Ik zeg altijd Emelgee, met een zachte gee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
mlg. Het is niet eens uit te spreken.
Klinkt als een Brabander die hemelgay zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Emelgee, met een zachte gee.
Ja, zeiden die negers vroeger ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Omgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef mlg het volgende:
Mlg staat voor : Mijn Lieve God. Voor de mensen die het niet weten...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef mlg het volgende:
Mlg staat voor : Mijn Lieve God. Voor de mensen die het niet weten...
Em-el-gay.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Homobloemen.quote:
Dat is dus een ja dan.quote:
Ze verwelken te snel, een beetje de Twink onder de bloemen, mooi, strak, lekker, maar snel uitgebloeid.quote:
Maar ze houden van mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, bloemen. Snap niet dat mensen daarvoor betalen.
Net vrouwen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze verwelken te snel, een beetje de Twink onder de bloemen, mooi, strak, lekker maar snel uitgebloeid.
Daarom houden vrouwen er zo van, soort zoekt soort.quote:
quote:
Nou jongeman, in de oorlog aten wij niets anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, bloemen. Snap niet dat mensen daarvoor betalen.
Hij heeft een goede neus voor zwarte werksters uit Afrika.quote:
Ik heb enkel met christenen problemen volgens de ChristenUnie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij is trouwens joods. Niemand problemen mee? Ik zag dat er veel D66'ers kwamen.
Michelle Obunga, coming up.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:11 schreef Picchia het volgende:
Ze vind die aandacht wel leuk. Dat zie ik aan zijn gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |