Dat was ook een beetje het omslagpunt volgens mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Laatste wat ik zag van Wawa was dat ie zijn racket de fillistijnen in sloeg, lees ik daarna dat ie gewoon in 5 gewonnen had.
Dat vraag ik me ook af. Steeds meer toernooien krijgen dat dus waarom niet zo'n toernooi. De US Open heeft het wel en volgens mij Aus Open en Wimbledon tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze niet gewoon lampen eromheen zetten.
Ja, klopt, de AO en de US Open hadden het al jaren, Wimbledon vanaf 2009.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Steeds meer toernooien krijgen dat dus waarom niet zo'n toernooi. De US Open heeft het wel en volgens mij Aus Open en Wimbledon tegenwoordig ook.
Ik denk dat RG uiteindelijk ook wel zal volgen, maar dan zal er eerst wel een renovatie van het huidige stadion moeten plaats vinden denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, de AO en de US Open hadden het al jaren, Wimbledon vanaf 2009.
Over langetermijnplanning gesproken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Er komt toch in 2016 een dak op CC. Neem aan dat ze verlichting meenemen....
Ik denk dat het stadion een aardige renovatie moet ondergaan wil er een dak op kunnen. ik heb het er een keer met een vriend van me over gehad die bouwkunde doet en die dacht dat de huidige tribune nooit een dak kan hebben. Nu is hij ook niet alwetend, maar zijn verhaal leek me redelijk logisch (hoewel ik er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Over langetermijnplanning gesproken.Kunnen ze dat niet over een jaar of over twee jaar geregeld hebben.
Waarom zou het anders zijn dan op Wimbledon?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat het stadion een aardige renovatie moet ondergaan wil er een dak op kunnen. ik heb het er een keer met een vriend van me over gehad die bouwkunde doet en die dacht dat de huidige tribune nooit een dak kan hebben. Nu is hij ook niet alwetend, maar zijn verhaal leek me redelijk logisch (hoewel ik er geen verstand van heb)
Verlichting moet er dan wel komen neem ik aan.
Dat duurde ook 4/5 jaar hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou het anders zijn dan op Wimbledon?
Laatste partij op Baan 1.quote:
Valt niet in te schatten..alles is gewoon opeenvolgend, maar het zal zeker avondwerk worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef Lagrinta het volgende:
Dankjewel. Ah ze zetten geen tijden neer, heeft ook weinig zin.
Mooi dan zit ik met eten voor de buis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt niet in te schatten..alles is gewoon opeenvolgend, maar het zal zeker avondwerk worden.
Schiet alleen niet zo op als de NOS maar tot 6 uur wil uitzenden..daarna alleen streams. Aangezien het zo ongeveer de minst interessante partij is kan je ook niet op eurosport rekenen vrees ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mooi dan zit ik met eten voor de buis.
GVD. Ik wil Kirilenko zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schiet alleen niet zo op als de NOS maar tot 6 uur wil uitzenden..daarna alleen streams. Aangezien het zo ongeveer de minst interessante partij is kan je ook niet op eurosport rekenen vrees ik.
Anders Eurosport?quote:
Dat is het niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef donroyco het volgende:
Waarom is Murray - Berrer 'interrupted'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |