Als je zo'n goddelijke filosofiestudent bent, wie weet. Hang je nu in de kazerne.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik lag in coma. Zou wel apart geweest zijn als ze ook maar een foto van mij hebben gemaakt.
"Burger van de maand"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je zo'n goddelijke filosofiestudent bent, wie weet. Hang je nu in de kazerne.
Daar lijkt het wel op. Dwangverpleging.quote:
Ze zijn niet binnen geweest?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
Heeft er iemand een keer wat gehoord over controles van de gemeente en brandweer op (brand)veiligheid van studentenhuizen? Blijkbaar zijn die gasten vanochtend langs geweest en hebben foto's gemaakt van mijn raam. Terwijl ik doodleuk ernaast diep in een coma lag van de alcohol.
Iedereen die zich ook maar in deze zaak voegt is er per definitie volslagen idioot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Betoog van ene Amal in de rechtszaal is overigens wel aardig. Staat op VK.nl. Niet dat Wilders daarom moet worden veroordeeld, maar het stuk slaat wel de spijker op de kop.
Juist wel volgens mij. Een huisgenoot zei dat ze in alle kamers waren geweest om foto's te maken.quote:
Liep je een beetje moeilijk toen je opstond?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij. Een huisgenoot zei dat ze in alle kamers waren geweest om foto's te maken.
Arme Bram.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen die zich ook maar in deze zaak voegt is er per definitie volslagen idioot.
Nee, al vroeg ik me wel af wat dat afgehakte paardenhoofd in m'n bed deed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liep je een beetje moeilijk toen je opstond?
Het stuk is helder en sterk. Vraag is alleen of het had moet worden voorgedragen in de rechtszaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen die zich ook maar in deze zaak voegt is er per definitie volslagen idioot.
Wie heeft ze binnen gelaten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij. Een huisgenoot zei dat ze in alle kamers waren geweest om foto's te maken.
Kan mij niet schelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het stuk is helder en sterk. Vraag is alleen of het had moet worden voorgedragen in de rechtszaal.
Waarom niet?quote:
Iedereen die deze zaak in enige hoedanigheid steunt of voort laat duren geeft wat mij betreft blijk van een brevet van onvermogen.quote:
Enfin, als een van jullie instemming heeft verleend, dan is dat gewoon stom geweest. Een huisbaas mag dat niet zomaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede vraag. De huisbazin woont direct naast ons, die kan de deur hebben open gedaan.
Ik geef je ten dele gelijk, neemt niet weg dat veel van de bezwaren die tegen Wilders worden aangedragen terecht zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen die deze zaak in enige hoedanigheid steunt of voort laat duren geeft wat mij betreft blijk van een brevet van onvermogen.
Ja, ik vraag me ook af wat er nu precies allemaal afgesproken, gedaan en gebeurd is. De huisbazin had het helemaal niet aangekondigd verder; ze zei dat er simpelweg ineens controles kwamen een dag van tevoren (waar ik niets van snapte).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Enfin, als een van jullie instemming heeft verleend, dan is dat gewoon stom geweest. Een huisbaas mag dat niet zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |