Ik zeg altijd Emelgee, met een zachte gee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
mlg. Het is niet eens uit te spreken.
Klinkt als een Brabander die hemelgay zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Emelgee, met een zachte gee.
Ja, zeiden die negers vroeger ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Omgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef mlg het volgende:
Mlg staat voor : Mijn Lieve God. Voor de mensen die het niet weten...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef mlg het volgende:
Mlg staat voor : Mijn Lieve God. Voor de mensen die het niet weten...
Em-el-gay.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Homobloemen.quote:
Dat is dus een ja dan.quote:
Ze verwelken te snel, een beetje de Twink onder de bloemen, mooi, strak, lekker, maar snel uitgebloeid.quote:
Maar ze houden van mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, bloemen. Snap niet dat mensen daarvoor betalen.
Net vrouwen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze verwelken te snel, een beetje de Twink onder de bloemen, mooi, strak, lekker maar snel uitgebloeid.
Daarom houden vrouwen er zo van, soort zoekt soort.quote:
quote:
Nou jongeman, in de oorlog aten wij niets anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, bloemen. Snap niet dat mensen daarvoor betalen.
Hij heeft een goede neus voor zwarte werksters uit Afrika.quote:
Ik heb enkel met christenen problemen volgens de ChristenUnie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij is trouwens joods. Niemand problemen mee? Ik zag dat er veel D66'ers kwamen.
Michelle Obunga, coming up.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:11 schreef Picchia het volgende:
Ze vind die aandacht wel leuk. Dat zie ik aan zijn gezicht.
Tering, wat is Silvio een viezerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Michelle Obunga, coming up.
[ afbeelding ]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tering, wat is Silvio een viezerd.
Ik vind hem geweldig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tering, wat is Silvio een viezerd.
Wie? Obama?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig.
[ afbeelding ]
Ome Berlu natuurlijk.quote:
Zijn daar eigenlijk cijfers van? Hoeveel allochtonen in de bijstand zitten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef Picchia het volgende:
Gisteren op televisie ging het over de reclassering. Zo'n Marokkaanse jongen gaf aan dat hij niet genoeg had aan zijn uitkering. Toen vroegen ze waar hij het aan uitgaf. Toen gaf hij aan dat hij zijn eigen boekhouding niet echt bijhield en bij wilde houden. Bekend hij even later dat hij 400 euro aan hoeren had besteed.
Ja, dat kun je gewoon op de site van het CBS vinden. Maar als je de gevangenis uitkomt dan kun je eigenlijk niet anders dan tijdelijk even in de bijstand terecht komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn daar eigenlijk cijfers van? Hoeveel allochtonen in de bijstand zitten?
De Commissie Gelijke Behandelingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)sistente_wil_al.html
Nee, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Het plezier van naar het ziekenhuis gaan is de schaars geklede zusters.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)sistente_wil_al.html
Is de ongeneeslijke antisemiet De Kreek nu aan het woord? OMGquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
Oh god... gekke Kreek gaat nu zijn praatje doen. Onherkenbaar in beeld nog wel.
Dit wordt lachen.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Nu hebben we de rapen gaar. Kreek heeft bij deze Wilders "aangehouden".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is de ongeneeslijke antisemiet De Kreek nu aan het woord? OMG
Ah, net op tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
Oh god... gekke Kreek gaat nu zijn praatje doen. Onherkenbaar in beeld nog wel.
Dit wordt lachen.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Hij wil niet in beeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |