Dat wil hij niet geloof ik.quote:
Hij loopt inderdaad nog vrij rond. Samen met Von der Dunk toch wel één van de grootste debielen die Nederland rijk isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef 3-voud het volgende:
Werkelijk, ik pies in min broek van het lachen![]()
Loopt deze debiel vrij op straat? Toe, spreek me tegen. Alsjeblieft.
The plot thickens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef Cerbie het volgende:
Die Kreek heeft wel wat weg van remlof (uiterlijk)
quote:
hebben ze al een jaartje ofzo dat filmpjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef waht het volgende:
NOS heeft kennelijk een nieuw idee: nos.nl/ooggetuige.
Directe kopie van Amerikaanse zenders, dat wel.
Nou en.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een keer wat gehoord over controles van de gemeente en brandweer op (brand)veiligheid van studentenhuizen? Blijkbaar zijn die gasten vanochtend langs geweest en hebben foto's gemaakt van mijn raam. Terwijl ik doodleuk ernaast diep in een coma lag van de alcohol.
Dat is gewoon routine. De gemeente is verplicht controles te houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een keer wat gehoord over controles van de gemeente en brandweer op (brand)veiligheid van studentenhuizen? Blijkbaar zijn die gasten vanochtend langs geweest en hebben foto's gemaakt van mijn raam. Terwijl ik doodleuk ernaast diep in een coma lag van de alcohol.
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef waht het volgende:
NOS heeft kennelijk een nieuw idee: nos.nl/ooggetuige.
Directe kopie van Amerikaanse zenders, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |