quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Het is niet de Nadal van de afgelopen vijf jaar op gravel. Hij heeft een redelijk deuk in zijn zelfvertrouwen gekregen door die verliespartijen tegen Djokovic in Madrid en Rome volgens mij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Norrage het volgende:
Hmm, deze Nadal gaat het nog lastig krijgen tegen Davydenko denk ik...ooeh
Ja terwijl hij in Monte-Carlo en in de rondes voor de finale tegen Djoko steeds wel goed speelde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is niet de Nadal van de afgelopen vijf jaar op gravel. Hij heeft een redelijk deuk in zijn zelfvertrouwen gekregen door die verliespartijen tegen Djokovic in Madrid en Rome volgens mij.
Inderdaad. Het lijkt puur een kwestie van vertrouwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja terwijl hij in Monte-Carlo en in de rondes voor de finale tegen Djoko steeds wel goed speelde.
Ga jij komende week zulke beoordelingen doen voor ons?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef alors het volgende:
Nadalen zijn tegenstander mag er ook zijn
Jahoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ga jij komende week zulke beoordelingen doen voor ons?
lood om oud ijzerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oke, dan vraag ik aan jou: wie is lelijker. Stepanek of Dogopolov
En toch moet je kiezen!quote:
Rus was gewoon koning!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Morthill het volgende:
Is er iemand die me kan uitleggen wat er met Clijsters gebeurde? Geen zin om drie topics terug te moeten zoeken
2 MP's niet pakken, veel UE's slaan waardoor Rus terug kan komen in de tweede set, en de derde set weggeven door nog meer UE's te slaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Morthill het volgende:
Is er iemand die me kan uitleggen wat er met Clijsters gebeurde? Geen zin om drie topics terug te moeten zoeken
niets ze was gewoon onzeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Morthill het volgende:
Maar dan nog, er moet een omslagmoment zijn geweest, want je komt niet 6-3 5-2 voor, om met exact hetzelde spel volledig te falen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
2 MP's niet pakken, veel UE's slaan waardoor Rus terug kan komen in de tweede set, en de derde set weggeven door nog meer UE's te slaan.
Omdat het op gravel is, als ze twijfelen checkt de scheids de afdruk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze hier niet zo'n challenger systeem?
Nee, was puur mentaal. Exact hetzelfde spel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar dan nog, er moet een omslagmoment zijn geweest, want je komt niet 6-3 5-2 voor, om met exact hetzelde spel volledig te falen.
Omdat het nutteloos is aangezien elke afdruk perfect te zien is. Het zou geldverspilling zijn als ze het zouden gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze hier niet zo'n challenger systeem?
Onzinnige reden wat mij betreft, want het is best mogelijk dat ze zich vergissen. Het is soms volgens mij echt niet met het blote oog te zien of een bal net in of net uit is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat het op gravel is, als ze twijfelen checkt de scheids de afdruk.
Davy....je moet wel een beetje in vorm zijn als je straks Rafa moet gaan vegen!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef luckass het volgende:
Davydenko verliest de 2e set met 2-6 van Veic.
Meen je dat serieus? Er zijn toch ballen waarbij je niet zeker weet of hij in of uit is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat het nutteloos is aangezien elke afdruk perfect te zien is. Het zou geldverspilling zijn als ze het zouden gebruiken.
ah het is weer zover, de massfail v h toernooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef luckass het volgende:
Davydenko verliest de 2e set met 2-6 van Veic.
Maar mentaal met als gevolg dat ze minder is gaan spelen. Want anders is er geen probleem natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was puur mentaal. Exact hetzelfde spel.
Winstmarge is veel kleiner dan op andere ondergronden en de kosten zijn toch vrij hoog. Investering niet waard blijkbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Er zijn toch ballen waarbij je niet zeker weet of hij in of uit is.
Lijkt me toch wel redelijk goed te zien. Daarnaast laten ze af en toe zo'n animatie zien, dus zo'n Hawk Eye (bij Madrid en Rome, RG niet) en dan blijkt de umpire het eigenlijk altijd goed te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onzinnige reden wat mij betreft, want het is best mogelijk dat ze zich vergissen. Het is soms volgens mij echt niet met het blote oog te zien of een bal net in of net uit is.
Ben met je eens dat ze het eigenlijk altijd wel goed zien, maar ik zou het geen overbodige luxe vinden. Ze staan soms toch wel even te zoeken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel redelijk goed te zien. Daarnaast laten ze af en toe zo'n animatie zien, dus zo'n Hawk Eye (bij Madrid en Rome, RG niet) en dan blijkt de umpire het eigenlijk altijd goed te hebben.
Ook bij HE is die marge van net in net uit aanwezig, dus dat blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Er zijn toch ballen waarbij je niet zeker weet of hij in of uit is.
Hawk eye is DUUR om te gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben met je eens dat ze het eigenlijk altijd wel goed zien, maar ik zou het geen overbodige luxe vinden. Ze staan soms toch wel even te zoeken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef TheArt het volgende:
3-1 CaroSla dat verschrikkelijke mens eraf
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef TheArt het volgende:
3-1 CaroSla dat verschrikkelijke mens eraf
Altijd als je dat denkt wint Nadal gewoon in 3 setsquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Szura het volgende:
Nadal is echt bagger voor zijn doen trouwens
Die komt echt niet voorbij Simon/Söderling
Ik denk dat het wel goedkomtquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
4-1 nuEn ze houdt Sharapova echt heel simpel bij en Sharapova maakt de fouten voorlopig.
Ligt er volgens mij aan of de call plaatsvond voordat de bal die moest worden geretourneerd werd geraakt. zo ja, dan kun je zeggen dat degene die hem moest slaan werd afgeleid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Salamando het volgende:
Dat snap ik niet, een bal die fout gecalled wordt maar niet terugkomt / fout wordt geslagen wordt toch overgespeeld. Was eerder ook in de partij van Murray, Bolelli slaat een dropshot die Murray nooit gehaald zou hebben, wordt uit gecalled terwijl deze in is en het punt moet overgespeeld worden?
Beetje krom wel, bij hawkeye beslissingen gaat dat toch niet zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij aan of de call plaatsvond voordat de bal die moest worden geretourneerd werd geraakt. zo ja, dan kun je zeggen dat degene die hem moest slaan werd afgeleid.
hebben ze daar nou 2 centercourts?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit.
Federer als tweede op Lenglen.
De interessantste partij van het toernooi tot nu toe, tussen Del Potro en Djokovic is als vierde partij op Chatrier.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Rus tegen Kirilenko, volgens mij is Kirilenko ook niet lelijk.
Meen je dat? Hij staat behoorlijk te ploeteren.quote:
Als dit makkelijk is, dan ben jij een vrouw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:42 schreef jojomen4 het volgende:
Easy voor Rafa deze pot. Gelukkig heeft hij een makkelijke draw en zitten alle lastige spelers in de onderste helft.
Rafa naar de finale!
Dat heb ik nou met Sharapova en Garcia op France 2 (wel heel veel reclame, kutzender!).quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef alors het volgende:
Nadalen zijn tegenstander mag er ook zijn
De wind hé...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef Norrage het volgende:
Sharapova
Ik zag haar stiekem toch wel als de voornaamste titelkandidaat bij de vrouwen (bij gebrek aan beter)....
Ze wordt er eigenlijk compleet afgeslagen, amper kans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef Norrage het volgende:
Sharapova
Ik zag haar stiekem toch wel als de voornaamste titelkandidaat bij de vrouwen (bij gebrek aan beter)....
Ik jinxquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze wordt er eigenlijk compleet afgeslagen, amper kans.
Hij zal zo wel meer verdienen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vieze matchfixende klootzak is het ook
Wozniacki is toch dé favoriet, al kan iedereen van elkaar winnen bij de dames.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze wordt er eigenlijk compleet afgeslagen, amper kans.
Hm ik las iets over een dubbele break hierquote:
Ik zit onder de medicatie, dus ik vertrouw mezelf ook niet helemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm ik las iets over een dubbele break hier
Wozniacki...nee, verre van. Heeft ook amper iets gewonnen nog op gravel dit jaar en is ook nog half geblesseerd. Ik zet mijn geld toch op Schiavone, Stosur, Azarenka en Rusquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Wozniacki is toch dé favoriet, al kan iedereen van elkaar winnen bij de dames.
ohja, en Kvitova en Goerges als outsiders, wat een geweldig seizoen hebben die twee zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wozniacki...nee, verre van. Heeft ook amper iets gewonnen nog op gravel dit jaar en is ook nog half geblesseerd. Ik zet mijn geld toch op Schiavone, Stosur, Azarenka en Rus
wat een dag zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Nober het volgende:
Morgen
Djokovic - Del Potro
Tipsarevic - Federer
Wawrinka - Tsonga
Dulko - Stosur
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef Szura het volgende:
andy_murray Andy Murray
The girl sharapova is playing is going to be number one in the world one day caroline garcia, what a player u heard it here first
Ja, werelds. Djokovic-Del Potro zou toch wel tof moeten worden en Federer-Tips lijkt me ook goed als Tips goed speelt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Nober het volgende:
Morgen
Djokovic - Del Potro
Tipsarevic - Federer
Wawrinka - Tsonga
Dulko - Stosur
Dan zet ik mijn geld maar weer op Zvonareva, Na Li, Patkovic en Kirilenko.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wozniacki...nee, verre van. Heeft ook amper iets gewonnen nog op gravel dit jaar en is ook nog half geblesseerd. Ik zet mijn geld toch op Schiavone, Stosur, Azarenka en Rus
Bij de bookmakers is Azarenka de favoriet, gevolgd door Kvitova. Stukje daarachter pas Wozniacki en Stosur (en daar komt Sharapova vermoedelijk bij als die toch nog zou winnen).quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Wozniacki is toch dé favoriet, al kan iedereen van elkaar winnen bij de dames.
Woz amper iets gewonnen? Charleston en Brussel gewonnen, halve finale Rome. Alleen in Madrid lag ze er na 3 partijen uit na van Goerges verloren te hebben. Vind ik geen slecht clay seizoen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
ohja, en Kvitova en Goerges als outsiders, wat een geweldig seizoen hebben die twee zeg
Hmm, Wist niet dat ze Charleston te pakken had. Maar haar spel heb ik alles behalve overtuigend gevonden. Alhoewel haar Brussel wel een goed einde was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Woz amper iets gewonnen? Charleston en Brussel gewonnen, halve finale Rome. Alleen in Madrid lag ze er na 3 partijen uit na van Goerges verloren te hebben. Vind ik geen slecht clay seizoen.
Natuurlijk kan ze er ineens tegen een hardhitter uitvliegen, maar ze wint toch haar partijtjes altijd.
Dat is Mariaquote:
Dat 'ie zelf eens nummer 1 word ipv zich bezig te houden met andere.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef Szura het volgende:
andy_murray Andy Murray
The girl sharapova is playing is going to be number one in the world one day caroline garcia, what a player u heard it here first
Maar wel heel goede kwali's gedaan. Gewonnen van o.a. Bollelli, die het zonet, in de 2e ronde, Murray nog zeer lastig maakte. Dus dit is wel degelijk een speler in vorm.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef TheGeneral het volgende:
*4-1 Davydenko.
Veic staat overigens 227e op de wereldranglijst![]()
Ja het was wel heftig vandaag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef Nober het volgende:
andy_murray Andy Murray
So happy to get through today in brutal conditions, look out for some upsets today there's going to be a few if wind stAys like this
Sommige spelers meer dan anderen. Murray is bijvoorbeeld een slechte wind speler, net als Maria met haar torenhoge opgooi. Een Nadal zou er minder last van moeten hebben, maar heeft dat geloof ik (of zal dat zeker als excuus gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
En nog, stiefzooi! Maar ja, ze hebben er allemaal last van.
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Het is allemaal niet besteed aan Andujar, die er ongetwijfeld met 7-5 afgaat in deze set.
Had gamepoints voor 5-1quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
In ieder geval 1 rebreak voor Veic![]()
4-2* Donkey nog wel.
Een record?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
Die bal van Nadal was volgens mij dertien meter uit gegaan.
Volgens Marcella of volgens jou?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
Die bal van Nadal was volgens mij dertien meter uit gegaan.
Volgens mij, maar in Marcellaafstanden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Norrage het volgende:
Sharapova
[..]
Volgens Marcella of volgens jou?
quote:@andy_murray Oh snap, I think you jinxed her.
Als ik iemand deze GS wil zien winnen dan is het Sharapova wel, dan heeft ze alle vier de GS een keer gewonnen in iets minder dan 7 jaar tijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef Norrage het volgende:
Sharapova wint de 3e nu wss 6-0, Murray heeft Caro goed gejinxed
[..]
Volgens Marcella of volgens jou?
Een kwartier denk ik.quote:
Ook door Laura Robsonquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:18 schreef Norrage het volgende:
Fantastisch
Bij Murray's twitter nu minstens 10x de retweet:
[..]
Nee, ik heb ook zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
*5-3 nu.
Zal Andujar de set uit serveren? Ik denk het niet.
Ergens wel fijn dat het leven soms gewoon voorspelbaar is. Wat een mootje die Andujar.quote:
Wie?quote:
Nee Andujar die het maar niet afmaaktquote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Misschien dat Molina zelf overrulde?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Dat zou toch eigenlijk niet mogen. Op HC is het ook zo dat wanneer je de volgende bal hebt geslagen en wacht tot die uitgaat en daarna pas gaat kijken of de service goed was (door een challenge), dan mag dat ook niet.
Hij speelt wel tegen de een na beste tennisser in 2011.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee Andujar die het maar niet afmaakt
Kneus
Ja, zeg dat wel. Nou, nu wordt het dus 5-5. Daarna wint Andujar misschien nog zijn service maar als het een TB wordt, verliest Andujar die 100% zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee Andujar die het maar niet afmaakt
Kneus
Hij stond *5-1 40-0 voor. Dat moet je dan toch af kunnen maken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij speelt wel tegen de een na beste tennisser in 2011.
quote:
Dát kunnen alleen de grootste der aarde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef Federer-fan het volgende:
Sharapova van 3-6 *1-4 naar 3-6 6-4 3-0*.
Rus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Dát kunnen alleen de grootste der aarde.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
Hey, een SP voor Andujar. Nummer 8 alweer. Ik ben benieuwd.Ik denk dat hij het niet maakt.
Opperchokerquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een absolute faler is die jongen zeg. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben in mijn werk, maar dit is toch wel heel erg.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Nou, nu wordt het dus 5-5. Daarna wint Andujar misschien nog zijn service maar als het een TB wordt, verliest Andujar die 100% zeker.
QF Soderlingquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Chriz2kk het volgende:
In welke ronde komt Nadal tegenover een fatsoenlijke speler te staan?
Hopelijk Davy de volgende ronde maar die doet zijn eigen falen momenteelquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Chriz2kk het volgende:
Kwartfinalequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Chriz2kk het volgende:
quote:
Söderling dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hopelijk Davy de volgende ronde maar die doet zijn eigen falen momenteel
Cool, een vrouw die het woord eindbaas gebruikt.quote:
Toen je 40-0 voorstond op eigen service bijvoorbeeld.quote:
Nog cooler, Federer-fan. Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef alors het volgende:
nadal is gewoon eindbaas uiteindelijk die ik paal
Scoreboard zei het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Mijn stream ligt kennelijk achter of je zei het voordat het afgelopen was.
Nog op schema. Wat is dit voorspelbaar zeg. Nu wordh het 6-6 en dan wint Nadal de TB.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Nou, nu wordt het dus 5-5. Daarna wint Andujar misschien nog zijn service maar als het een TB wordt, verliest Andujar die 100% zeker.
Ik zou er iets mee doen FF, je hebt er talent voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nog op schema. Wat is dit voorspelbaar zeg. Nu wordh het 6-6 en dan wint Nadal de TB.![]()
Nee man Andujar wordt kampioen jwz. Dikke skills.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nog op schema. Wat is dit voorspelbaar zeg. Nu wordh het 6-6 en dan wint Nadal de TB.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Bedankt, maar dat doe ik al. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zou er iets mee doen FF, je hebt er talent voor.
Ohja, wat doe je dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat doe ik al. Doe er je voordeel mee.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man Andujar wordt kampioen jwz. Dikke skills.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jullie helpen rijk te worden op Betfair.quote:
Ik zit niet op betfairquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jullie helpen rijk te worden op Betfair.
Zoiets denk ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |