Vind je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammer dat hij alleen niet zo gevarieerd speelt. Beetje Nicolas Cage-syndroom.
[ afbeelding ]
Dat was Gene Hackman.quote:
Superman Returns (2006)quote:
Oh, die heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superman Returns (2006)
Kevin Spacey - Lex Luthor
Niet z'n ding. Maar in andere rollen vind ik hem een geweldig acteur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Hij kan niet beter zijn geweest dan Hackman.
Superman Returns dan.quote:
Hoop donkere mannenquote:
Ik vond hem uitstekendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet z'n ding. Maar in andere rollen vind ik hem een geweldig acteur.
Die Hard 3, The Negotiator.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
Samuel L. Jackson was geweldig in Unthinkable.
Ja, echt zieke acteur man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
Samuel L. Jackson was geweldig in Unthinkable.
Ik op donkere vrouwen, mlg.quote:
Kevin Spacey bedoel je hoop ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
En die gast moet narrator zijn in elke film
American History X.quote:
Kijk, jij hebt verstand van acteurs.quote:
Sammy Jackson.quote:
Ik val ook op Aziatische vrouwtjes. Vroegah had ik met een maatje een deal gemaakt om binnen een maand een aziaat en een zwarte te neuken. Die zwarte is gelukt, die aziaat na 6 jaar nog steeds niet, verdomme!quote:
The Machinist. Vond het trouwens niet de meest boeiende film.quote:
Irritante vent vind ik dat. Je kunt aan zijn kop altijd zien dat ie zichzelf heel wat vind. Zelfs met acteren kan hij dat niet verbergen.quote:
Aziaatjes zie ik altijd maar in twee emoties. Of kreunend in foute japanse hentai, of giechelend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik val ook op Aziatische vrouwtjes. Vroegah had ik met een maatje een deal gemaakt om binnen een maand een aziaat en een zwarte te neuken. Die zwarte is gelukt, die aziaat na 6 jaar nog steeds niet, verdomme!
Moonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
En die gast moet narrator zijn in elke film
En met inspreken zie je die kop nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Irritante vent vind ik dat. Je kunt aan zijn kop altijd zien dat ie zichzelf heel wat vind. Zelfs met acteren kan hij dat niet verbergen.
Combi Sam Rockwell en Spacey. Top.quote:
Tering. Iedereen houd verstandig zijn mond over dat mens, moet jij het aanhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef mlg het volgende:
En Patty Brand. Bah wat een goor wijf.
[ afbeelding ]
Met 'r vatsige worstenbenen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef mlg het volgende:
En Patty Brand. Bah wat een goor wijf.
[ afbeelding ]
Ach man. Jullie dachten er gewoon niet aan..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tering. Iedereen houd verstandig zijn mond over dat mens, moet jij het aanhalen.
Met een beetje zelfrespect begin je gewoon nooit over dat mens. Period.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach man. Jullie dachten er gewoon niet aan..
Serieusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef mlg het volgende:
Een neger is het enige 'type ras' dat ik tijdens de sex op de kont durf te slaan.
Speelt 'ie wel sterk in, goede film ook. Weinig realistische film alleen. Iets als This is England vind ik een veel beter portret geven van extreemrechtse lui.quote:
Het beste speelt hij in Primal Fear.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Speelt 'ie wel sterk in, goede film ook. Weinig realistisch film alleen. Iets als This is England vind ik een veel beter portret geven van extreemrechtse lui.
Ja, serieus. Zo´n kont wordt ook nooit rood. Lekker hard slaan.quote:
Uitstekende film inderdaad.quote:
Ja, het was wel over the top, maar dat vind ik niet zo erg in films.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Speelt 'ie wel sterk in, goede film ook. Weinig realistisch film alleen. Iets als This is England vind ik een veel beter portret geven van extreemrechtse lui.
Gaat op het lijstje. Is hij net zo goed als Requim for a dream?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Da's toch jammer man. Een blanke kont wordt wel rood.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, serieus. Zo´n kont wordt ook nooit rood. Lekker hard slaan.
Hmm. Nee, van rode konten houd ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's toch jammer man. Een blanke kont wordt wel rood.
Totaal onvergelijkbaar qua film natuurlijk, maar ik vind hem wel van soortgelijke kwaliteit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat op het lijstje. Is hij net zo goed als Requim for a dream?
Dan zijn ze toch te vergelijken op kwaliteit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar qua film natuurlijk, maar ik vind hem wel van soortgelijke kwaliteit inderdaad.
Mooi. Dan ga ik hem even binnenhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar qua film natuurlijk, maar ik vind hem wel van soortgelijke kwaliteit inderdaad.
Ach, dat heb je uiteindelijk zelf gedaan.quote:
Daarom ook de ninja-edit 'qua film'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch te vergelijken op kwaliteit?
Of snap ik het weer niet?
En wat jij hier doet is anders?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef mlg het volgende:
Van zogenaamde ´filmkenners´ moet je je niks aantrekken. Op moviemeter ook, wat een idioten. Zulke kritische idioten snappen niet wat een film inhoudt.
http://www.imdb.com/title/tt0480025/quote:
mlg zei het te overwegen om aan te wippen.quote:
In eerste instantie niet van plan, maar wie weet wordt ik met een goed humeur wakker en kar ik hem naar Utrecht. Een oud schoolmaatje van mij woont in Utrecht, dus misschien dat ik met hem langs kom, maar ga er niet vanuit.quote:
Tot morgenavond!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:43 schreef GSbrder het volgende:
Anyway, duty calls, i'll see most of you tomorrow
Hij is trouwens joods. Niemand problemen mee? Ik zag dat er veel D66'ers kwamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
In eerste instantie niet van plan, maar wie weet wordt ik met een goed humeur wakker en kar ik hem naar Utrecht. Een oud schoolmaatje van mij woont in Utrecht, dus misschien dat ik met hem langs kom, maar ga er niet vanuit.
Mijn camera op telefoon is baggerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef mlg het volgende:
Erik, ik heb een taak voor je.Maak aub foto's van het clubje, mocht ik niet komen.
Ik heb geen problemen met m'n smoel op foto's op een openbaar forum, maar niet iedereen denkt er zo over. Dus ik zou niet elke foto hier zomaar neerkwakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:48 schreef mlg het volgende:
Zorg in ieder geval dat er foto´s komen Erik.Al laat je het door iemand anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |