Vind je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammer dat hij alleen niet zo gevarieerd speelt. Beetje Nicolas Cage-syndroom.
[ afbeelding ]
Dat was Gene Hackman.quote:
Superman Returns (2006)quote:
Oh, die heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superman Returns (2006)
Kevin Spacey - Lex Luthor
Niet z'n ding. Maar in andere rollen vind ik hem een geweldig acteur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Hij kan niet beter zijn geweest dan Hackman.
Superman Returns dan.quote:
Hoop donkere mannenquote:
Ik vond hem uitstekendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet z'n ding. Maar in andere rollen vind ik hem een geweldig acteur.
Die Hard 3, The Negotiator.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
Samuel L. Jackson was geweldig in Unthinkable.
Ja, echt zieke acteur man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
Samuel L. Jackson was geweldig in Unthinkable.
Ik op donkere vrouwen, mlg.quote:
Kevin Spacey bedoel je hoop ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
En die gast moet narrator zijn in elke film
American History X.quote:
Kijk, jij hebt verstand van acteurs.quote:
Sammy Jackson.quote:
Ik val ook op Aziatische vrouwtjes. Vroegah had ik met een maatje een deal gemaakt om binnen een maand een aziaat en een zwarte te neuken. Die zwarte is gelukt, die aziaat na 6 jaar nog steeds niet, verdomme!quote:
The Machinist. Vond het trouwens niet de meest boeiende film.quote:
Irritante vent vind ik dat. Je kunt aan zijn kop altijd zien dat ie zichzelf heel wat vind. Zelfs met acteren kan hij dat niet verbergen.quote:
Aziaatjes zie ik altijd maar in twee emoties. Of kreunend in foute japanse hentai, of giechelend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik val ook op Aziatische vrouwtjes. Vroegah had ik met een maatje een deal gemaakt om binnen een maand een aziaat en een zwarte te neuken. Die zwarte is gelukt, die aziaat na 6 jaar nog steeds niet, verdomme!
Moonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
En die gast moet narrator zijn in elke film
En met inspreken zie je die kop nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Irritante vent vind ik dat. Je kunt aan zijn kop altijd zien dat ie zichzelf heel wat vind. Zelfs met acteren kan hij dat niet verbergen.
Combi Sam Rockwell en Spacey. Top.quote:
Tering. Iedereen houd verstandig zijn mond over dat mens, moet jij het aanhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef mlg het volgende:
En Patty Brand. Bah wat een goor wijf.
[ afbeelding ]
Met 'r vatsige worstenbenen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef mlg het volgende:
En Patty Brand. Bah wat een goor wijf.
[ afbeelding ]
Ach man. Jullie dachten er gewoon niet aan..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tering. Iedereen houd verstandig zijn mond over dat mens, moet jij het aanhalen.
Met een beetje zelfrespect begin je gewoon nooit over dat mens. Period.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach man. Jullie dachten er gewoon niet aan..
Serieusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef mlg het volgende:
Een neger is het enige 'type ras' dat ik tijdens de sex op de kont durf te slaan.
Speelt 'ie wel sterk in, goede film ook. Weinig realistische film alleen. Iets als This is England vind ik een veel beter portret geven van extreemrechtse lui.quote:
Het beste speelt hij in Primal Fear.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Speelt 'ie wel sterk in, goede film ook. Weinig realistisch film alleen. Iets als This is England vind ik een veel beter portret geven van extreemrechtse lui.
Ja, serieus. Zo´n kont wordt ook nooit rood. Lekker hard slaan.quote:
Uitstekende film inderdaad.quote:
Ja, het was wel over the top, maar dat vind ik niet zo erg in films.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Speelt 'ie wel sterk in, goede film ook. Weinig realistisch film alleen. Iets als This is England vind ik een veel beter portret geven van extreemrechtse lui.
Gaat op het lijstje. Is hij net zo goed als Requim for a dream?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Da's toch jammer man. Een blanke kont wordt wel rood.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, serieus. Zo´n kont wordt ook nooit rood. Lekker hard slaan.
Hmm. Nee, van rode konten houd ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's toch jammer man. Een blanke kont wordt wel rood.
Totaal onvergelijkbaar qua film natuurlijk, maar ik vind hem wel van soortgelijke kwaliteit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat op het lijstje. Is hij net zo goed als Requim for a dream?
Dan zijn ze toch te vergelijken op kwaliteit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar qua film natuurlijk, maar ik vind hem wel van soortgelijke kwaliteit inderdaad.
Mooi. Dan ga ik hem even binnenhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar qua film natuurlijk, maar ik vind hem wel van soortgelijke kwaliteit inderdaad.
Ach, dat heb je uiteindelijk zelf gedaan.quote:
Daarom ook de ninja-edit 'qua film'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch te vergelijken op kwaliteit?
Of snap ik het weer niet?
En wat jij hier doet is anders?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef mlg het volgende:
Van zogenaamde ´filmkenners´ moet je je niks aantrekken. Op moviemeter ook, wat een idioten. Zulke kritische idioten snappen niet wat een film inhoudt.
http://www.imdb.com/title/tt0480025/quote:
mlg zei het te overwegen om aan te wippen.quote:
In eerste instantie niet van plan, maar wie weet wordt ik met een goed humeur wakker en kar ik hem naar Utrecht. Een oud schoolmaatje van mij woont in Utrecht, dus misschien dat ik met hem langs kom, maar ga er niet vanuit.quote:
Tot morgenavond!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:43 schreef GSbrder het volgende:
Anyway, duty calls, i'll see most of you tomorrow
Hij is trouwens joods. Niemand problemen mee? Ik zag dat er veel D66'ers kwamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
In eerste instantie niet van plan, maar wie weet wordt ik met een goed humeur wakker en kar ik hem naar Utrecht. Een oud schoolmaatje van mij woont in Utrecht, dus misschien dat ik met hem langs kom, maar ga er niet vanuit.
Mijn camera op telefoon is baggerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef mlg het volgende:
Erik, ik heb een taak voor je.Maak aub foto's van het clubje, mocht ik niet komen.
Ik heb geen problemen met m'n smoel op foto's op een openbaar forum, maar niet iedereen denkt er zo over. Dus ik zou niet elke foto hier zomaar neerkwakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:48 schreef mlg het volgende:
Zorg in ieder geval dat er foto´s komen Erik.Al laat je het door iemand anders doen.
Geloof het wel.quote:
- uiteraard -quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met m'n smoel op foto's op een openbaar forum, maar niet iedereen denkt er zo over. Dus ik zou niet elke foto hier zomaar neerkwakken.
Daar is de spuit 11 ook weer...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met m'n smoel op foto's op een openbaar forum, maar niet iedereen denkt er zo over. Dus ik zou niet elke foto hier zomaar neerkwakken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
php komt echt wel, al is het maar om te smeken om een unban
Hij leest gewoon mee, vermoed ik.quote:
Dan kamp je echt met autisme v2.0 + bugfixes.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kamp je echt met autisme v2.0 + bugfixes.
Ja, dat vraag ik me ook al tijden afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:55 schreef mlg het volgende:
Jij ook Koos. Wie the fuck noemt zichzelf nou Koos fucking Vogel?
Ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:55 schreef mlg het volgende:
Jij ook Koos. Wie the fuck noemt zichzelf nou Koos fucking Vogel?
Nee, mlg gaat godverdomme ergens over.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[ [url=http://beeld.thuisinbrabant.nl/imageproxy.asp?server=62.221.199.220&port=12007&maxwidth=350&cache=yes&imageurl=http%3a%2f%2fwww.filmenfotobank-nb.nl%2f.%2fphoto%2fthumbs%2f0068%2f0068_nv0QM5.jpg]afbeelding[/url] ]
Staand van links naar rechts: Koos Vogels, Jan Verberne, Willy van de Velden, Gust de Haan, David Coppens, Jeroen van Keulen, Anja van Beers, Frans Daams, Henri Maas, Jacky Smulders, Jac Smulders. Zittend van links naar rechts: Ad Smeulders, Hans Smulders, Irma van de Koevering, Theo van Gompel, Ad Stoop en Toon der Kinderen
http://www.thuisinbrabant(...)obank-nb.nl%3a321231
mlg. Het is niet eens uit te spreken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef mlg het volgende:
Godver! Erik Ezel, Gs Geit, Remlof Reptiel, Voorschrift Vlinder. Ik wordt helemaal gek van jullie!
Hij bestaat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[ [url=http://beeld.thuisinbrabant.nl/imageproxy.asp?server=62.221.199.220&port=12007&maxwidth=350&cache=yes&imageurl=http%3a%2f%2fwww.filmenfotobank-nb.nl%2f.%2fphoto%2fthumbs%2f0068%2f0068_nv0QM5.jpg]afbeelding[/url] ]
Staand van links naar rechts: Koos Vogels, Jan Verberne, Willy van de Velden, Gust de Haan, David Coppens, Jeroen van Keulen, Anja van Beers, Frans Daams, Henri Maas, Jacky Smulders, Jac Smulders. Zittend van links naar rechts: Ad Smeulders, Hans Smulders, Irma van de Koevering, Theo van Gompel, Ad Stoop en Toon der Kinderen
http://www.thuisinbrabant(...)obank-nb.nl%3a321231
Mijn nickname is geweldig ja, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef dotCommunism het volgende:
Elkaar beschuldigen van slechte nicknames op internet, dat blijft toch een beetje de lamme die de blinde uitlacht.
Ik zeg altijd Emelgee, met een zachte gee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
mlg. Het is niet eens uit te spreken.
Klinkt als een Brabander die hemelgay zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Emelgee, met een zachte gee.
Ja, zeiden die negers vroeger ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Omgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef mlg het volgende:
Mlg staat voor : Mijn Lieve God. Voor de mensen die het niet weten...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef mlg het volgende:
Mlg staat voor : Mijn Lieve God. Voor de mensen die het niet weten...
Em-el-gay.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Homobloemen.quote:
Dat is dus een ja dan.quote:
Ze verwelken te snel, een beetje de Twink onder de bloemen, mooi, strak, lekker, maar snel uitgebloeid.quote:
Maar ze houden van mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, bloemen. Snap niet dat mensen daarvoor betalen.
Net vrouwen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze verwelken te snel, een beetje de Twink onder de bloemen, mooi, strak, lekker maar snel uitgebloeid.
Daarom houden vrouwen er zo van, soort zoekt soort.quote:
quote:
Nou jongeman, in de oorlog aten wij niets anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, bloemen. Snap niet dat mensen daarvoor betalen.
Hij heeft een goede neus voor zwarte werksters uit Afrika.quote:
Ik heb enkel met christenen problemen volgens de ChristenUnie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij is trouwens joods. Niemand problemen mee? Ik zag dat er veel D66'ers kwamen.
Michelle Obunga, coming up.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:11 schreef Picchia het volgende:
Ze vind die aandacht wel leuk. Dat zie ik aan zijn gezicht.
Tering, wat is Silvio een viezerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Michelle Obunga, coming up.
[ afbeelding ]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tering, wat is Silvio een viezerd.
Ik vind hem geweldig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tering, wat is Silvio een viezerd.
Wie? Obama?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig.
[ afbeelding ]
Ome Berlu natuurlijk.quote:
Zijn daar eigenlijk cijfers van? Hoeveel allochtonen in de bijstand zitten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef Picchia het volgende:
Gisteren op televisie ging het over de reclassering. Zo'n Marokkaanse jongen gaf aan dat hij niet genoeg had aan zijn uitkering. Toen vroegen ze waar hij het aan uitgaf. Toen gaf hij aan dat hij zijn eigen boekhouding niet echt bijhield en bij wilde houden. Bekend hij even later dat hij 400 euro aan hoeren had besteed.
Ja, dat kun je gewoon op de site van het CBS vinden. Maar als je de gevangenis uitkomt dan kun je eigenlijk niet anders dan tijdelijk even in de bijstand terecht komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn daar eigenlijk cijfers van? Hoeveel allochtonen in de bijstand zitten?
De Commissie Gelijke Behandelingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)sistente_wil_al.html
Nee, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Het plezier van naar het ziekenhuis gaan is de schaars geklede zusters.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)sistente_wil_al.html
Is de ongeneeslijke antisemiet De Kreek nu aan het woord? OMGquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
Oh god... gekke Kreek gaat nu zijn praatje doen. Onherkenbaar in beeld nog wel.
Dit wordt lachen.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Nu hebben we de rapen gaar. Kreek heeft bij deze Wilders "aangehouden".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is de ongeneeslijke antisemiet De Kreek nu aan het woord? OMG
Ah, net op tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
Oh god... gekke Kreek gaat nu zijn praatje doen. Onherkenbaar in beeld nog wel.
Dit wordt lachen.
Hij wil niet in beeld.quote:
Dat wil hij niet geloof ik.quote:
Hij loopt inderdaad nog vrij rond. Samen met Von der Dunk toch wel één van de grootste debielen die Nederland rijk isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef 3-voud het volgende:
Werkelijk, ik pies in min broek van het lachen![]()
Loopt deze debiel vrij op straat? Toe, spreek me tegen. Alsjeblieft.
The plot thickens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef Cerbie het volgende:
Die Kreek heeft wel wat weg van remlof (uiterlijk)
quote:
hebben ze al een jaartje ofzo dat filmpjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef waht het volgende:
NOS heeft kennelijk een nieuw idee: nos.nl/ooggetuige.
Directe kopie van Amerikaanse zenders, dat wel.
Nou en.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een keer wat gehoord over controles van de gemeente en brandweer op (brand)veiligheid van studentenhuizen? Blijkbaar zijn die gasten vanochtend langs geweest en hebben foto's gemaakt van mijn raam. Terwijl ik doodleuk ernaast diep in een coma lag van de alcohol.
Dat is gewoon routine. De gemeente is verplicht controles te houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een keer wat gehoord over controles van de gemeente en brandweer op (brand)veiligheid van studentenhuizen? Blijkbaar zijn die gasten vanochtend langs geweest en hebben foto's gemaakt van mijn raam. Terwijl ik doodleuk ernaast diep in een coma lag van de alcohol.
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef waht het volgende:
NOS heeft kennelijk een nieuw idee: nos.nl/ooggetuige.
Directe kopie van Amerikaanse zenders, dat wel.
Wat?quote:
Ik heb geen idee wie De Kreek is en ik kan geen beelden bekijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Kreek wil Geert aanhouden.
Een van je medestanders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie De Kreek is en ik kan geen beelden bekijken
En de rechter is geen weldenkende jurist.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef eriksd het volgende:
Geert Wilders maakt zich nu schuldig aan genocide.
Voor alle duidelijkheid: ik ben nooit voorstander geweest van vervolging van Geertje.quote:
Camera's.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom blijven ze zo vriendelijk tegen die vent. Oprotten ermee.
Sta je op die foto's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje verkracht en vies.
Geen idee, ik lag in coma. Zou wel apart geweest zijn als ze ook maar een foto van mij hebben gemaakt.quote:
Als je zo'n goddelijke filosofiestudent bent, wie weet. Hang je nu in de kazerne.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik lag in coma. Zou wel apart geweest zijn als ze ook maar een foto van mij hebben gemaakt.
"Burger van de maand"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je zo'n goddelijke filosofiestudent bent, wie weet. Hang je nu in de kazerne.
Daar lijkt het wel op. Dwangverpleging.quote:
Ze zijn niet binnen geweest?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
Iedereen die zich ook maar in deze zaak voegt is er per definitie volslagen idioot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Betoog van ene Amal in de rechtszaal is overigens wel aardig. Staat op VK.nl. Niet dat Wilders daarom moet worden veroordeeld, maar het stuk slaat wel de spijker op de kop.
Juist wel volgens mij. Een huisgenoot zei dat ze in alle kamers waren geweest om foto's te maken.quote:
Liep je een beetje moeilijk toen je opstond?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij. Een huisgenoot zei dat ze in alle kamers waren geweest om foto's te maken.
Arme Bram.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen die zich ook maar in deze zaak voegt is er per definitie volslagen idioot.
Nee, al vroeg ik me wel af wat dat afgehakte paardenhoofd in m'n bed deed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liep je een beetje moeilijk toen je opstond?
Het stuk is helder en sterk. Vraag is alleen of het had moet worden voorgedragen in de rechtszaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen die zich ook maar in deze zaak voegt is er per definitie volslagen idioot.
Wie heeft ze binnen gelaten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij. Een huisgenoot zei dat ze in alle kamers waren geweest om foto's te maken.
Kan mij niet schelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het stuk is helder en sterk. Vraag is alleen of het had moet worden voorgedragen in de rechtszaal.
Waarom niet?quote:
Iedereen die deze zaak in enige hoedanigheid steunt of voort laat duren geeft wat mij betreft blijk van een brevet van onvermogen.quote:
Enfin, als een van jullie instemming heeft verleend, dan is dat gewoon stom geweest. Een huisbaas mag dat niet zomaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede vraag. De huisbazin woont direct naast ons, die kan de deur hebben open gedaan.
Ik geef je ten dele gelijk, neemt niet weg dat veel van de bezwaren die tegen Wilders worden aangedragen terecht zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen die deze zaak in enige hoedanigheid steunt of voort laat duren geeft wat mij betreft blijk van een brevet van onvermogen.
Ja, ik vraag me ook af wat er nu precies allemaal afgesproken, gedaan en gebeurd is. De huisbazin had het helemaal niet aangekondigd verder; ze zei dat er simpelweg ineens controles kwamen een dag van tevoren (waar ik niets van snapte).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Enfin, als een van jullie instemming heeft verleend, dan is dat gewoon stom geweest. Een huisbaas mag dat niet zomaar.
Ook al waren het bananen, als het tegen Wilders is sta je erachter. Zoveel werd ons wel bekend vanmorgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geef je ten dele gelijk, neemt niet weg dat veel van de bezwaren die tegen Wilders worden aangedragen terecht zijn.
Het punt is vooral dat de brandweer in de meeste studentenhuizen weinig te zoeken heeft, omdat die een huishouden vormen; de wet maakt expliciet onderscheid tussen kamergewijze verhuur waarbij geen gezamenlijke huishouding wordt gevoerd (en waarvoor, in de gemeenschappelijke ruimten, brandveiligheidsvoorzieningen mogen worden vereist) en studentenhuizen, waarbij de brandweer die bevoegdheid niet heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af wat er nu precies allemaal afgesproken, gedaan en gebeurd is. De huisbazin had het helemaal niet aangekondigd verder; ze zei dat er simpelweg ineens controles kwamen een dag van tevoren (waar ik niets van snapte).
Ja, gek he, slimme Henkie? Als ik niet achter de bezwaren tegen Wilders stond, dan was ik toch ook niet tegen hem? Beetje logisch nadenken, Frits.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook al waren het bananen, als het tegen Wilders is sta je erachter. Zoveel werd ons wel bekend vanmorgen.
So who cares?
Ingebouwde fail-safe om dergelijke wansmaken niet publiekelijk te laten worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
Het lukt me trouwens maar niet om Frans Duijts toe te voegen aan mijn talen op Facebook.
De meeste studentenhuizen hebben toch wel een gemeenschappelijke woonkamer oid.? Of valt dat daar niet onder?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat de brandweer in de meeste studentenhuizen weinig te zoeken heeft, omdat die een huishouden vormen; de wet maakt expliciet onderscheid tussen kamergewijze verhuur waarbij geen gezamenlijke huishouding wordt gevoerd (en waarvoor, in de gemeenschappelijke ruimten, brandveiligheidsvoorzieningen mogen worden vereist) en studentenhuizen, waarbij de brandweer die bevoegdheid niet heeft.
Ach, jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ingebouwde fail-safe om dergelijke wansmaken niet publiekelijk te laten worden.
Frans Duyts niet mooie muziek vinden is juist het summum van goede smaak.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frans Duyts niet mooie muziek vinden is juist het summum van goede smaak.
Zelfs de gay-maar-net-niet nummers van Erik zijn nog beter.
Hmm, goed om te weten. Ik heb ook niet precies een idee wat er nu vanochtend is gebeurd en wie erbij is betrokken, maar dat ga ik zo eens uitzoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat de brandweer in de meeste studentenhuizen weinig te zoeken heeft, omdat die een huishouden vormen; de wet maakt expliciet onderscheid tussen kamergewijze verhuur waarbij geen gezamenlijke huishouding wordt gevoerd (en waarvoor, in de gemeenschappelijke ruimten, brandveiligheidsvoorzieningen mogen worden vereist) en studentenhuizen, waarbij de brandweer die bevoegdheid niet heeft.
Ja, maar ze vormen een huishouden; in juridisch-technische zin is dat gezamenlijk, niet gemeenschappelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste studentenhuizen hebben toch wel een gemeenschappelijke woonkamer oid.? Of valt dat daar niet onder?
Phil Collins.quote:
Hoho, Phil maakt nog wel aardige muziek.quote:
Homo!quote:
Zegt een Phil Collins aanbidder.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, Phil maakt nog wel aardige muziek.
Luisterde jij niet naar Tarkan? Dan heb je al je recht van spreken verlorenquote:
Sidikim sidikim et simarik!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Luisterde jij niet naar Tarkan? Dan heb je al je recht van spreken verloren
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frans Duyts niet mooie muziek vinden is juist het summum van goede smaak.
Zelfs de gay-maar-net-niet nummers van Erik zijn nog beter.
Dat deed php ook, maar hij was ook je held niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Phil is alleen al een held omdat hij Reagan in de zeik nam.
Ergo Frans Duyts?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zit gevoel, passie en diepgang in.
Php likt toch juist de kont van Reagan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat deed php ook, maar hij was ook je held niet.
Ja, een grotere belediging is er niet voor Reagan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Php likt toch juist de kont van Reagan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, een grotere belediging is er niet voor Reagan.
In voorkomende gevallen maken je eigen aanhangers je belachelijk, louter door hun bestaan. Jezus heeft daar nogal last van, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Php likt toch juist de kont van Reagan?
Jij sprak onlangs negatief over de '90. Daarmee toonde jij je gebrek aan smaak.quote:
Dat vind ik ook zo schandelijk aan die NSB/Wilders-vergelijkingen die allemaal mank gaan. De NSB had tenminste nog een beetje visie en een mogelijkheid tot lidmaatschap.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, een grotere belediging is er niet voor Reagan.
Ik ben bewapend met m'n Gucci tasje, no worries.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef eriksd het volgende:
VS, hij leest wel mee hé. En morgen zie je hem in het echt.
Lach me rot als blijkt dat Php jou heeft bestormd als een dolle stier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bewapend met m'n Gucci tasje, no worries.
Anders heb ik nog twee sterke mannen om me te beschermen.
En ze waren ook niet partijdig in het Israël Palestina conflict.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo schandelijk aan die NSB/Wilders-vergelijkingen die allemaal mank gaan. De NSB had tenminste nog een beetje visie en een mogelijkheid tot lidmaatschap.
Ik weet dat ik woest aantrekkelijk ben, maar heb er niet zo'n behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach me rot als blijkt dat Php jou heeft bestormd als een dolle stier.
Tegen wie heb je het nu? Mij, Henk of Frits?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, gek he, slimme Henkie? Als ik niet achter de bezwaren tegen Wilders stond, dan was ik toch ook niet tegen hem? Beetje logisch nadenken, Frits.
*proest*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet dat ik woest aantrekkelijk ben, maar heb er niet zo'n behoefte aan.
Als je zijn foto had gezien was het iets anders geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*proest*
Dank. Heel het beeldscherm onder de koffie.
Jullie zijn toch een 3-eenheid?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nu? Mij, Henk of Frits?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je een talentloze muziekant zou willen zijn.
Ken hem. Ken mezellef.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je zijn foto had gezien was het iets anders geweest.
Lulquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Noes, he haz zeen my picturaz!quote:
Auw... Onze Phil afschrijven is not done.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In the face!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijf toch altijd van je houden, jeweetz.quote:
U studeert rechten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar ze vormen een huishouden; in juridisch-technische zin is dat gezamenlijk, niet gemeenschappelijk.
Start eating.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stiekem wil ik altijd nog een tweede Frans Duijts worden.
Muzzy de taaltrol die seks heeft met Agnes Kant.quote:
Volkszangers.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin om met me mee naar huis te gaan, Voorschrift?
Muzzyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Muzzy de taaltrol die seks heeft met Agnes Kant.
[ afbeelding ]
Te quieres mi polla senorita Kant?, arrrrrriba!
Sorry, ik ben stichting Martijn haar doelgroep leeftijd ontstegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin om met me mee naar huis te gaan, Voorschrift?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
In voorkomende gevallen maken je eigen aanhangers je belachelijk, louter door hun bestaan. Jezus heeft daar nogal last van, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:23 schreef Picchia het volgende:
Gisteren tijdens het sporten zaten we soort van worstel technieken te doen. Mijn hele nek, schouders en rug doen pijn. Ik voel me nu net Quasimodo.
Een bijzonder betreurenswaardige intellectuele interesse, die ik dan ook nimmer heb nagestreefd.quote:
Daar hou ik dus niet van. Tenzij in benevelde staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |