quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Het is niet de Nadal van de afgelopen vijf jaar op gravel. Hij heeft een redelijk deuk in zijn zelfvertrouwen gekregen door die verliespartijen tegen Djokovic in Madrid en Rome volgens mij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Norrage het volgende:
Hmm, deze Nadal gaat het nog lastig krijgen tegen Davydenko denk ik...ooeh
Ja terwijl hij in Monte-Carlo en in de rondes voor de finale tegen Djoko steeds wel goed speelde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is niet de Nadal van de afgelopen vijf jaar op gravel. Hij heeft een redelijk deuk in zijn zelfvertrouwen gekregen door die verliespartijen tegen Djokovic in Madrid en Rome volgens mij.
Inderdaad. Het lijkt puur een kwestie van vertrouwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja terwijl hij in Monte-Carlo en in de rondes voor de finale tegen Djoko steeds wel goed speelde.
Ga jij komende week zulke beoordelingen doen voor ons?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef alors het volgende:
Nadalen zijn tegenstander mag er ook zijn
Jahoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ga jij komende week zulke beoordelingen doen voor ons?
lood om oud ijzerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oke, dan vraag ik aan jou: wie is lelijker. Stepanek of Dogopolov
En toch moet je kiezen!quote:
Rus was gewoon koning!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Morthill het volgende:
Is er iemand die me kan uitleggen wat er met Clijsters gebeurde? Geen zin om drie topics terug te moeten zoeken
2 MP's niet pakken, veel UE's slaan waardoor Rus terug kan komen in de tweede set, en de derde set weggeven door nog meer UE's te slaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Morthill het volgende:
Is er iemand die me kan uitleggen wat er met Clijsters gebeurde? Geen zin om drie topics terug te moeten zoeken
niets ze was gewoon onzeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Morthill het volgende:
Maar dan nog, er moet een omslagmoment zijn geweest, want je komt niet 6-3 5-2 voor, om met exact hetzelde spel volledig te falen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
2 MP's niet pakken, veel UE's slaan waardoor Rus terug kan komen in de tweede set, en de derde set weggeven door nog meer UE's te slaan.
Omdat het op gravel is, als ze twijfelen checkt de scheids de afdruk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze hier niet zo'n challenger systeem?
Nee, was puur mentaal. Exact hetzelfde spel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar dan nog, er moet een omslagmoment zijn geweest, want je komt niet 6-3 5-2 voor, om met exact hetzelde spel volledig te falen.
Omdat het nutteloos is aangezien elke afdruk perfect te zien is. Het zou geldverspilling zijn als ze het zouden gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze hier niet zo'n challenger systeem?
Onzinnige reden wat mij betreft, want het is best mogelijk dat ze zich vergissen. Het is soms volgens mij echt niet met het blote oog te zien of een bal net in of net uit is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat het op gravel is, als ze twijfelen checkt de scheids de afdruk.
Davy....je moet wel een beetje in vorm zijn als je straks Rafa moet gaan vegen!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef luckass het volgende:
Davydenko verliest de 2e set met 2-6 van Veic.
Meen je dat serieus? Er zijn toch ballen waarbij je niet zeker weet of hij in of uit is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat het nutteloos is aangezien elke afdruk perfect te zien is. Het zou geldverspilling zijn als ze het zouden gebruiken.
ah het is weer zover, de massfail v h toernooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef luckass het volgende:
Davydenko verliest de 2e set met 2-6 van Veic.
Maar mentaal met als gevolg dat ze minder is gaan spelen. Want anders is er geen probleem natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was puur mentaal. Exact hetzelfde spel.
Winstmarge is veel kleiner dan op andere ondergronden en de kosten zijn toch vrij hoog. Investering niet waard blijkbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Er zijn toch ballen waarbij je niet zeker weet of hij in of uit is.
Lijkt me toch wel redelijk goed te zien. Daarnaast laten ze af en toe zo'n animatie zien, dus zo'n Hawk Eye (bij Madrid en Rome, RG niet) en dan blijkt de umpire het eigenlijk altijd goed te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onzinnige reden wat mij betreft, want het is best mogelijk dat ze zich vergissen. Het is soms volgens mij echt niet met het blote oog te zien of een bal net in of net uit is.
Ben met je eens dat ze het eigenlijk altijd wel goed zien, maar ik zou het geen overbodige luxe vinden. Ze staan soms toch wel even te zoeken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel redelijk goed te zien. Daarnaast laten ze af en toe zo'n animatie zien, dus zo'n Hawk Eye (bij Madrid en Rome, RG niet) en dan blijkt de umpire het eigenlijk altijd goed te hebben.
Ook bij HE is die marge van net in net uit aanwezig, dus dat blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Er zijn toch ballen waarbij je niet zeker weet of hij in of uit is.
Hawk eye is DUUR om te gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben met je eens dat ze het eigenlijk altijd wel goed zien, maar ik zou het geen overbodige luxe vinden. Ze staan soms toch wel even te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |