Ook al waren het bananen, als het tegen Wilders is sta je erachter. Zoveel werd ons wel bekend vanmorgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geef je ten dele gelijk, neemt niet weg dat veel van de bezwaren die tegen Wilders worden aangedragen terecht zijn.
Het punt is vooral dat de brandweer in de meeste studentenhuizen weinig te zoeken heeft, omdat die een huishouden vormen; de wet maakt expliciet onderscheid tussen kamergewijze verhuur waarbij geen gezamenlijke huishouding wordt gevoerd (en waarvoor, in de gemeenschappelijke ruimten, brandveiligheidsvoorzieningen mogen worden vereist) en studentenhuizen, waarbij de brandweer die bevoegdheid niet heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af wat er nu precies allemaal afgesproken, gedaan en gebeurd is. De huisbazin had het helemaal niet aangekondigd verder; ze zei dat er simpelweg ineens controles kwamen een dag van tevoren (waar ik niets van snapte).
Ja, gek he, slimme Henkie? Als ik niet achter de bezwaren tegen Wilders stond, dan was ik toch ook niet tegen hem? Beetje logisch nadenken, Frits.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook al waren het bananen, als het tegen Wilders is sta je erachter. Zoveel werd ons wel bekend vanmorgen.
So who cares?
Ingebouwde fail-safe om dergelijke wansmaken niet publiekelijk te laten worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
Het lukt me trouwens maar niet om Frans Duijts toe te voegen aan mijn talen op Facebook.
De meeste studentenhuizen hebben toch wel een gemeenschappelijke woonkamer oid.? Of valt dat daar niet onder?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat de brandweer in de meeste studentenhuizen weinig te zoeken heeft, omdat die een huishouden vormen; de wet maakt expliciet onderscheid tussen kamergewijze verhuur waarbij geen gezamenlijke huishouding wordt gevoerd (en waarvoor, in de gemeenschappelijke ruimten, brandveiligheidsvoorzieningen mogen worden vereist) en studentenhuizen, waarbij de brandweer die bevoegdheid niet heeft.
Ach, jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ingebouwde fail-safe om dergelijke wansmaken niet publiekelijk te laten worden.
Frans Duyts niet mooie muziek vinden is juist het summum van goede smaak.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frans Duyts niet mooie muziek vinden is juist het summum van goede smaak.
Zelfs de gay-maar-net-niet nummers van Erik zijn nog beter.
Hmm, goed om te weten. Ik heb ook niet precies een idee wat er nu vanochtend is gebeurd en wie erbij is betrokken, maar dat ga ik zo eens uitzoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat de brandweer in de meeste studentenhuizen weinig te zoeken heeft, omdat die een huishouden vormen; de wet maakt expliciet onderscheid tussen kamergewijze verhuur waarbij geen gezamenlijke huishouding wordt gevoerd (en waarvoor, in de gemeenschappelijke ruimten, brandveiligheidsvoorzieningen mogen worden vereist) en studentenhuizen, waarbij de brandweer die bevoegdheid niet heeft.
Ja, maar ze vormen een huishouden; in juridisch-technische zin is dat gezamenlijk, niet gemeenschappelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste studentenhuizen hebben toch wel een gemeenschappelijke woonkamer oid.? Of valt dat daar niet onder?
Phil Collins.quote:
Hoho, Phil maakt nog wel aardige muziek.quote:
Homo!quote:
Zegt een Phil Collins aanbidder.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, Phil maakt nog wel aardige muziek.
Luisterde jij niet naar Tarkan? Dan heb je al je recht van spreken verlorenquote:
Sidikim sidikim et simarik!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Luisterde jij niet naar Tarkan? Dan heb je al je recht van spreken verloren
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frans Duyts niet mooie muziek vinden is juist het summum van goede smaak.
Zelfs de gay-maar-net-niet nummers van Erik zijn nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |