quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef TheArt het volgende:
3-1 CaroSla dat verschrikkelijke mens eraf
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef TheArt het volgende:
3-1 CaroSla dat verschrikkelijke mens eraf
Altijd als je dat denkt wint Nadal gewoon in 3 setsquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Szura het volgende:
Nadal is echt bagger voor zijn doen trouwens
Die komt echt niet voorbij Simon/Söderling
Ik denk dat het wel goedkomtquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
4-1 nuEn ze houdt Sharapova echt heel simpel bij en Sharapova maakt de fouten voorlopig.
Ligt er volgens mij aan of de call plaatsvond voordat de bal die moest worden geretourneerd werd geraakt. zo ja, dan kun je zeggen dat degene die hem moest slaan werd afgeleid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Salamando het volgende:
Dat snap ik niet, een bal die fout gecalled wordt maar niet terugkomt / fout wordt geslagen wordt toch overgespeeld. Was eerder ook in de partij van Murray, Bolelli slaat een dropshot die Murray nooit gehaald zou hebben, wordt uit gecalled terwijl deze in is en het punt moet overgespeeld worden?
Beetje krom wel, bij hawkeye beslissingen gaat dat toch niet zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij aan of de call plaatsvond voordat de bal die moest worden geretourneerd werd geraakt. zo ja, dan kun je zeggen dat degene die hem moest slaan werd afgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |