Downloade?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:18 schreef Nober het volgende:
En de F1 kwalificatie dan? Ik kan dat toch niet combineren zo!!
Bestaat al decennia. Wilander speelde er al in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah en die betalen veel geld voor Djokovic diensten? Ken heel dat merk amper.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:18 schreef Nober het volgende:
En de F1 kwalificatie dan? Ik kan dat toch niet combineren zo!!
Echt hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Anabel Croft , zou ik echt beestachtig nemen![]()
En Barbara Schett dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Anabel Croft , zou ik echt beestachtig nemen![]()
Ik meende dat, als ze gewoon wat sneller hadden geslagen was Djokovic-Del Potro nu al afgelopen geweest maar nee hoor, die drie partijen ervoor namen wilens en wetens alle tijd.quote:
Maar wanneer spelen ze? Wat ik hoorde was dat ze de vierde partij zouden spelen, neem aan op Chatrier. Dan is je competitie misschien al afgelopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef JonkersR het volgende:
Heel sterk van Delpo, je ziet dat hij Djoko uit z'n comfort zone haaltAlleen wel kut dat het nu naar morgen verzet is... dan speel ik competitie
Koning Goran speelde er ook inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bestaat al decennia. Wilander speelde er al in.
Derde partij op Lenglen na een vrouwenpotje en Murray-Berrer, dus dat zal wel tegen 3-en worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wanneer spelen ze? Wat ik hoorde was dat ze de vierde partij zouden spelen, neem aan op Chatrier. Dan is je competitie misschien al afgelopen.
Vera graag, die verdient het na vorig seizoen ook wel. Ze presteert beter op slams dan Wozniacki, maar komt dan toch zwaar te kort in die finales.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef luckass het volgende:
Even tussendoor: beter wint Vika of Vera het toernooi bij de dames.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:31 schreef Norrage het volgende:
Wtf djoko delpo nog niet gespeeld watskeburt?
Eigenlijk best wel ja. Pas vanaf begin set 2 echt. Leek soms net alsof hij het heen en weer lopen zat was en dan kwam ie met een kogels die een paar millimeters over het net scheerden, Viel amper op te anticiperen. Ze waren aan elkaar gewaagd, Djoko wat van slag soms, df op breakpoint tegen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef Norrage het volgende:
Chill kan ik morgen alsnog zienwas delpo goed?
ik snap niet dat ze niet gewoon lampen eromheen zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze begonnen laat en er werd wijselijk besloten om een half uur voor de duisternis geen nieuwe set te beginnen.
Laatste wat ik zag van Wawa was dat ie zijn racket de fillistijnen in sloeg, lees ik daarna dat ie gewoon in 5 gewonnen hadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef luckass het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Tsonga verloren heeft. Wawa is maar zo'n saaineusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |