Champions Leaguequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wordt trouwens wel een top zaterdag,![]()
Djoko - Delpo &
[..]
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn nummers werden inderdaad niet grijs gedraaid op de radio...
Edwin ook niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Champions Leaguealleen ik gun het ze allebei niet
zal toch wel op stream komen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Rus speelt morgen de 4e partij op Court 1 tegen Kirilenko. Toch jammer, want dan is de NOS waarschijnlijk al klaar en Eurosport zal wel voor Sharapova kiezen.
Ik neem aan van wel.quote:
Thanks. Inderdaad, vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Straks. Je ziet Nadal echt zo kijken naar dat "2010 winners" alsof hij wil zeggen: "Echt woar?"
Dat zou wel een goed idee zijn denk ik als ze die derde toch niet af kunnen maken.quote:
Misschien, is dat zijn "geluk" dat er een nacht tussen zitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef Mykonos het volgende:
Heerlijke pot.
Ligt het aan mij, of is Djoko echt geïrriteerd, komt wel zo over iig..
Vast, maar dat kijkt toch een stuk minder prettig, zeker als het scoreboard al een game verder is dan het beeldquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks. Inderdaad, vond ik wel grappig
Ja hem op zich wel, maar verder vind ik ManU echt een schijtclub en die laffe Barca theaterspelers mag ik ook nietquote:
Arsenalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hem op zich wel, maar verder vind ik ManU echt een schijtclub en die laffe Barca theaterspelers mag ik ook niet
Hahaha, dan kijk je niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hem op zich wel, maar verder vind ik ManU echt een schijtclub en die laffe Barca theaterspelers mag ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |