Dat deed php ook, maar hij was ook je held niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Phil is alleen al een held omdat hij Reagan in de zeik nam.
Ergo Frans Duyts?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zit gevoel, passie en diepgang in.
Php likt toch juist de kont van Reagan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat deed php ook, maar hij was ook je held niet.
Ja, een grotere belediging is er niet voor Reagan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Php likt toch juist de kont van Reagan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, een grotere belediging is er niet voor Reagan.
In voorkomende gevallen maken je eigen aanhangers je belachelijk, louter door hun bestaan. Jezus heeft daar nogal last van, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Php likt toch juist de kont van Reagan?
Jij sprak onlangs negatief over de '90. Daarmee toonde jij je gebrek aan smaak.quote:
Dat vind ik ook zo schandelijk aan die NSB/Wilders-vergelijkingen die allemaal mank gaan. De NSB had tenminste nog een beetje visie en een mogelijkheid tot lidmaatschap.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, een grotere belediging is er niet voor Reagan.
Ik ben bewapend met m'n Gucci tasje, no worries.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef eriksd het volgende:
VS, hij leest wel mee hé. En morgen zie je hem in het echt.
Lach me rot als blijkt dat Php jou heeft bestormd als een dolle stier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bewapend met m'n Gucci tasje, no worries.
Anders heb ik nog twee sterke mannen om me te beschermen.
En ze waren ook niet partijdig in het Israël Palestina conflict.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo schandelijk aan die NSB/Wilders-vergelijkingen die allemaal mank gaan. De NSB had tenminste nog een beetje visie en een mogelijkheid tot lidmaatschap.
Ik weet dat ik woest aantrekkelijk ben, maar heb er niet zo'n behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach me rot als blijkt dat Php jou heeft bestormd als een dolle stier.
Tegen wie heb je het nu? Mij, Henk of Frits?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, gek he, slimme Henkie? Als ik niet achter de bezwaren tegen Wilders stond, dan was ik toch ook niet tegen hem? Beetje logisch nadenken, Frits.
*proest*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet dat ik woest aantrekkelijk ben, maar heb er niet zo'n behoefte aan.
Als je zijn foto had gezien was het iets anders geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*proest*
Dank. Heel het beeldscherm onder de koffie.
Jullie zijn toch een 3-eenheid?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nu? Mij, Henk of Frits?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je een talentloze muziekant zou willen zijn.
Ken hem. Ken mezellef.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je zijn foto had gezien was het iets anders geweest.
Lulquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Noes, he haz zeen my picturaz!quote:
Auw... Onze Phil afschrijven is not done.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In the face!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijf toch altijd van je houden, jeweetz.quote:
U studeert rechten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar ze vormen een huishouden; in juridisch-technische zin is dat gezamenlijk, niet gemeenschappelijk.
Start eating.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stiekem wil ik altijd nog een tweede Frans Duijts worden.
Muzzy de taaltrol die seks heeft met Agnes Kant.quote:
Volkszangers.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin om met me mee naar huis te gaan, Voorschrift?
Muzzyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Muzzy de taaltrol die seks heeft met Agnes Kant.
[ afbeelding ]
Te quieres mi polla senorita Kant?, arrrrrriba!
Sorry, ik ben stichting Martijn haar doelgroep leeftijd ontstegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin om met me mee naar huis te gaan, Voorschrift?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
In voorkomende gevallen maken je eigen aanhangers je belachelijk, louter door hun bestaan. Jezus heeft daar nogal last van, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:23 schreef Picchia het volgende:
Gisteren tijdens het sporten zaten we soort van worstel technieken te doen. Mijn hele nek, schouders en rug doen pijn. Ik voel me nu net Quasimodo.
Een bijzonder betreurenswaardige intellectuele interesse, die ik dan ook nimmer heb nagestreefd.quote:
Daar hou ik dus niet van. Tenzij in benevelde staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |