen gehad ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |