Goeie voorspelling denk ik. Tot hoe laat kunnen ze spelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:01 schreef Nober het volgende:
Even voorspellen, 6-2, 6-3, 6-2 voor Djokovic voor 21:30 afgelopen.
Ik vind het wel vreemd. Als je zoveel punten op dezelfde wijze wint, is je tactiek veranderen niet heel erg logisch. Op belangrijke punten ga je meestal uit van een basis waarmee je de meeste punten gehaald hebt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich niet vreemd..je legt de druk dan bij je tegenstander en hij zal zelf aan zijn arm hebben gevoeld dat er veel spanning op zat.
"We'll see". Simon klaagde er nog over dat er geen vaste tijd was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
Tot hoe laat kunnen ze spelen, 21.30 uur?
mja het is zo zonde dat delpo geblesseerd raakte in Estoril, anders had ie nog wel een klasse beter geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Deze wedstrijd is nou bepaald niet de beloofde kraker. Tot nu toe is Djokovic gewoon een paar niveaus beter. 5-2* Djokovic nu.
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
mja het is zo zonde dat delpo geblesseerd raakte in Estoril
Wat bedoel je?quote:maar goed een streaker
beetje opletten, was een streaker op de baanquote:
Beetje opletten? Denk je dat ik niks anders te doen heb dan tennis kijken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
beetje opletten, was een streaker op de baan
je loopt heel de avond te zeuren dat je deze partij wil zien en dan kijk je op zulke momenten geeneensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beetje opletten? Denk je dat ik niks anders te doen heb dan tennis kijken?Ik weet wel wat een streaker is maar ik wist niet dat er daar een was geweest.
Ah. Dat verklaart het geboe van buiten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Balen als je daar bent en een kaartje hebt voor Chatrier. Hoor net dat je blijkbaar een kaartje hebt voor een bepaalde baan.
Waar heb je het in vredesnaam over? Dat gebeurde toch tijdens Estoril?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
je loopt heel de avond te zeuren dat je deze partij wil zien en dan kijk je op zulke momenten geeneens
nee net hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over? Dat gebeurde toch tijdens Estoril?
Nu weet ik nog steeds niet of er nou hier een streaker was of in Estoril maar laat maar.quote:
op Roland Garros net tijdens deze partijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet of er nou hier een streaker was of in Estoril maar laat maar.
Wanneer gebeurde het dan? Want ik heb het aanstaan vanaf het moment waarop Sport1 naar de wedstridj ging en ik heb niets gezien of gehoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef franklop het volgende:
[..]
op Roland Garros net tijdens deze partij
was tijdens een gamewissel en werd gewoon genoemd op Sport 1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde het dan? Want ik heb het aanstaan vanaf het moment waarop Sport1 naar de wedstridj ging en ik heb niets gezien of gehoord.
Waarom te naderen? Volgens mij speelt hij net zo goed als Federer destijds.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef JonkersR het volgende:
Delpo begint iig steeds beter te spelenEn Djokovic btw
hij begint echt prime Federer te naderen wat betreft zijn huidige niveau.
Oké, dat heb ik dan gemist. Ik hoorde alleen maar over consternatie als gevolg van borgeroep mensen die niet van Chatrier naar Lenglen mochten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
was tijdens een gamewissel en werd gewoon genoemd op Sport 1
Wilander was even uit z'n commentaar box gegaan en heeft naar buiten gekeken. Ze werden er niet ingelaten en al die mensen begonnen lastig te doen. Of ze ondertussen naat binnen mogen in groepjes weet ik niet zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |